Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 12 [ 286 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Plaats een nieuw onderwerp

Sinterklaas’ paard Ozosnel is niet wit, maar zwart

 
Profiel   

Sizzle schreef
Normaalgesproken is echt maar 1 koning donker :j

Valt geel dan wel of niet onder donker?Er zou een Europese,een Afrikaanse, en een Aziatische koning zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 14:57 



 
Profiel   

Ik vind het trouwens heel erg leuk dat levende wezens (mensen en dieren) in verschillende soorten en kleuren voorkomen.Het zou anders een saaie eenheidsworst zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 15:00 



 
Profiel   

misschien had mijn oma ze in de uitverkoop gekocht :')
Iets dat niemand ze wou omdat ze allemaal hetzelfde kleur hadden, zoiets? Nu aan -70%! :D

whatever, al zijn ze groen of pimpelpaars, mij maakt het niet uit welke kleur ze hebben. Vind het idee dat ze 3 verschillende kleuren zijn eigenlijk wél erg leuk. :j
Misschien moeten ze met de sint ook zoiets uitvinden. Dat de sint pieten heeft in alle kleuren! Zowel zwarte als rode als gele als blanke als mokkakleurige. Toppunt van gelijkheid! Want allemaal blanke pieten is in feite toch ook niet OK? Vind ik nu wel wat racistisch tegenover donkere pieten. Dat ze geen piet mogen zijn omdat ze zwart zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 16:18 



 
Profiel   

Wie zegt er dan dat er geen donkere pieten mogen zijn? Er is een groot verschil tussen blank zijn en jezelf zwart schminken en een donkere huidskleur van jezelf hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 16:30 



 
Profiel   

anjali schreef
Sizzle schreef
Normaalgesproken is echt maar 1 koning donker :j

Valt geel dan wel of niet onder donker?Er zou een Europese,een Afrikaanse, en een Aziatische koning zijn.


Dat klopt inderdaad.
Of je aziaten donker wil noemen is niet aan mij. In Azie komen ze ook in verschillende tinten, net als bij ons.

Heeft iemand wel eens dat grote gezichten foto project gezien dat prachtig weergeeft dat haast geen enkel mens dezelfde kleur heeft? Ik zal een kijken of het te googelen valt.

Edit: https://news.artnet.com/art-world/4000- ... es-1254683


Laatst bijgewerkt door Sizzle op 04-12-19 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 17:55 



 
Profiel   

Na veel reacties hier te hebben gelezen is er maar één afbeelding toepasselijk geloof ik :').
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 17:58 



 
Profiel   

MamaMiesje schreef
Ik vond het briljant :')

Mede omdat ik vandaag nét het prentenboekje "Schimmel is ziek" had voorgelezen, waar het reservepaard voor Sint óók wit geschilderd werd _O- Echt briljant, mijn leerlingen gaan morgen uit hun dak _O-

[ Video ]


En het paard heet Diewertje, haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 21:37 



 
Profiel   

Rinske schreef
Na veel reacties hier te hebben gelezen is er maar één afbeelding toepasselijk geloof ik :').
[ [url=m/mf4U3b.jpg]Afbeelding[/url] ]



:D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 21:43 



 
Profiel   

Ondanks alles moet je toch eigenlijk even naar het sinterklaasjournaal van gisteren en vooral vanavond kijken en vooral ook naar de onderliggende melodietjes luisteren. Hilarisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 21:57 



 
Profiel   

En in vervolg op mijn post van gisteravond: de oplossing die Sinterklaas gevonden heeft om Ozosnel permanent wit te krijgen zou wel eens een gat in de markt kunnen zijn voor alle schimmelbezitters ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 14:03 



 
Profiel   

Wat een geweldig slot idd. :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 16:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 12 [ 286 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen