Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 28 [ 683 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kijktip: Opgezadeld met Britt vanaf vanavond op tv

 
Profiel   

Tineke loste het netjes op door te zeggen dat ze geen jury is. Maar fijn voor Britt om bevestigd te krijgen dat het geen "slechte" proef was (63% is ook zeker niet slecht, zeker als je zo kort combi bent).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 14:56 



 
Profiel   

LadyUrsy schreef
Tineke loste het netjes op door te zeggen dat ze geen jury is. Maar fijn voor Britt om bevestigd te krijgen dat het geen "slechte" proef was (63% is ook zeker niet slecht, zeker als je zo kort combi bent).


Ik vond haar echt super sympathiek :j en ook na de les even een rondje samen buiten ontspannen. Ze lijkt Britt oprecht heel aardig te vinden :)

Vind wel dat Britt wat verantwoorder met haar vrachtwagentje moet gaan rijden hoor trouwens. Levensgevaarlijk rijgedrag :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 15:09 



 
Profiel   

Sommige bekijken dit programma echt veels te serieus :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 15:14 



 
Profiel   

Ik vind haar zo leuk :D
Wedstrijdsport blijft toch een dingetje, mensen die elkaar weinig gunnen, zij is in die wereld toch wel even een andere verschijning :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 15:51 



 
Profiel   

Gut, tineke....
Járen geleden (misschien wel 20, ik word oud :') toen paard&koets nog in de brabanthallen was en nog leuk was, stond ik bij een standje naar een bepaald product te kijken.... een mevrouw met wax hoed en lange waxjas stond half naast/achter de stand.
Dus ik: goh mevrouw, weet u misschien wat dit..... oh mevrouw bartels.... u ook hier? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 15:57 



 
Profiel   

LadyMadonna schreef
Gut, tineke....
Járen geleden (misschien wel 20, ik word oud :') toen paard&koets nog in de brabanthallen was en nog leuk was, stond ik bij een standje naar een bepaald product te kijken.... een mevrouw met wax hoed en lange waxjas stond half naast/achter de stand.
Dus ik: goh mevrouw, weet u misschien wat dit..... oh mevrouw bartels.... u ook hier? :')

Die Paard&koets was ik ook :+ :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 17:06 



 

George is elke cent wel goud waard hoor. Wat een heerlijk vriendelijk paard :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 18:40 



 
Profiel   

Orchidee14 schreef
cursebreaker schreef
Ik had ook het idee dat het langskomen van de DA meer opvulling was voor de tv en misschien ook een beetje voor gemoedsrust, gewoon even een extra snelle check.

Dat piemelspons moment was ook weer hilarisch.

En ze rijdt idd erg vriendelijk en is nu al een prachtige combinatie met George. Benieuwd wat ze nog mogen gaan bereiken samen. Die zure gezichten allemaal tijdens de prijsuitreiking overigens... Man, man. Laat me weer zien hoe blij ik ben dat ik nooit ambities heb gehad voor wedstrijden. Mensen gunnen elkaar echt niks.



Dat was mij ook opgevallen. Al die afgunst. Als blikken konden doden....

Dat vond ik ook al. Iedereen doet mee aan de wedstrijden. Straks rijd ze wel hoger en dan is dat wel weer over

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 18:47 



 
Profiel   

Ik ben een western/reining ruiter en heb helemaal niks met dressuur maar toch zit ik wekelijks klaar voor dit programma heerlijk! En juist de weg naar het NK vind ik interessant om te zien en te volgen (hoe gaat het in zn werk in een andere sport). Ik ben Britt-fan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 01:21 



 
Profiel   

Ik vond de laatste aflevering iets minder leuk dan de vorige afleveringen. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 19:28 



 
Profiel   

Mandyy schreef
Ik vond de laatste aflevering iets minder leuk dan de vorige afleveringen. :o


Hoef je je niet voor te schamen. Ik vond hetzelfde

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 11:20 



 
Profiel   

Ik heb een beetje het gevoel dat ze een soort dramatischere weg verwachtten richting het NK en dat ze niet verwachtten dat het zo snel zou gaan, dus nu maar zélf dramatische dingen bedenken..

Dat de kapper uit rennen, bloedregel voor een wedstrijd mijlenver weg en "oh George, zo kom ik te laat op mijn werk.." komt niet heel oprecht over.. := Voor de rest vind ik het geweldig haar zo te leren kennen (ik vind die ene vriendin op stal een eersteklas pessimist) en te zien hoe ze zo bezig is vermaakt goed. Maar die laatste aflevering was niet heel sterk nee.. :') eens

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 11:26 



 
Profiel   

Ik wacht ook nog steeds op een George die in een paddock / wei staat in plaats van alleen maar op stal..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 11:31 



 
Profiel   

sureido schreef
Sommige bekijken dit programma echt veels te serieus :')


+1 ik vond het leuk om mee te kijken bij Bartels :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 11:31 



 
Profiel   

Ik denk dat de bloedregel vooral voorbij komt als opbouw, Britt heeft namelijk niet kunnen deelnemen aan de regiokampioenschappen omdat dat wondje weer open was gegaan. Dus de 'klapper' op het einde komt niet, dat moet verhaalsmatig natuurlijk niet uit het niets komen vallen.

Denk dat je lang kan wachten op een George in de paddock, de trieste waarheid is toch dat vooral dit soort waardevolle hengsten een leven hebben dat vooral uit mensenluxe bestaat.

Stukje bij Bartels was heel leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 11:41 



 
Profiel   

mooney schreef
Ik denk dat de bloedregel vooral voorbij komt als opbouw, Britt heeft namelijk niet kunnen deelnemen aan de regiokampioenschappen omdat dat wondje weer open was gegaan. Dus de 'klapper' op het einde komt niet, dat moet verhaalsmatig natuurlijk niet uit het niets komen vallen.

Denk dat je lang kan wachten op een George in de paddock, de trieste waarheid is toch dat vooral dit soort waardevolle hengsten een leven hebben dat vooral uit mensenluxe bestaat.

Stukje bij Bartels was heel leuk!


Dat zou kunnen inderdaad.. Snap 'm nu! :j Haha Thanks!
Ik vind Bartels ook echt een schat zo. Leuk haar weer eens te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 11:45 



 
Profiel   

Wanneer gaan we Georgie in de WEI zien ipv staldienst en om zich heen kijken? Wond zag er knap onschuldig uit, korstje erop en geen zorgen maken denk ik... Moedertje Natuur doet wel goed haar best...

Maar GOOOH wat is Britt soms een stresskippetje... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 23:20 



 
Profiel   

Ik hoef dat niet te zien om te weten want is te zien, dat George lekker in zijn vel zit en tevreden is.
Dus hij wordt goed gehouden, vindt hij zelf.


Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 24-11-19 23:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 23:36 



 
Profiel   

Ze ging laatst life op instagram, daar zei ze dat hij natuurlijk buiten kwam. Kunnen we onze vooroordelen daarover ook weer stoppen en gewoon genieten van een leuk programma!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 23:42 



 
Profiel   

Zover ik weet is er op die stal ook voor hengsten de mogelijkheid om buiten te staan. Kan me ook weer voorstellen dat de programmamakers dat niet zulke interessante televisie vinden als wij :) .
Machtig paard is het, en ik hou van Britt <3 .

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 01:13 



 
Profiel   

Lijkt me juist super mooie tv, zo’n wit paard in een groene gras wei of lekker spelend in de paddock. Hij zou vast wel even een showtje weggeven. :)

Ik heb in paardenpraat tv nog nooit gezien dat hij buiten stond of is geweest. Haar andere paarden zaten wel eens onder het zand of modder. Ook aan de dekens kon je wel zien dat die buiten gedragen worden. Bij George is dat nooit in beeld geweest, dus ik snap de vraag er naar wel. Maar het is natuurlijk haar zaak en niet de mijne.

Verder vind ik het nog steeds wel amusant. Maar ik heb er verder ook geen verwachtingen van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 10:12 



 
Profiel   

Ja dat zeg ik, ik zou het zelf ook machtige TV vinden (ik mis "onze" smiley hier Jessix :D ) maar mw. van Trigt misschien niet.
Hmm, qua verwachtingen waren die van mij vanwege de maakster misschien wel iets hoger, de Totilas-docu, en Vals Spel over Eurocommerce vond ik wel meer écht vanuit de paardenwereld, maar nu dat niet zo is vermaak ik me er alsnog kostelijk mee.
De PRE hengst van Matt Harnacke (die reisde samen met Nero, ook met chauffeur Ronnie trouwens, daarom volg ik die ook beetje) staat op dezelfde stal volgens mij en die komt wel buiten, maar inderdaad ik heb het van George ook nog niet gezien, daar heb je gelijk in. Nu is die ook wel een stuk ouder, misschien gaat het gewoon niet zo gemakkelijk, of ze is er nog wat te zuinig op, dat kan ook. Kan me ook voorstellen dat ze wel best een hoop druk voelt hem heel te houden aangezien ie toch twee jaar salaris is, en hij de hoofdrol moest spelen in film en docu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 13:27 



 
Profiel   

Ik ken de maakster van de docu niet, al heb ik dat van Totilas toen wel gezien.. Mijn insteek was paardenpraat t.v. dus gewoon even verstand op nul voor wat vermaak. Grappige Britt met een mooi paard, het is al gauw goed. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 21:23 



 
Profiel   

owwww die vrachtwagen! ze mag toch eens een dagje besteden aan het opruimen daarvan. Ik zou gillend gek worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 21:42 



 
Profiel   

En iedere keer komt ze bijna te laat omdat ze niks kan vinden in dat ding. :+
De buitenkant daarentegen <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 21:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 28 [ 683 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen