Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Twee pony’s overleden na ongeval in Waals-Brabant

 
Profiel   

het laatste nieuws
Overige


Een automobilist heeft zaterdagochtend twee pony’s aangereden die zich op de openbare weg bevonden in de Belgische plaats Villers-la-Ville. Op de weg liepen vijf pony's. Dat is vernomen van de brandweer van Waals-Brabant.

Het ongeval gebeurde even na 5 uur op de chaussée de Namur in Villers-la-Ville. De automobilist werd verrast door de pony’s die midden op de rijbaan stonden. Twee dieren werden geraakt door de auto en overleefden de klap niet. Twee andere pony’s werden door de brandweer gevangen en overgebracht naar een manege in de buurt. De politie wist de laatste pony te vangen. De automobilist raakte niet gewond bij de aanrijding.



Laatst bijgewerkt door aniek1985 op 04-01-20 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel aangepast

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 20:27 



 
Profiel   

Jeetje, heftig zeg. Wat een geluk dat de automobilist er geen verwondingen aan over heeft gehouden

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 21:08 



 
Profiel   

Wat een akelig ongeluk, gelukkig is de automobilist nog in leven.
Persoonlijk zou ik eerder een titel gebruiken als: loslopende ponies veroorzaken ongeluk. Nu leest het net alsof de automobilist eraan schuldig was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 21:26 



 
Profiel   

vind het idd ook een erg suggestieve titel; net alsof de automobilist het expres heeft gedaan ipv een ongeluk veroorzaakt door loslopende ponies op de weg

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 21:42 



 
Profiel   

Wat een stomme clickbait titel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 21:59 



 
Profiel   

Nou inderdaad, je zou die titel over jezelf lezen na zo’n tragisch ongeluk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 23:36 



 
Profiel   

De titel is aangepast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-20 23:49 



 
Profiel   

Deze is een stuk fijner!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 00:02 



 
Profiel   

Ik kan me alleen maar voorstellen dat het een gigantische klap moet zijn geweest.. Vreselijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 00:02 



 
Profiel   

aniek1985 schreef
De titel is aangepast.


Dank :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 00:03 



 
Profiel   

Ik maak me een beetje zorgen. Ik weet dat de kans gelukkig klein is, maar mijn twee pony's zijn twee weken geleden via bemiddeling naar België verhuisd, en ik weet niet waar precies. De nieuwe eigenaar wilde wel contact, maar ik heb nog niets gehoord. Hoop heel erg dat ze er niet bij zijn.

Het is hoe dan ook ook erg naar is voor de dieren en eigenaar, wie het dan ook zijn....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-20 00:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen