Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[BLOG] Troubles in paradise II: Rijden met hersenletsel

 
Profiel   

Mooi geschreven en respect voor je doorzettingsvermogen!
Blijven doen waar je blij van wordt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 11:14 



 
Profiel   

Troubles in paradise... ik lees alleen maar Solutions in paradise... Prachtig te lezen hoe jij je persoonlijke herontdekkingsreis verwoord. Bewonderingswaardig. Blijf genieten van waar je blij van wordt en zie uit naar je vervolg (\_/)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 16:06 



 
Profiel   

Wat bewonder ik jouw kracht en doorzettingsvermogen. Super interessant en leerrijk om jouw verhaal en het verhaal van je paarden te lezen. Het zijn zo'n ontzettend liefdevolle dieren. Fijn dat je dit allemaal neerschrijft. Dit zou elke paardenliefhebber moeten lezen.

Ik wens je ontzettend veel plezier toe met je paarden (en met alles wat je doet) en ik blijf je volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 23:24 



 
Profiel   

:+: Bedankt dames.

iSuzz: :D Ik ben echt heel slecht in titels verzinnen. _O- Solutions in paradise klikt opzich ook leuk. _O-

Riel: :j Het zijn hele sociale dieren. Ongeacht hun karakter. Als je ze juist behandeld passen ze zich met liefde aan. Ik donder er heus ook wel eens af hoor. Het blijven wel paarden natuurlijk. :D Af en toe is het sterker dan hunzelf. Maar over het algemeen heb ik het idé dat ze wel e.e.a begrijpen op zeker niveau. :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 11:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen