Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nikass

Berichten: 16682
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 16:02

Tiepfoudt schreef:
Wat een heerlijk onbezorgd leven hebben we toch, als we ons al druk maken of een leuk penny-verhaal wel of niet in het Bokt-nieuws moet/mag komen :D

Leuk voor Britt, heerlijk mens met een prachtig paard. Ze durft te dromen, kan prima rijden en is lief voor haar dieren. Laat haar lekker en zoek eens naar de scroll-knop op je muis als je het nodig vindt om dergelijke nieuwsberichten toch aan te klikken om te melden dat je het niet nieuwswaardig vindt.


Ja heerlijk hè, dat is namelijk inherent aan bokt als forum: dat het allemaal niet van levensbelang is, en dat er opmerkingen en meningen geplaatst worden.
Als je daar moeite mee hebt, omdat er berichten tussen staan waar je t niet mee eens bent, zoek dan eens een ander tijdverdrijf dan een (discussie) forum :D ;)

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 16:43

Kom mensen, adem in en adem uit.

Laat iedereen zijn/haar eigen mening hebben en uiten. Ook of zelfs over Britt.

(SBS heeft het toch maar knap gedaan met Britt :) ).

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 17:02

Ik vind het hilarisch dat dit anti-nieuws nog een 7 pagina tellend topic krijgt :D

Tiepfoudt
Berichten: 1165
Geregistreerd: 21-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 17:05

Nikass schreef:
Ja heerlijk hè, dat is namelijk inherent aan bokt als forum: dat het allemaal niet van levensbelang is, en dat er opmerkingen en meningen geplaatst worden.
Als je daar moeite mee hebt, omdat er berichten tussen staan waar je t niet mee eens bent, zoek dan eens een ander tijdverdrijf dan een (discussie) forum :D ;)


Dat zeg ik, fantastisch dat we ons daar druk om kunnen maken. Het zijn bepaalde opmerkingen (niet alleen van jouw) waar ik inderdaad moeite mee heb, omdat de afgunst er gewoon van af druipt:

- Niet talentvol
- Niet interessant
- Ze overschat zichzelf
- Anderen overschatten haar
- Ze komt nooit op de OS
- NK stelt (opeens) niets voor als je een duur paard hebt
- Jantje die zich plaatst voor de regio of het NK komt ook niet in het nieuws, dus waarom zij wel?

Waarom zo zuur? -O-

mellanion84
Berichten: 241
Geregistreerd: 14-07-11
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 17:10

Pft nou idd zeg. Ik vind het een leuk rolmodel voor de jonge pennies onder ons. Net een filmpje van FRA waarbij britt lekker met barebackpad aan het rijden is. Doe ik zelf ook wel eens maar dat ziet er echt niet zo netjes uit hoor...

Niobe

Berichten: 7983
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 17:20

mellanion84 schreef:
Pft nou idd zeg. Ik vind het een leuk rolmodel voor de jonge pennies onder ons. Net een filmpje van FRA waarbij britt lekker met barebackpad aan het rijden is. Doe ik zelf ook wel eens maar dat ziet er echt niet zo netjes uit hoor...



Waar?

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 17:30

VValar schreef:
Ik vind het hilarisch dat dit anti-nieuws nog een 7 pagina tellend topic krijgt :D


Knap in de markt gezet toch?

"Opgezadeld met Britt, Op naar het NK Dressuur!", zo werd het programma gebracht door SBS. En een persoonlijkheid als Britt maakt het helemaal af.

Britt heeft ook mij betoverd :)

Ik vind het goed gedaan.

CharleyT
Berichten: 3989
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 18:32

VValar schreef:
Ik vind het hilarisch dat dit anti-nieuws nog een 7 pagina tellend topic krijgt :D


Nieuwsgierig: wat is jouw omschrijving van anti-nieuws? Nieuws wat jij persoonlijk geen nieuws vind?
Het lijkt mij nl berichtgeving die zeker voor een bepaalde doelgroep als Nieuws gezien wordt.

Nikass

Berichten: 16682
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:23

Tiepfoudt schreef:
Nikass schreef:
Ja heerlijk hè, dat is namelijk inherent aan bokt als forum: dat het allemaal niet van levensbelang is, en dat er opmerkingen en meningen geplaatst worden.
Als je daar moeite mee hebt, omdat er berichten tussen staan waar je t niet mee eens bent, zoek dan eens een ander tijdverdrijf dan een (discussie) forum :D ;)


Dat zeg ik, fantastisch dat we ons daar druk om kunnen maken. Het zijn bepaalde opmerkingen (niet alleen van jouw) waar ik inderdaad moeite mee heb, omdat de afgunst er gewoon van af druipt:

- Niet talentvol
- Niet interessant
- Ze overschat zichzelf
- Anderen overschatten haar
- Ze komt nooit op de OS
- NK stelt (opeens) niets voor als je een duur paard hebt
- Jantje die zich plaatst voor de regio of het NK komt ook niet in het nieuws, dus waarom zij wel?

Waarom zo zuur? -O-


Maar dat zijn toch gewoon meningen van mensen? Waarom maakt dat uit?
Het is toch maar bokt... Als ik me ga ergeren ontstip ik of ga ik iets anders doen. Dat is toch zonde van je energie :)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:25

Waarom voel je de aandrang om die negatieve mening te delen op het internet? Stukje onzekerheid ?

corine1981
stokpaard connaisseur

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:27

mellanion84 schreef:
Pft nou idd zeg. Ik vind het een leuk rolmodel voor de jonge pennies onder ons. Net een filmpje van FRA waarbij britt lekker met barebackpad aan het rijden is. Doe ik zelf ook wel eens maar dat ziet er echt niet zo netjes uit hoor...


Ik heb hem toevallig ook gekeken vanmiddag en respect hoor! Ze zit als een huis.

Tiepfoudt
Berichten: 1165
Geregistreerd: 21-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:08

Nikass schreef:
Maar dat zijn toch gewoon meningen van mensen? Waarom maakt dat uit?
Het is toch maar bokt... Als ik me ga ergeren ontstip ik of ga ik iets anders doen. Dat is toch zonde van je energie :)


Daar zit misschien wel wat in. Maar ik vind het gewoon jammer dat zelfs in een topic dat in wezen gewoon een leuk nieuwtje naar buiten brengt, mensen het toch weer nodig vinden om hun ongefundeerde negativiteit tentoon te spreiden. Zoveel meningen en oordelen terwijl niemand hier haar persoonlijk kent. Heel bijzonder.

Maar goed, tot zover mijn klaagzang. Laten we het over leuke dingen gaan hebben :D

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:52

Britt Dekker is echt wel heeeeel bekend! Al 7 pagina's op bokt *\o/* **\O/** *\o/*

Verbeter de wereld, begin bij jezelf en straal als een zon {:}

Laat die wolken verdwijnen! Ga al zingend door het leven! Tralalalalalaaaaa :)ddd

Ze zit inderdaad als een huis. Een mooi filmpje! :-)

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 21:10

Whale schreef:
Kijken er daadwerkelijk veel niet paardenmensen naar dat programma, kan ik me namelijk niet voorstellen :=


Ja ik! *\o/* (En ben al langer dan 30 jaar Penny, dus niet eens zo jong meer :Y) )
Ik heb genoten van haar programma, geweldig leuk vond ik het en ik vind het leuk om op Bokt te lezen dat het gelukt is om zich te kwalificeren.
En wie dat niet leuk vindt om te lezen, die kan gewoon door scrollen; ideaal dat Bokt, voor elk wat wils.

Nikass

Berichten: 16682
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 21:36

__Sannne schreef:
Waarom voel je de aandrang om die negatieve mening te delen op het internet? Stukje onzekerheid ?


Hahaha psycholoog _O-
Wel eens bedacht dat meningen subjectief zijn? En zo ook jouw kwalificatie "negatief"? :)*

Nikass

Berichten: 16682
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 21:38

Tiepfoudt schreef:
Nikass schreef:
Maar dat zijn toch gewoon meningen van mensen? Waarom maakt dat uit?
Het is toch maar bokt... Als ik me ga ergeren ontstip ik of ga ik iets anders doen. Dat is toch zonde van je energie :)


Daar zit misschien wel wat in. Maar ik vind het gewoon jammer dat zelfs in een topic dat in wezen gewoon een leuk nieuwtje naar buiten brengt, mensen het toch weer nodig vinden om hun ongefundeerde negativiteit tentoon te spreiden. Zoveel meningen en oordelen terwijl niemand hier haar persoonlijk kent. Heel bijzonder.

Maar goed, tot zover mijn klaagzang. Laten we het over leuke dingen gaan hebben :D


De mensen die iets positiefs zeggen kennen haar ook niet. Volgens mij zou je het niet in positief of negatief moeten zien. Het zijn gewoon meningen, en de één is wat minder enthousiast en de ander vindt haar geweldig. Precies wat je op een openbaar forum kan verwachten.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 21:42

Nikass schreef:
__Sannne schreef:
Waarom voel je de aandrang om die negatieve mening te delen op het internet? Stukje onzekerheid ?


Hahaha psycholoog _O-
Wel eens bedacht dat meningen subjectief zijn? En zo ook jouw kwalificatie "negatief"? :)*


Het is oprecht een vraag. Jammer dat daarop gewoon antwoord geven teveel gevraagd is.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 21:47

Nikass, mij is altijd geleerd om van het positieve van mensen uit te gaan als ik ze niet ken :).

Iemand op het paard getild of gewoon k*t en arrogant vinden omdat ze gewoon een goede deal gemaakt heeft en nu ook nog lekker weg kan rijden zonder daar zelf over op te scheppen slaat echt nergens op en dat is gewoon negatief.

Nikass

Berichten: 16682
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 21:51

Sureido daar kan ik me niet op aangesproken voelen want zoiets heb ik in de verste verte niet gezegd, en ik heb het hier ook niet in dat soort bewoordingen gelezen.

Sannne als je een oprechte vraag hebt zal je ook moeten leren die oprecht, en dus open en niet suggestief te stellen. Dan heb ik namelijk geen behoefte om er serieus op in te gaan.

Tiepfoudt
Berichten: 1165
Geregistreerd: 21-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 21:55

Nikass schreef:
De mensen die iets positiefs zeggen kennen haar ook niet. Volgens mij zou je het niet in positief of negatief moeten zien. Het zijn gewoon meningen, en de één is wat minder enthousiast en de ander vindt haar geweldig. Precies wat je op een openbaar forum kan verwachten.


Er zit nog steeds een verschil in "wat minder enthousiast" zijn over iemand en diegene met de grond gelijk maken. Je impliceerde in je eerste post bijvoorbeeld dat ze geen talent heeft. Vind je het nodig om dat de wereld in te slingeren? Zou je dat ook recht in haar gezicht zeggen? Een openbaar (discussie)forum is imo nog steeds vrijbrief om iemand die je niet eens kent af te fakkelen.

Aan de andere kant is er volgens mij nog nooit iemand slechter geworden van een beetje positiviteit *\o/*

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 21:57

Ik dacht dat je wel zou begrijpen dat de negatieve dingen die ik aanhaal niet letterlijk gezegd zijn maar een samenvatting van wat er hier gezegd wordt. Maar om het duidelijk te maken: onder andere alle negatieve opmerkingen in de context zoals ‘omdat ze een duur paard heeft zal ze goed rijden’. Dat soort dingen slaan toch nergens op? Britt heeft zich echt nog nooit zo geuit :+

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:01

CharleyT schreef:
VValar schreef:
Ik vind het hilarisch dat dit anti-nieuws nog een 7 pagina tellend topic krijgt :D


Nieuwsgierig: wat is jouw omschrijving van anti-nieuws? Nieuws wat jij persoonlijk geen nieuws vind?
Het lijkt mij nl berichtgeving die zeker voor een bepaalde doelgroep als Nieuws gezien wordt.


Wat ik daaronder versta is nieuws wat voor mij, maar ook voor een klein beetje zelfrespecterend en serieus paardenmens, echt totaal niet interessant is. Maar je hebt gelijk; voor een bepaalde doelgroep is dit top. Die kunnen dit ook mooi op insta lezen overigens :Y)

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:03

Ik vraag me altijd af wat iemand het brengt om negatief commentaar te hebben een compleet onbekende. Zeker als het gaat om een positief nieuwsbericht (meiske gaat met paard waar ze dol op is naar wedstrijd waar ze graag heen wil). Wat levert het je op om daar een negatieve mening over te hebben. Ja ja ... vrijheid van meningsuiting en alles. Maar waarom voel je je geroepen om iets negatiefs het internet op te gooien?

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:04

VValar schreef:
Wat ik daaronder versta is nieuws wat voor mij, maar ook voor een klein beetje zelfrespecterend en serieus paardenmens, echt totaal niet interessant is. Maar je hebt gelijk; voor een bepaalde doelgroep is dit top. Die kunnen dit ook mooi op insta lezen overigens :Y)


Maar er komt meer dan genoeg nieuws op de voorpagina voorbij wat voor lang niet iedereen interessant is, waarom dan enkel hier zo over vallen en niet over die honderden andere nieuwsberichten?

Nikass

Berichten: 16682
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:26

Tiepfoudt schreef:
Nikass schreef:
De mensen die iets positiefs zeggen kennen haar ook niet. Volgens mij zou je het niet in positief of negatief moeten zien. Het zijn gewoon meningen, en de één is wat minder enthousiast en de ander vindt haar geweldig. Precies wat je op een openbaar forum kan verwachten.


Er zit nog steeds een verschil in "wat minder enthousiast" zijn over iemand en diegene met de grond gelijk maken. Je impliceerde in je eerste post bijvoorbeeld dat ze geen talent heeft. Vind je het nodig om dat de wereld in te slingeren? Zou je dat ook recht in haar gezicht zeggen? Een openbaar (discussie)forum is imo nog steeds vrijbrief om iemand die je niet eens kent af te fakkelen.

Aan de andere kant is er volgens mij nog nooit iemand slechter geworden van een beetje positiviteit *\o/*


Een beetje kritiek is toch niet hetzelfde als iemand "affakkelen" of "met de grond gelijk maken"? Vind dat nogal theatraal en overdreven.

Ik vind niet dat men beter wordt van op alles alleen ja en amen zeggen, zoals dat door sommigen graag gezien wordt.