Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

‘Flying Dutchman’ Jan Calis overleden

 
Profiel   

Rije schreef
[ Video ]



Wat een prachtige compilatie van Jan. Ik kende hem niet goed, maar heb 1 keer met hem op het AVS ledendag gesproken, terwijl hij met mijn merrie bezig was. Ik kan zijn woorden zo goed herinneren dat hij het echt zonde vond dat ik niet met mijn merrie fokte. Een prachtig mens met het hart op de goede plek voor zowel mens als dier.....Hij zal gemist worden...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 19:57 



 
Profiel   

Prachtig filmpje. Brok in mijn keel... rust zacht Jan. Je gaat gemist worden :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 20:01 



 
Profiel   

Wat een verlies, niet alleen voor de Arabieren, maar ook het NRPS stamboek, ik genoot altijd van zijn hengsten presentaties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 06:02 



 

Wat een prachtig filmpje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 07:19 



 
Profiel   

Och nee!

Goh ik ben daar eens thuis geweest. Na wat kletsen op stal en een Dosator-showtje, uitgenodigd thuis en taart gegeten die eveline net gebakken had terwijl we filmpjes van zijn trotsen te zien kregen op show zoals Lobeke <3 ! Wat een bijzondere en warme mensen vond ik het.. zijn paarden hadden echt respect voor hem!

Prachtig filmpje Rije!

Gecondoleerd voor iedereen die hem lief had! Schrikken hoor..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 07:24 



 
Profiel   

Jeetje hier schrik ik ook van, wat een verlies! :( heel veel sterkte voor de familie en nabestaanden

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 09:06 



 
Profiel   

Een zeer bekende naam en veel over hem gehoord. Een groot verlies in de volbloed arabierenwereld. Was een echte paardenman die echt van paarden hield.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 19:09 



 
Profiel   

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden..
Hij was een bijzondere paardenman in hart en nieren.
Om nooit te vergeten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 10:45 



 
Profiel   

Sterkte voor familie en vrienden. Ik was, als leek, bij een arabierenkeuring in Ermelo eerder dit jaar, waar [volgens mij] hij een paard vliegend voorbracht. Ik herinner me nog zijn snor, hoe ervaren hij overkwam en de passie die er vanaf straalde. Ik zag daar ook Sjacour voorgebracht worden omdat hij een sportpredikaat kreeg en heb, toen ik besefte dat de meneer met de snor en dat paard gekoppeld waren, een notitie gemaakt dat ik een keer langs zou moeten gaan bij hun stal om arabieren te kijken. Ik heb niet in de gaten gehad dat de man die het hardste door de baan rende, al zoveel kaarsjes had uitgeblazen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 11:39 



 
Profiel   

Een groot paardenman is niet meer en dat terwijl Jan onsterfelijk leek. Hij zal door velen gemist worden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 22:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen