Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Heel Bokt Kerst!

 
Profiel   

Bokt.nl
Bokt community

Wat doen de Bokkers tijdens deze maand en tijdens kerst? Welk topic roept nu echt zo'n kerst gevoel op bij velen?
Wij hebben de leukste topics voor jullie op een rij gezet. Heb jij nog een leuk kersttopic? Deel deze dan hieronder!

Je paard inpakken. Je paard is natuurlijk elke dag je grootste cadeau. Deze paarden zijn klaar om onder de kerstboom gezet te worden!
[PF] Challenge: maak een kerstcadeau van jouw paard!


Verkerstmuts je avatar! Rond de kerstdagen verschijnen er altijd steeds meer kerstmutsjes op avatars. Hoeveel tel jij er?
[PF] Verkerstmuts je avatar - 2019

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten opent Bokker Bellatrix (bijna) elk jaar een topic om gezellig samen kerst te vieren op 1ste kerstdag, dit doet ze speciaal voor de Bokkers die anders alleen zitten.
[BM] Zit je alleen op 1e kerstdag? Kom bij mij gourmetten!

Creatieve KerstBokkers. Eens wat anders dan de kant-en-klare kerstversiering uit de winkel. Deze Bokkers steken hun handen uit de mouwen en gaan zelf aan de slag!
[PF] [WIP] Vilten kerstboom


Wil je nog een kerstmarkt bezoeken? Deze Bokkers delen graag hun ervaringen met kerstmarkten en lagen je weten welke je echt niet mag missen! [PF] Kerstmarkten; tips!


Wat dragen de Bokkers tijdens de feestdagen? In deze topics komen de leukste, vrolijkste en foutste kersttruien voorbij, maar ook de mooiste jurken, pakken en zorgvuldig uitgezochte combinaties.
[PF] [FOTOVERZ] Wat doen jullie aan met de feestdagen?
[PF] [FOTO] Show je foute kersttrui...

Kerst betekent voor velen natuurlijk ook lekker eten. De ene houdt het simpel, de ander gaat gourmetten en weer de ander staat dagen in de keuken voor een kerstdiner. Zoek je nog inspiratie? Bekijk dan vooral de volgende topics!
[VT] Prettige feestbordjes: vega(n) feestmaaltijden
[VT] Het grote kerstfood topic 2019
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-19 18:28 



 

Leuk overzicht! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-19 21:46 



 
Profiel   

WAt leuk! Ik wou mijn verzorgponys nog inpakken met kerstpapier, maar helaas is dat er toch niet meer van gekomen -O- gaat ook niet meer lukken :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-19 10:28 



 
Profiel   

Inderdaad een leuk overzicht!

Wat volgens mij nog ontbreekt: wat eten we met kerst? Ook daar zijn een paar leuke topics over:

[VT] Prettige feestbordjes: vega(n) feestmaaltijden
[VT] Het grote kerstfood topic 2019

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-19 12:37 



 
Profiel   

Oscar schreef
Inderdaad een leuk overzicht!

Wat volgens mij nog ontbreekt: wat eten we met kerst? Ook daar zijn een paar leuke topics over:

[VT] Prettige feestbordjes: vega(n) feestmaaltijden
[VT] Het grote kerstfood topic 2019

Aangevuld! :D

Krijg er wel spontaan trek van hoor :9
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-19 16:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen