Vraag het teamlid: Nadia

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-19 23:05

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Nadia.


Een nieuwe maand, een nieuwe editie van "Vraag het teamlid". Moderator Nadia heeft deze keer een aantal vragen beantwoord. Wil je weten hoe haar dag als moderator eruitziet, wat het verschil is tussen KNHS en FNRS juryleden en of ze wel eens geblunderd heeft op Bokt? Hieronder lees je het.


* Hoe lang ben je al teamlid?
Ik ben op 8 februari 2010 groen gekwast.

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
De onderlinge band, je leert nieuwe mensen kennen en onderhoudt met elkaar het reilen en zeilen op Bokt.

* Wat is je grootste blunder?
Geeeeeen idee, in al die jaren heb ik vast genoeg rare dingen gedaan en er is niks noemenswaardigs blijven hangen.

* Kan je omschrijven hoe een dag als moderator eruit ziet?
's Ochtends log ik in en kijk eerst in m'n eigen berichten of er topics achter de schermen zijn waarin wij onderling overleggen. Dan kijk ik welke nieuwe topics er geopend zijn en of daarin mijn input nodig is. Tegelijkertijd kom ik nieuwe ITP topics tegen en bekijk of dat allemaal lekker loopt. Dan klik ik ook de TeM-lijst nog open om te kijken wat daar allemaal staat. Dit herhaalt zich gedurende de dag, er is dus genoeg om op te klikken.

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Ik ben erg geïnteresseerd in paardenvoeding dus ik lees veel bij op VS. Ook scroll ik regelmatig over de voorpagina en lees daar de voor mij interessante topics. Bokt is dus niet alleen 'werk', ik gebruik het zeker ook persoonlijk.

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Oeh, er is niet 1 gebeurtenis die me bijblijft, maar wat ik elk jaar toch weer een feest vind is Horse Event. Ik vind het altijd heel leuk om daar samen met andere teamies leuke activiteiten voor de gebruikers te organiseren. Zo waren we eerst in Deurne, daarna ging de Lounge naar Ermelo en nu alweer 2 jaar in Vijfhuizen. Er komen na al die jaren nog steeds positieve reacties en dat vind ik bijzonder om mee te maken.

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik ben 30 jaar geleden begonnen met paardrijden, 14 jaar geleden heb ik de overstap gemaakt naar een privéstal en ben daar mijn merrie tegen gekomen. 7,5 jaar geleden heb ik haar gekocht en sinds 2 jaar staan we op onze huidige stal. Daarnaast ben ik ook nog FNRS jurylid en ga ik regelmatig mee met stalgenoten als ze wedstrijden gaan starten.

* Je bent FNRS jurylid. Wat is het verschil tussen FNRS en KNHS juryleden?
Bij de FNRS beoordelen we de ruiter in zijn opleidingstraject en kijken we van boven naar beneden. Bij de KNHS kijken ze van beneden naar boven en gaat het vooral om de opleiding van het paard. Dat is misschien kort uitgelegd, maar in de kern is dat het grote verschil.

Afbeelding
Telma. Foto door Eveline Photography.


* Wat is het leukste en het minst leuke dat je als jury hebt meegemaakt?
Het leukste is het geven van hoge cijfers op een protocol, zo heb ik al meerdere keren een 9 gegeven. Het minst leuke zijn de proeven waar het allemaal niet lekker lukt, de bange kindjes en stoute pony's die de onzekere ruitertjes eraf gegooid hebben.

* In je profiel staan een Fries en een Gelders tuigpaard. Wat is, naast het uiterlijk, het grootst merkbare verschil tussen deze rassen/paarden?
Het temperament. De Fries uit m'n profiel, Otte, leeft helaas niet meer en was altijd een rustige, kalme vent. Telma is een actieve, pittige Gelderse merrie met een Chinese gebruikersaanwijzing, dus dat heeft me wel wat bloed, zweet en tranen gekost. Maar ze is zo grappig en lief, ik hoop nog jaren voor haar te mogen zorgen.

* Welke tak van sport beoefen je met je Telma?
Geen, Telma is met pensioen. Ze heeft vroeger altijd voor de koets gelopen en heeft naast het meelopen in de optocht op 3 oktober in Leiden ook bijvoorbeeld verschillende BN'ers begraven.

* Wat wil je graag nog met Telma bereiken?
Ik wil haar zo goed mogelijk oud laten worden

* Wat wil je nog kwijt aan de Bokkers? Bedankt voor alle kennis die we met elkaar delen en blijf daar in de toekomst mee doorgaan!

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 13:15

Mooi stuk... Heb je Telma alweer 7,5 jaar :oo Hoe oud is ze nu?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101738
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 13:21

Leuk stukje Nadia! :)

Anoniem

Re: Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 14:25

Leuk Nadia! <3

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16145
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 20:41

Leuk stukje Nadia!

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Re: Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 20:54

Leuk stukje Nadia!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 21:14

7,5 jaar?? Wow, de tijd vliegt!
Altijd mooi om te lezen hoe je bezig bent met het zo gezond mogelijk ouder laten worden van je paard, respect daarvoor.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 20:28

Wat leuk om te lezen.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 09:06

Leuk stuk Nadia ;)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 09:11

Leuk stuk om te lezen! Grappig om te zien hoe een dag van een mod er uit ziet op het forum.

Mooie vrouw ben je!

Amado7

Berichten: 10729
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 09:17

Leuk om te lezen!

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Vraag het teamlid: Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 20:05

Hai Nadia, leuk stuk! en Telma <3