[BLOG] Troubles in paradise II: Rijden met hersenletsel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boemel

Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: [BLOG] Troubles in paradise II: Rijden met hersenletsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:14

Mooi geschreven en respect voor je doorzettingsvermogen!
Blijven doen waar je blij van wordt!

iSuzz

Berichten: 93
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Steenwijk

Re: [BLOG] Troubles in paradise II: Rijden met hersenletsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 16:06

Troubles in paradise... ik lees alleen maar Solutions in paradise... Prachtig te lezen hoe jij je persoonlijke herontdekkingsreis verwoord. Bewonderingswaardig. Blijf genieten van waar je blij van wordt en zie uit naar je vervolg (\_/)

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 23:24

Wat bewonder ik jouw kracht en doorzettingsvermogen. Super interessant en leerrijk om jouw verhaal en het verhaal van je paarden te lezen. Het zijn zo'n ontzettend liefdevolle dieren. Fijn dat je dit allemaal neerschrijft. Dit zou elke paardenliefhebber moeten lezen.

Ik wens je ontzettend veel plezier toe met je paarden (en met alles wat je doet) en ik blijf je volgen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57938
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [BLOG] Troubles in paradise II: Rijden met hersenletsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-20 11:30

:+: Bedankt dames.

iSuzz: :D Ik ben echt heel slecht in titels verzinnen. _O- Solutions in paradise klikt opzich ook leuk. _O-

Riel: :j Het zijn hele sociale dieren. Ongeacht hun karakter. Als je ze juist behandeld passen ze zich met liefde aan. Ik donder er heus ook wel eens af hoor. Het blijven wel paarden natuurlijk. :D Af en toe is het sterker dan hunzelf. Maar over het algemeen heb ik het idé dat ze wel e.e.a begrijpen op zeker niveau. :j