[VIDEO]Gina Maria Schumacher eert vader Michael in Verona

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57938
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [VIDEO]Gina Maria Schumacher eert vader Michael in Verona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 11:03

Wellicht is het zoals met dressuur dat ze wel een soort tijdsbeperking hebben?

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: [VIDEO]Gina Maria Schumacher eert vader Michael in Verona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 11:14

Er zit inderdaad een tijdslimiet aan; 4 minuten :j

quarterH

Berichten: 6716
Geregistreerd: 23-01-09

Re: [VIDEO]Gina Maria Schumacher eert vader Michael in Verona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 11:49

Tijdsbeperking is 5 min of tot de muziek stopt. Je moet minimaal 4 spins links, 4 spins rechts, 3 stops, wisseln van links naar recht en van rechts naar links doen en je krijgt een score voor transition. Verder kun je dus doen wat je wilt. Als je 6 keer links wil spinnen mag dat en wordt het gemiddelde van de 6 uiteindelijk je score op die manouvre.

Popstra
Berichten: 13750
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 16:36

Lag me rot hier, Gina is zowel NRHA als FEI Meervoudig Non Pro WERELD kampioen in de reining en wel met verschillende paarden.
en nee, beetje lol maken in een freestyle klasse doe je niet met je beste paard.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57938
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 16:41

Popstra schreef:
Lag me rot hier, Gina is zowel NRHA als FEI Meervoudig Non Pro WERELD kampioen in de reining en wel met verschillende paarden.
en nee, beetje lol maken in een freestyle klasse doe je niet met je beste paard.

Je ‘mag’mensen imo niet uitlachen dat ze uiten wat er blijkbaar ook gewoon te zien is omdat jullie freestyle klasse minder ‘serieus’ genomen wordt.

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 17:13

Wat een ontzettend braaf paard trouwens met dat ding achter op de rug, fijn hoor dat die zo cool blijft.
Ik zag ook nog pasgeleden ergens een foto voorbijkomen van Cira Baeck als een soort Viking vrouw verkleed op een paard, weet iemand of die rit ook ergens te zien is?

Edit : gevonden. Was inderdaad Cira Baeck en met paard Phantom Face.
Op haar FB pagina is de video te vinden in een post van 10 november, prachtig gewoon!

Popstra
Berichten: 13750
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 17:54

Ayasha schreef:
Popstra schreef:
Lag me rot hier, Gina is zowel NRHA als FEI Meervoudig Non Pro WERELD kampioen in de reining en wel met verschillende paarden.
en nee, beetje lol maken in een freestyle klasse doe je niet met je beste paard.

Je ‘mag’mensen imo niet uitlachen dat ze uiten wat er blijkbaar ook gewoon te zien is omdat jullie freestyle klasse minder ‘serieus’ genomen wordt.

Lach ik mensen uit dan?

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 19:47

O dus eigenlijk hoef je niet zo‘n goede ruiter te zijn; als je maar (een) goed(e) paard(en) hebt, ben je zo wereldkampioen? :D

quarterH

Berichten: 6716
Geregistreerd: 23-01-09

Re: [VIDEO]Gina Maria Schumacher eert vader Michael in Verona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 19:52

Wie zegt dat dan??

Gina (of welke andere top reining ruiter dan ook) trainen zich zoals ieder ander de pest pokke om daar te komen waar ze zijn. Zonder goed paard kom je er natuurlijk niet, maar een goed paard met slechte ruiter loopt ook geen top scores.
Zoals in iedere paardensport volgens mij...