Verdwaald paard Aardenburg nog altijd niet thuis *UPDATE*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Verdwaald paard Aardenburg nog altijd niet thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 10:11

Bizar zeg, raar ook dat ze het dier zomaar terug gegeven hebben.

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: Verdwaald paard Aardenburg nog altijd niet thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 10:19

lekker laconieke eigenaar; gaat een week met vakantie en zorgt niet voor toezicht?
Dan ben je toch gewoon geen dier waard.

Almighty
Berichten: 2907
Geregistreerd: 09-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:07

Denk echt wel dat de eigenaar een foto bij had of iets als je paard als vermist opgeeft. Zal vast gecontroleerd zijn door de politie.

En precies wat ik dacht gebeurd hier in mijn omgeving ook nog vaak dat ze paard berg hooi geven en water en gewoon gaan op vakantie zonder toezicht. Ze willen dan niet betalen voor iemand om te doen. En eerlijk dat is ook vaak enorm prijzig. vinden geen vrijwilligers om het te doen. Hier zijn die schaars te vinden en vaak staan de paarden aan huis of in weide ergens. Staan er nog veel verstopt aan paard. En als je in Belgiƫ ondanks verplichte chip vind je er nog veel als je gaat kopen zonder chip en papier soms zelfs.

Geen woorden voor dat je dier dan maar uit laat zoeken. Ik ga niet op vakantie als ik niemand vrijwillig vind voor mijn beestenboel. Maar het is niet gemakkelijk iemand te vinden die dat wil doen. En jezelf ook toevertrouwd met je spullen. En iemand prof inhuren kost kapitaal waar je nog eens van op vakantie kan gaan. Dus wij gaan niet zo vaak.

Soms weekend en dan verzorgt een vriendin, buurman, mijn ouders. De laatste wordt het steeds lastiger voor door ouder worden. Maar ik heb het liefst iemand in huis ook voor inbraak enz.

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Verdwaald paard Aardenburg nog altijd niet thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:32

Of gewoon iemand die elke dag controleert maar niet precies weet welke paarden er lopen en zo deze niet gemist heeft of...of...of...

Paard ziet er prima uit en baasje heeft zich meteen gemeld.
Speculeren over hoe of waarom heeft bar weinig zin

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:42

Binck8 schreef:
Ja maar.... Tussen 27 december en 6 januari zitten wel heel veel dagen en dan ook nog een oud en nieuw met vuurwerk en al. Wie hoorde voor dat paard te zorgen, erop te letten, eten en drinken? Mag toch hopen dat iemand niet zo zijn paard achterlaat op hoop van zegen dat het tijdens vakantie zichzelf wel zal redden, er moet toch iets van toezicht zijn geregeld?



Helaas bestaan er zulke mensen, zo iemand ken ik...