Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 9 [ 217 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Plaats een nieuw onderwerp

Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

 
Profiel   

Nikass, grappig dat je iemand temt op persoonlijk worden en het nu zelf ook doet. Verder gaat dit ook totaal niet over betweterigheid, maar zoals ik al zei begrijp je het hele punt gewoon niet. Echt, de dag is zoveel fijner als je positief in het leven staat!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 10:47 



 
Profiel   

Hubbels schreef
Ja Britt is leuk en ik gun het haar zeker en met een goed peerd onder je kont kom je nou eenmaal ver en al helemaal als je bij tijd en wijle les krijgt van een grootmeester als Tineke! Maar gaaf voor haar hoor.

Ik heb niet alle afleveringen gezien van haar programma, maar wat ik me wel vaak afvroeg, komt dat dier wel eens lekker buiten in het land of een paddock? Snap dat het een hengst is en dat je hem niet zomaar in een normaal omheind stukkie land of paddock kan zetten?
Zou hij wel eens lekker zijn benen kunnen strekken?

Misschien ik het over het hoofd gezien, kan hoor O:)


Paard komt gewoon buiten elke dag, daar hoef je niet over te twijfelen. Voor de serie zal hij vermoedelijk gewoon even naar binnen gehaald zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 10:52 



 
Profiel   

We hebben enkele berichten weg gehaald. Ik wil jullie allemaal vragen de discussie op het onderwerp te houden en niet op elkaar gericht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 11:37 



 
Profiel   

Wat een geweldig paard!!!

Ik zag filmpje van haar maar ze rijdt echt niet mooi of goed....misschien haar dag niet....

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 09:57 



 
Profiel   

Ik zag van de week de oproep van de organisatie voorbij komen dat heel veel geplaatste rijders voor de regiokampioenschappen NH zich nog niet hadden ingeschreven. Waaronder ook Britt.

Dus duim duim dat in dat ze in haar chaos bedenkt, dat ze zich nog op tijd inschrijft voor de regio, anders is deze droom weer wat verder weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 15:16 



 
Profiel   

Wat gaaf, ik gun het haar enorm.
Ondanks alle aandacht blijft ze toch normaal.
Ze heeft een enorm talentvol paard maar zonder de nodige begeleiding kom je er dan nog niet.
Britt investeert zover ik kan volgen veel in goede begeleiding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 15:30 



 
Profiel   

Erg leuk voor haar! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 00:15 



 
Profiel   

Ze staat helaas niet op de startlijst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 05:58 



 
Profiel   

Misschien is er wat anders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 08:13 



 
Profiel   

Of ze staat er niet op omdat ze niet willen dat er 10 miljoen gillende fans aan de kant gaan staan? De eerste 2 startplekken zijn leeg. Ik doe maar een gok :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 13:57 



 
Profiel   

Of ze doet mee onder een andere naam. Hebben wij ook een keer gehad op m'n oude manege

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 14:47 



 
Profiel   

Nee, nee, nee, we gaan niet dat soort fratsen uithalen nadat je eerst op tv hebt lopen pochen dat je het NK ging rijden. Gewoon hup met de billetjes bloot en alles voor de fame.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 15:01 



 
Profiel   

Het zit precies diep bij je, Pipodipo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 15:02 



 
Profiel   

Gini schreef
Het zit precies diep bij je, Pipodipo?

Nee hoor, ik vind het hilarisch. Ook dat gespeculeer over open plaatsen en een andere naam. Ze staat niet op de ijst, misschien op de volgende lijst wel en anders is er weer een kans op het zomerkampioenschap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 15:06 



 
Profiel   

Pipodipo schreef
Gini schreef
Het zit precies diep bij je, Pipodipo?

Nee hoor, ik vind het hilarisch. Ook dat gespeculeer over open plaatsen en een andere naam. Ze staat niet op de ijst, misschien op de volgende lijst wel en anders is er weer een kans op het zomerkampioenschap.



Nou nou, ik wilde alleen suggereren dat er misschien helemaal niets spannends aan de hand is...

Ik kan me best voorstellen dat je daar helemaal niet op zit te wachten als organisatie, vooral niet van een amateur regiokampioenschap. Al helemaal niet bij de dressuur waar van die paniekzaaiers rondlopen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 15:17 



 
Profiel   

Is de inschrijving al gesloten? Misschien komt ze er nog bij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 17:03 



 
Profiel   

Niobe schreef
Pipodipo schreef
[
Nee hoor, ik vind het hilarisch. Ook dat gespeculeer over open plaatsen en een andere naam. Ze staat niet op de ijst, misschien op de volgende lijst wel en anders is er weer een kans op het zomerkampioenschap.



Nou nou, ik wilde alleen suggereren dat er misschien helemaal niets spannends aan de hand is...

Ik kan me best voorstellen dat je daar helemaal niet op zit te wachten als organisatie, vooral niet van een amateur regiokampioenschap. Al helemaal niet bij de dressuur waar van die paniekzaaiers rondlopen _O-

Als al die extra bezoekers dan ook nog een glaasje cola kopen dan vindt de organisatie dat helemaal niet erg.

Op een zeker moment worden de open plaatsten opgevuld met reserveruiters en dat kost iets meer tijd qua communicatie. Over een paar dagen zal de definitieve lijst wel bekend zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 23:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 9 [ 217 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen