Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 98 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Linsenhoff post video van Totilas onder het zadel

 
Profiel   

facebook
Dressuur

[ img ]
Totilas tijdens de KWPN Stallion Show 2019. Foto door Marjo

Ann Kathrin Linsenhoff plaatste Eerste Kerstdag een video van haarzelf met Totilas. Afgelopen vrijdag plaatste de stiefmoeder van Matthias Alexander Rath opnieuw een video van Totilas onder het zadel. Happy New Year staat bij de post geschreven.

Klik op onderstaande afbeelding voor de video:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 19:56 



 
Profiel   

Had niet anders verwacht....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:00 



 
Profiel   

Leuk dat ie nog wat mag en kan doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:01 



 
Profiel   

Rust roest! Fijn dat ze nog wat kan rondrijden met Totilas! Hij wordt in ieder geval goed verzorgd. Het blijft een mooi paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:13 



 
Profiel   

Fijn dat hij nog lekker wordt gereden en wordt gewaardeerd. Ze zijn blij met met hem en dat moet ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:15 



 
Profiel   

Tja... Als ik een berg geld over had zou ik mezelf ook een legende van een GP-paard kopen om lekker trucjes mee te rijden op feestdagen in een door mijn personeel gesleepte bak zonder hoefafdrukken... :o :j :') :D (humor-alarm :+ )


Laatst bijgewerkt door shirleyp op 04-01-20 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:15 



 
Profiel   

Ik snap niet dat zo'n (oud en kapot!) paard per se nog pirouettes moet lopen. Had ze 'm aan een lang teugeltje door het bos gecrosst had ik het een stuk sympathieker gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:18 



 
Profiel   

shirleyp schreef
Tja... Als ik een berg geld over had zou ik mezelf ook een legende van een GP-paard kopen om lekker trucjes mee te rijden op feestdagen in een door mijn personeel gesleepte bak zonder hoefafdrukken... :o


Oh come on, doe niet zo zuur zeg. Nog steeds verdrietig omdat hij verkocht is? Hij ziet er top uit en personeel is er voor ingehuurd en wordt betaald. Misschien een goed voornemen voor het nieuwe jaar om niet zo jaloers te zijn.

Edit. Er was een foutje in de opvatting. Bovenstaande kan als nietig worden verklaard.


Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 04-01-20 20:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:19 



 
Profiel   

Leuk dat Totilas nog bezig is, maar dat geklop op die hals als 'beloning' werkt echt op mijn zenuwen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:23 



 
Profiel   

heidy_wilco schreef
shirleyp schreef
Tja... Als ik een berg geld over had zou ik mezelf ook een legende van een GP-paard kopen om lekker trucjes mee te rijden op feestdagen in een door mijn personeel gesleepte bak zonder hoefafdrukken... :o


Oh come on, doe niet zo zuur zeg. Nog steeds verdrietig omdat hij verkocht is? Hij ziet er top uit en personeel is er voor ingehuurd en wordt betaald. Misschien een goed voornemen voor het nieuwe jaar om niet zo jaloers te zijn.


Mwoh.... ze heeft wel een punt... als je verder kijkt dan het peerd op de foto..
Gelukkig is Toti niet in de soep beland, alleen wellicht in de foto-soep :Y)


Laatst bijgewerkt door Nielojram op 04-01-20 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:23 



 
Profiel   

shirleyp schreef
Tja... Als ik een berg geld over had zou ik mezelf ook een legende van een GP-paard kopen om lekker trucjes mee te rijden op feestdagen in een door mijn personeel gesleepte bak zonder hoefafdrukken... :o

Tja, er zit wel een olympisch gouden medaille winnares op. Dus mooi dat ze hem fit en happy houd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:24 



 
Profiel   

heidy_wilco schreef
shirleyp schreef
Tja... Als ik een berg geld over had zou ik mezelf ook een legende van een GP-paard kopen om lekker trucjes mee te rijden op feestdagen in een door mijn personeel gesleepte bak zonder hoefafdrukken... :o


Oh come on, doe niet zo zuur zeg. Nog steeds verdrietig omdat hij verkocht is? Hij ziet er top uit en personeel is er voor ingehuurd en wordt betaald. Misschien een goed voornemen voor het nieuwe jaar om niet zo jaloers te zijn.


Zuur? Jij doet zuur :') Ik schets de situatie met een knipoog en geef toe dat ik best een beetje jaloers ben. Humor heet dat :D Misschien had ik meer smileys moeten toevoegen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:25 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Ik snap niet dat zo'n (oud en kapot!) paard per se nog pirouettes moet lopen. Had ze 'm aan een lang teugeltje door het bos gecrosst had ik het een stuk sympathieker gevonden.

Zo jij ook minder azijn in 2020.

En wellicht tijd voor een bril?
Ik zie nl geen oud en kapot paard hier?
Dat hij toendertijd tijdens een momentopname niet goed was, wil niet zeggen dat ie kapot is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:28 



 
Profiel   

shirleyp schreef
heidy_wilco schreef


Oh come on, doe niet zo zuur zeg. Nog steeds verdrietig omdat hij verkocht is? Hij ziet er top uit en personeel is er voor ingehuurd en wordt betaald. Misschien een goed voornemen voor het nieuwe jaar om niet zo jaloers te zijn.


Zuur? Jij doet zuur :') Ik schets de situatie met een knipoog en geef toe dat ik best een beetje jaloers ben. Humor heet dat :D Misschien had ik meer smileys moeten toevoegen...


Denk het wel, je post kwam niet als humor over bij mij en met de butthurt mensen van tegenwoordig :') Excuus voor het niet oppikken van het sarcasme, en nee, ik ben niet zuur, vind het alleen zo flauw dat er nog steeds mensen zijn die niet over de verkoop heen komen en alles afkraken wat de eigenaren doen met hem, wat ze ook doen. Vandaar mijn reactie op wat ik dacht dat een echt bedoelde opmerking was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:31 



 
Profiel   

shirleyp schreef
Tja... Als ik een berg geld over had zou ik mezelf ook een legende van een GP-paard kopen om lekker trucjes mee te rijden op feestdagen in een door mijn personeel gesleepte bak zonder hoefafdrukken... :o


Ik dacht hetzelfde hoor! In een pas gesleepte bak rijden als eerste kan ik echt leuk vinden (jaja, je moet de kleine dingen waarderen toch? O:) ) en helemaal als je zo'n paard hebt, lijkt me een geweldige manier om de feestdagen door te brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:32 



 
Profiel   

heidy_wilco schreef
Denk het wel, je post kwam niet als humor over bij mij en met de butthurt mensen van tegenwoordig :') Excuus voor het niet oppikken van het sarcasme, en nee, ik ben niet zuur, vind het alleen zo flauw dat er nog steeds mensen zijn die niet over de verkoop heen komen en alles afkraken wat de eigenaren doen met hem, wat ze ook doen. Vandaar mijn reactie op wat ik dacht dat een echt bedoelde opmerking was.


Tof dat je even reageert! Heb smileys en een humor-disclaimer toegevoegd, just to be sure :D

En wat mevrouw Linsenhoff betreft, ik zou ook lekker genieten van de mogelijkheden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:34 



 
Profiel   

Check heb ook een zwart paard en een rhodesian ridgeback in de bak, voel me even rijk

Nee ben weer terug op aarde in de buitenbak met mijn papierloze lieve fries. Alleen de hond komt overeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:34 



 
Profiel   

Kirania schreef
Leuk dat Totilas nog bezig is, maar dat geklop op die hals als 'beloning' werkt echt op mijn zenuwen :')


Mee eens :+ Verder nog een prachtig dier om te zien en fijn dat hij zo nog aan z'n portie 'bejaarden' ;) gymnastiek komt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:36 



 
Profiel   

Ben ik de enige die wacht op het video-antwoord van Glock? :7

En ben ik de enige die jaloers is op zo'n lekker geisoleerde bak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:38 



 
Profiel   

shirleyp schreef
Tof dat je even reageert! Heb smileys en een humor-disclaimer toegevoegd, just to be sure :D

En wat mevrouw Linsenhoff betreft, ik zou ook lekker genieten van de mogelijkheden!


Yaay! Zie het _O- Als het nu niet duidelijk is weet ik het ook niet meer.
Haha, naja, zo hoort het ook toch? We hadden allebei een verkeerde opvatting en beeld van ons verhaaltje en dan is een uitleg een kleine moeite.

En ja, een pas gesleepte bak is heerlijk, helamaal als een ander het slepen doet en jij er als eerste in mag _/-\o_


Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 04-01-20 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:39 



 
Profiel   

Annem84 schreef
Check heb ook een zwart paard en een rhodesian ridgeback in de bak, voel me even rijk

Nee ben weer terug op aarde in de buitenbak met mijn papierloze lieve fries. Alleen de hond komt overeen.


En de kleur van je paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:40 



 
Profiel   

Wie weet is dit filmpje al heel oud. En is het als zijnde nieuwjaars boodschap uit de kast getrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 21:00 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Ben ik de enige die wacht op het video-antwoord van Glock? :7

En ben ik de enige die jaloers is op zo'n lekker geisoleerde bak?



Nee... Ik wil ook zo'n bak!

Qua paard, nee kan me er niet druk om maken, niet mijn paard, niet mijn portemonnee, niet mijn probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 21:07 



 
Profiel   

Nou het ziet er tenminste beter uit dan het vorige filmpje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 21:29 



 
Profiel   

Ik denk dat het een video is om alle Nederlanders te laten zien hoe goed zij kunnen rijden met een totaal kapot paard en dat ze dat vooral doen om mensen op bokt jaloers te maken.


_O-

Fijn dat ie nog lekker wat beweging heeft zo. Hij ziet er goed uit en zo te zien geniet ze er enorm van !
En nee ben niet jaloers op die bak.. die van ons is net zo fijn..zeker als ie gesleept is <3 :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 21:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 98 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen