Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niqui

Berichten: 2178
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:04

Ik vind het een leuke spontane meid, die heel hard werkt. Dat ze daarnaast leuke dingen doet en daarbij haar (door datzelfde harde werken verdiende) mooie spullen gebruikt: logisch toch! Dat zou iedereen doen.

mavantos

Berichten: 3607
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:06

Waar is het leven en laten leven gebleven?

Ik vind het erg knap wat ze doet en als je stukjes van de proeven ziet dan ziet dit er echt wel goed uit. Het is pas het Z1 hè? Ga eens even naar de gemiddelde Z1 combinatie kijken op een normale wedstrijd, want daar wordt je echt niet gelukkig van. Laat haar lekker genieten van haar paard, ze heeft het gewoon goed voor elkaar en volgens mij worden haar paarden prima verzorgd. Van mij hoeven deze nieuwsberichten ook niet, maar je hoeft er toch niet naar te kijken. Klik het dan gewoon niet aan als je het toch maar stom vindt. Neem eens een glas water ipv azijn 8)7

Als je George opgezadeld in de bak zet gaat die echt niet uit zichzelf het proefje hollen hoor, daarvoor moet toch iemand op zijn rug zitten die de knopjes bediend :+

crow
Berichten: 2428
Geregistreerd: 12-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:16

Super leuk Britt, veel succes!!!

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:26

De afgunst druipt er bij sommigen echt af, wat laten jullie je kennen zeg! Iets met stuurlui en wal.

Als ik het geld had kocht ik me ook een Ferrari leermeester van een paard ipv een groene 3 jarige en ging ik ook niet lessen in de manege om de hoek maar bij een erkende ruiter en instructeur.

En jullie vergeten ook dat ze nog steeds moet presteren, ze moet die punten nog steeds rijden. En het bekende fabeltje van 'ze vonden mijn paard niet leuk dus lagere punten', werkt ook omgekeerd dus ik geloof er geen klap van dat ze gratis punten krijgt.

Ik heb vooral het idee dat ze de middelen die ze heeft (geld!) gebruikt om voor haar het meeste uit haar paardrijden te halen, en gelijk heeft ze!

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:38

Blussem schreef:
Debbie schreef:


Niemand hier die zegt dat jullie een hekel aan haar hebben toch? :) Maar een “Goh wat leuk voor haar!” Of gewoon je mond houden komt wel net even een stukje sympathieker over ;)

Zelf is Britt net zo onsympathiek door alle aandacht op te eisen die haar eigenlijk helemaal haar niet te komt. Het zou haar juist erg mooi staan als zij zelf wat sympathieker zou zijn in dr plaats van zo patsen met wat allemaal ze heeft en hoe goed ze wel niet is .


Wat een afgunst! En jij uit je zorgen dat Britt niet sympathiek overkomt :') amusant!

Ze werkt mee aan Make a Wish Nederland, is ambassadrice geweest voor diverse dierenstichtingen, neemt tijdens haar fandagen de tijd om ook echt met de kids te praten, bedankt alle vrijwilligers of door haar ingehuurd personeel persoonlijk, maakt zichzelf gerust belachelijk tijdens haar optredens en heeft het serieus fantastisch gedaan door haar eigen wensen in vervulling te laten gaan en daar altijd anderen voor te bedanken in speeches. Ze heeft voorlichting gegeven over orgaandonaties na overlijden (door het overlijden van haar vader en de keuze die ze als familie moesten maken)Ze zet onze sport in een goed daglicht in een tijd waar dat keihard nodig is. Ze doneert zelf geld aan o.a. WNF. Wat moet ze volgens jou in hemelsnaam nog meer doen?

Ik heb niet persé iets met haar en ben het niet overal mee eens, maar ik snap niet waarom mensen koste wat kost iets tegen haar moeten hebben.

rien10
Berichten: 14727
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:45

Patsen? Nou, dat zie ik haar niet doen hoor.

purny

Berichten: 27514
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:41

Wat gaaf dat ze is geselecteerd. En ze is nou eenmaal een bn'er dus word alles wel uitgemeten.
Toevallig gister in de les gezien wat het kan doen als je een minder goede ruiter op een sensibel z paard laat rijden. Kwam er niet bepaald netjes uit. (en dit is nog netjes benoemd) dus je moet wel degelijk kunnen rijden wil je je tot het nk kwalificeren.
En volgens mij is G ook wel een sensibel paardje

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:48

Inderdaad Marjolein, helemaal met je eens.
Ik kom haar wel eens tegen bij EJ, daar loopt ze gewoon in haar pyjamabroek en onopgemaakt. Of bij lokale wedstrijden. Daar is ze stikzenuwachtig en doet onwijs haar best. Ze vlecht, poetst en zadelt alles zelf. Ze rijdt zelf met haar vrachtwagentje erheen. Top toch?
Ze heeft het goed voor elkaar en dat het breed uitgemeten wordt, tja, is dat niet de tijd van nu? Kijk maar naar alle nieuwsberichten wat onwijs uit zijn verband wordt gehaald.
Ja, Britt is bekend, heeft het slim gespeeld met haar deal (ik had hetzelfde gedaan!!) en heeft de middelen om bij bekend hippisch Nederland te lessen. Dat is toch geweldig! Wie zou dat nou niet doen?
Ik vind juist ab-so-luut niet dat ze van de hoogste toren blaast. Ik lees of hoor haar nooit zeggen hoe geweldig ze is! Ze rijdt nog zelf naar wedstrijden, optreden en andere dingen. Tja en dat Eve minder op Instagram komt, betekent dat dan gelijk dat ze niks met Eve meer doet? Dat ik niks op Instagram of FB zet, wil toch ook niet zeggen dat ik mijn paard niet rijdt? Nu staat George inderdaad meer in de spotlights, maar wie weet is dat wel onderdeel van de deal met meneer De Mol?
Ik ben juist van mening dat ze de paardensport in een positief daglicht zet en ook de weg naar "de top" toe, dat het niet van een leien dakje gaat +:)+
Laatst bijgewerkt door Autumnn op 21-01-20 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:50

Wat leuk dat ze is geselecteerd.

Ik vind haar juist echt een leuk mens en ze komt oprecht over. Tja OS zal het wel niet worden en vond in DWDD ook irritant dat dit aan haar gevraagd werd terwijl Anky naast haar zat. Natuurlijk droomt zij van de Olympische Spelen of het realistisch is dat is nog maar de vraag, maar zij mag hier toch wel over dromen :D.

rien10
Berichten: 14727
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:08

Nou, dat is geen vraag. Dat is niet realistisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:15

Autumnn schreef:
Inderdaad Marjolein, helemaal met je eens.
Ik kom haar wel eens tegen bij EJ, daar loopt ze gewoon in haar pyjamabroek en onopgemaakt. Of bij lokale wedstrijden. Daar is ze stikzenuwachtig en doet onwijs haar best. Ze vlecht, poetst en zadelt alles zelf. Ze rijdt zelf met haar vrachtwagentje erheen. Top toch?
Ze heeft het goed voor elkaar en dat het breed uitgemeten wordt, tja, is dat niet de tijd van nu? Kijk maar naar alle nieuwsberichten wat onwijs uit zijn verband wordt gehaald.
Ja, Britt is bekend, heeft het slim gespeeld met haar deal (ik had hetzelfde gedaan!!) en heeft de middelen om bij bekend hippisch Nederland te lessen. Dat is toch geweldig! Wie zou dat nou niet doen?
Ik vind juist ab-so-luut niet dat ze van de hoogste toren blaast. Ik lees of hoor haar nooit zeggen hoe geweldig ze is! Ze rijdt nog zelf naar wedstrijden, optreden en andere dingen. Tja en dat Eve minder op Instagram komt, betekent dat dan gelijk dat ze niks met Eve meer doet? Dat ik niks op Instagram of FB zet, wil toch ook niet zeggen dat ik mijn paard niet rijdt? Nu staat George inderdaad meer in de spotlights, maar wie weet is dat wel onderdeel van de deal met meneer De Mol?
Ik ben juist van mening dat ze de paardensport in een positief daglicht zet en ook de weg naar "de top" toe, dat het niet van een leien dakje gaat +:)+

Dit. Laat die vrouw lekker gaan.

Mousmous
Berichten: 1508
Geregistreerd: 02-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:17

Dromen zijn vaak niet realistisch, daarom is het ook zo fijn om te doen.

mavantos

Berichten: 3607
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:20

rien10 schreef:
Nou, dat is geen vraag. Dat is niet realistisch.


De kans is natuurlijk onwijs klein (dat beseft ze zelf waarschijnlijk ook wel), maar je mag nooit iemand vertellen dat ze hun dromen niet waar kunnen maken. Paardrijden stopt niet als je 30 bent, dus ze kan nog een flink aantal jaar trainen.

pien_2010

Berichten: 43434
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:20

Olle schreef:
Wat leuk dat ze is geselecteerd.

Ik vind haar juist echt een leuk mens en ze komt oprecht over. Tja OS zal het wel niet worden en vond in DWDD ook irritant dat dit aan haar gevraagd werd terwijl Anky naast haar zat. Natuurlijk droomt zij van de Olympische Spelen of het realistisch is dat is nog maar de vraag, maar zij mag hier toch wel over dromen :D.



Dit dus. En als het haar wel zou lukken heeft ze het onmogelijke mogelijk gemaakt.
Maar beter voor je dromen gaan en mislukken als het gaat om je uiterste doel e willen bereiken , als achteraf terugkijkend te moeten concluderen "had ik maar"..........
Brit heeft zich opgewerkt van een eenvoudig meisje van het volk tot de succesvolle jonge vrouw die ze nu is. Dit door de lat hoog te leggen voor haar zelf en er keihard voor te werken. Mooi vind ik dat...

En wat de DWWD betreft.....Anky deed haar best om haar enthousiasme voor de OS te temperen, zonder haar onderuit te halen of tezeer te ontmoedigen. Mooi toch!

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:34

Helemaal eens met bovenstaande. Wat een lelijke reactie zeg.

rien10
Berichten: 14727
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:44

Nee hoor, ik doe niet lelijk. Lees maar terug. Ik gun haar alles. Ze heeft mij nooit iets misdaan, dus waarom zou ik haar iets niet gunnen. En dromen mag altijd, ik heb ook zo mijn dromen in het leven.
Maar ik zeg alleen dat het niet realistisch is dat ze de OS gaat rijden. Als realistisch gelijk staat aan lelijk doen, dan doe ik inderdaad lelijk.

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:46

rien10 schreef:
Nee hoor, ik doe niet lelijk. Lees maar terug. Ik gun haar alles. Ze heeft mij nooit iets misdaan, dus waarom zou ik haar iets niet gunnen. En dromen mag altijd, ik heb ook zo mijn dromen in het leven.
Maar ik zeg alleen dat het niet realistisch is dat ze de OS gaat rijden. Als realistisch gelijk staat aan lelijk doen, dan doe ik inderdaad lelijk.


Ik had het over de reactie van Blussum. Sorry, ik was niet duidelijk :)

Muronia

Berichten: 19583
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:47

Hartstikke leuk voor haar. Mooi toch, als je doelen nastreeft en ze worden door hard werken bereikbaar?

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:48

Je kunt wel weer merken dat dit een paarden forum is, wat kunnen mensen toch lelijk doen :+
We zullen elkaar toch ook eens wat gunnen, mening moet direct weer op tafel.

Gelukkig zie ik ook veel leuke reacties! Ik gun het haar ook van harte, ze werkt er hard genoeg voor

mavantos

Berichten: 3607
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:50

rien10 schreef:
Nee hoor, ik doe niet lelijk. Lees maar terug. Ik gun haar alles. Ze heeft mij nooit iets misdaan, dus waarom zou ik haar iets niet gunnen. En dromen mag altijd, ik heb ook zo mijn dromen in het leven.
Maar ik zeg alleen dat het niet realistisch is dat ze de OS gaat rijden. Als realistisch gelijk staat aan lelijk doen, dan doe ik inderdaad lelijk.


Het is jouw mening dat het niet realistisch is. De kans is zeker klein, zeer klein, maar het is niet onmogelijk of onrealistisch. Meedoen aan de OS hangt af van meer factoren. Adelinde begon ook gewoon als docent en kreeg Parzival als lastig paard te rijden, volgens mij had ze de OS ook niet durven dromen toen ze hem te rijden kreeg en uiteindelijk is het toch gelukt.

Nu wil ik niet Britt met Adelinde vergelijken, maar het is wel een schoolvoorbeeld dat als je maar hard genoeg werkt je uiteindelijk overal kan komen.

2005

Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:05

lianne125 schreef:
2005 schreef:
Wat start ze met George? Omdat er beste 10 staat?


Ze start in de klasse Z1. Had laatst een wedstrijd gezien van ze. Voor het NK zal ze er nog wel een schepje bovenop moeten doen, maar ze rijdt vriendelijk in de rondte! Succes op de regiokampioenschappen!


Dankje!

Ik denk wel dat Britt de paardensport op een leuke manier onder de aandacht brengt. Veel mensen zien hoe leuk Britt en George zijn. En George loopt toch ook met stang en trens en wordt met sporen gereden. Door Britt zien ze misschien in dat dit helemaal niet 'zielugh' is. Goede tegenhang voor alle Dier&Recht acties. De paardensport heeft meer positieve berichten nodig en Britt draagt daar op haar manier wel goed aan bij.

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:16

Maar bij Britt ziet die buitenwereld niet altijd het goede voorbeeld. Misschien niet erg, want ze snappen het niet, maar er komen soms wel eens dingen langs die net niet vriendelijk zijn. Dan is het juist geen goede tegenhang voor D&R...

Zulke nieuwsberichten vind ik een beetje onzin, maar daar kan Britt niks aan doen. Zij deelt het op social media. Dat deed ik ook toen ik wedstrijden reed. Je wilt mijn berichtjes niet zien toen ik kringkampioen werd, of de regio had gereden en door mocht naar het NK. :') Dat vind ik dus heel normaal, ik zou het raarder vinden als ze niks zou delen. Alleen worden mijn berichten niet door de media opgepikt, want ik ben totaal niet boeiend. Zij wel en ze kan het in jip en janneke taal uitleggen.

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:39

Anky heeft de OS ook gehaald met Prisco. Zeg nooit, nooit :-) Deze combinatie heeft nog heel veel groeimarge.

pien_2010

Berichten: 43434
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:44

rien10 schreef:
Nee hoor, ik doe niet lelijk. Lees maar terug. Ik gun haar alles. Ze heeft mij nooit iets misdaan, dus waarom zou ik haar iets niet gunnen. En dromen mag altijd, ik heb ook zo mijn dromen in het leven.
Maar ik zeg alleen dat het niet realistisch is dat ze de OS gaat rijden. Als realistisch gelijk staat aan lelijk doen, dan doe ik inderdaad lelijk.


Anky had het niet over gebrek aan talent, maar gaf aan dat in het huidige leven van Britt, OS vrijwel onmogelijk zal zijn, daar OS alleen mogelijk zal zijn wellicht als ze er niets meer naast heeft en zich hele dagen kan focussen op dat doel. Op dit moment is geld verdienen ook nog nodig dus kan dat niet. Maar zeg nooit nooit, wellicht heeft ze in de nabije toekomst wel die mogelijkheid. Wat ze wel al heeft is de ambitie, karakter want ze wil de beste zijn en dat is nodig voor topsport en ze heeft George.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Britt Dekker weer stap dichterbij droom NK dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:47

Dat is hetzelfde dat mevr Bartels tegen haar zei toch?