Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 9 [ 217 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

 
Profiel   

rtl nieuws
Overige


Britt Dekkers droom om weer mee te doen aan het NK dressuur komt dichterbij. De presentatrice en paardenvlogger heeft zich met haar paard George geplaatst voor de regiokampioenschappen volgende maand. "Dit is de laatste selectie voor het NK", schreef een blije Britt maandag op Instagram.

Het nieuws kwam onverwachts. "Ondanks alle drukte qua werk had ik dit niet nu al verwacht of gepland, dus extra tof." Britt en haar 'talpaard' staan in de top 10 beste combinaties van Noord-Holland. "Zooooo ongelofelijk trots op hem!"

Vorig jaar moest Britt de regiokampioenschappen laten schieten omdat George zijn hoofd had gestoten waardoor een oud wondje open was gegaan.

2019 was een jaar vol overstappen. Wendy van Dijk, Linda de Mol, Paul de Leeuw en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Toch springt er één in het oog: Britt Dekker. Zij koos geen eieren voor haar geld, maar een paard. Samen met paard George werd Britt het meest spraakmakende bericht van het jaar. En daar kreeg ze een RTL Boulevard Online Award voor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 15:30 



 
Profiel   

Leuk voor haar, een toppaard heeft ze onder haar kont :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 15:47 



 
Profiel   

Pfff al dat opgeblazen gedoe rond Britt. Een duur paard onder je kont maakt je nog geen talentvolle ruiter. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 15:51 



 
Profiel   

Nikass schreef
Pfff al dat opgeblazen gedoe rond Britt. Een duur paard onder je kont maakt je nog geen talentvolle ruiter. :n


Joh laat dr lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 15:56 



 

Nikass schreef
Pfff al dat opgeblazen gedoe rond Britt. Een duur paard onder je kont maakt je nog geen talentvolle ruiter. :n


Dit denk ik ook. En dan krijg je gelijk te horen dat je een hekel aan der hebt. Heb geen hekel aan der, vind der een super meid, maar ze overschat zich zelf soms wel heel erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:01 



 
Profiel   

Ik ben trots op Britt Dekker *\o/* samen met het /3 paard George.
Ga zo door


Laatst bijgewerkt door sporten op 20-01-20 16:12, in het totaal 3 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:09 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Nikass schreef
Pfff al dat opgeblazen gedoe rond Britt. Een duur paard onder je kont maakt je nog geen talentvolle ruiter. :n


Dit denk ik ook. En dan krijg je gelijk te horen dat je een hekel aan der hebt. Heb geen hekel aan der, vind der een super meid, maar ze overschat zich zelf soms wel heel erg.


Niemand hier die zegt dat jullie een hekel aan haar hebben toch? :) Maar een “Goh wat leuk voor haar!” Of gewoon je mond houden komt wel net even een stukje sympathieker over ;)


Laatst bijgewerkt door Debbie op 20-01-20 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:09 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Nikass schreef
Pfff al dat opgeblazen gedoe rond Britt. Een duur paard onder je kont maakt je nog geen talentvolle ruiter. :n


Dit denk ik ook. En dan krijg je gelijk te horen dat je een hekel aan der hebt. Heb geen hekel aan der, vind der een super meid, maar ze overschat zich zelf soms wel heel erg.


Ik ben wel erg benieuwd waar je dit op baseert?

Ik zie en hoor haar nergens van de hoogste toren blazen dat ze “de OS aan kan oid” maar heeft ze enkel een duidelijk doel voor ogen wat ze wil bereiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:09 



 
Profiel   

In de eerste zin staat trouwens DekkerS ipv Dekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:10 



 

Debbie schreef
Marije_1997 schreef

Dit denk ik ook. En dan krijg je gelijk te horen dat je een hekel aan der hebt. Heb geen hekel aan der, vind der een super meid, maar ze overschat zich zelf soms wel heel erg.


Niemand hier die zegt dat jullie een hekel aan haar hebben toch? :) Maar een “Goh wat leuk voor haar!” Of gewoon je mond houden komt net even een stukje sympathieker over ;)



Ohh neee bedoel ook niet hier. In het echte leven. Dan word mij gevraagd wat ik van der vind. Dan zeg ik dat eerlijk en dan heb ik er meteen een hekel aan hahahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:11 



 
Profiel   

Ik vind het oprecht leuk voor haar dat het zo lekker gaat, maar ik lees dit dus op elke 'nieuws' site.
Knap dat ze zich heeft gekwalificeerd voor de regiokampioenschappen maar moet alles zo uitgebreid besproken worden omdat ze Britt is en het een Talpapaard is? Mijn stalgenootje mocht ook, vind ik net zo'n grote prestatie.

Kan het moeilijk uitleggen want vind het echt leuk voor haar maar landelijk nieuws, neu :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:13 



 
Profiel   

MerleSimone schreef
Ik vind het oprecht leuk voor haar dat het zo lekker gaat, maar ik lees dit dus op elke 'nieuws' site.
Knap dat ze zich heeft gekwalificeerd voor de regiokampioenschappen maar moet alles zo uitgebreid besproken worden omdat ze Britt is en het een Talpapaard is? Mijn stalgenootje mocht ook, vind ik net zo'n grote prestatie.

Kan het moeilijk uitleggen want vind het echt leuk voor haar maar landelijk nieuws, neu :')


Britt is een bekende Nederlander, jouw stalgenootje waarschijnlijk niet. Zo moeilijk is het toch niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:14 



 
Profiel   

Er zijn zoveel mensen die kring, regio kampioen of deelnemer zijn geweest. Brit is BN er dus moet ze hiermee dealen. Geen enkele reden om vervelend over te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:18 



 
Profiel   

Fans kunnen gewoon gaan kijken op de regiokampioenschappen toch, wel zo leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:25 



 
Profiel   

Wat een zure reacties.. zo jammer! Zegt meer over de zure reaguurder dan over Britt mijns inziens :)

Britt moet er gewoon voor rijden hoor, net als ieder ander. Zij krijgt het startbewijs voor het Regiokampioenschap of NK echt niet bij een pakje boter. Bovendien: als je je er aan stoort dat het een nieuwsbericht is, waarom klik je er dan op? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:25 



 
Profiel   

Leuk mens!! En daarnaast, is het niet voor diegene die wedstrijden rijdt een droom om op het NK te mogen rijden. Ik ben al super blij dat ik zoals gisteren met 2 oranje linten weg loop met mijn jonkie in de B, laat staan dat ik op de regio bovenaan mee kan rijden en door mag naar het NK!

Afgelopen jaar met het viertal en vereniging in Ermelo gereden, dan ben ik zo trots als een pauw dat ik mee mag doen met mijn knollies! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 16:26 



 

Marije_1997 schreef
Nikass schreef
Pfff al dat opgeblazen gedoe rond Britt. Een duur paard onder je kont maakt je nog geen talentvolle ruiter. :n


Dit denk ik ook. En dan krijg je gelijk te horen dat je een hekel aan der hebt. Heb geen hekel aan der, vind der een super meid, maar ze overschat zich zelf soms wel heel erg.


Zijn meer de media die geen verstand van paarden hebben en haar overschatten denk ik. Wel met jullie eens hoor ze is gewoon een doorsnee Ruyter in de basissport, als mijn paard een keer niet weigert komt dat toch ook niet op de voorpagina? En nee ik ben niet jaloers!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 17:09 



 
Profiel   

Autumnn schreef
In de eerste zin staat trouwens DekkerS ipv Dekker


Dit was eigenlijk correct omdat het een genitief-s is. Het is nu aangepast, maar nu staat het er dus fout. :+

Fijn voor haar! Echt een mooi paard ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 17:13 



 
Profiel   

Leuk voor haar.

Wat een zure mensen hier! Gut gut.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 17:14 



 
Profiel   

bigone schreef
Er zijn zoveel mensen die kring, regio kampioen of deelnemer zijn geweest. Brit is BN er dus moet ze hiermee dealen. Geen enkele reden om vervelend over te doen.

Dit was niet zuur bedoeld, vind het een leuk mens met het hart op de juiste plek maar zoals iemand zei, de paparazzi weten nog geen kont van hoofd te onderscheiden bij een paard en die doen net alsof ze al op de OS rijd . Vandaar mijn opmerking dat ze er mee moet dealen, dit soort berichten in de “media”.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 17:51 



 
Profiel   

Je kunt geen talent hebben, maar met kneiter hard werken er toch komen. Ok, en een smak geld voor lessen bij Tinneke Bartels, en een dressuurpaard dat zoveel niveau's hoger met een hoef in zijn neus loopt helpt zeker. :')
Zou tof voor dr zijn als het lukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 18:04 



 
Profiel   

Wat start ze met George? Omdat er beste 10 staat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 18:06 



 
Profiel   

Leuk toch!? En als d’r volgens mij 1 onzeker is of ze het allemaal wel goed doet is zij het volgens mij. Ze komt op mij gewoon super enthousiast over ipv hoog van de toren blazen. En als je een dergelijk beroep hebt dan wordt er van je verwacht dat je dit soort dingen plaatst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 18:13 



 
Profiel   

Maar even hè: wel eens nagedacht dat wij wel weten wat de regionale en Nationale kampioenschappen inhouden, maar het gros van Nederland niet? En dat de media die artikelen schrijft en niet Britt zelf?

Zij vraagt daar niet om, ja misschien haar insta post, maar ook nagedacht dat zij vele jonge volgers heeft die ook geen idee hebben wat die kampioenschappen inhouden? Evenals de media trouwens.

Dus ja, dan krijg je van die overtrokken berichten waarvan wij denken jeetje; moet dat nou. Maar het merendeel van de mensen maar half snappen waar het over gaat ;)

En ja ik ben wel fan van haar, want zij werkt kneiterhard. Ondanks dat waanzinnige paard die iedereen wel wilt hebben, loopt die ook niet vanzelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 18:18 



 
Profiel   

+:)+ Britt. Het is je zeer gegund! Proficiat dat je mee mag doen met plaatsing wedstrijd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 18:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 9 [ 217 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen