Vraag het teamlid: EvelijnS

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48396
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Vraag het teamlid: EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-20 09:41

* Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
EvelijnS.


Deze maand in "Vraag het teamlid": moderator EvelijnS. Wil je weten of ze blunders heeft gemaakt, wat een developer doet, of hoe een dag als moderator eruit ziet? Lees dan hieronder verder.

* Hoe lang ben je al teamlid?
Ik ben in 2011 begonnen als mod, bijna 10 jaar geleden alweer! :oo Ik ben niet al die jaren teammie geweest. In 2016 ben ik gestopt, maar vorig jaar maart heb ik het mod-zijn weer opgepakt.

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Er zijn veel leuke dingen eigenlijk! :D Qua modden vind ik heel leuk om uit te zoeken hoe we het forum voor iedereen een prettige plek kunnen maken. Dat is een enorme uitdaging, want met zoveel mensen zijn er enorm veel verschillende wensen, maar dat maakt het ook heel leuk. Communicatie speelt natuurlijk een heel belangrijke rol, en niet iedereen is benaderbaar op dezelfde manier. Hoe je dat dan dus toch op de goede manier doet is de kunst. :D

* Wat is je grootste blunder?
Geloof je me als ik zeg dat ik dat heb verdrongen? :)) Ik heb géén idee!

* Kan je omschrijven hoe een dag als moderator eruit ziet?
Een dag als mod op MP-A1: Ik kom eigenlijk altijd op Bokt via mijn eigen berichten. Vanuit daar doe ik een eerste scan van dingen waar ik al mee bezig was. Daarna ga ik ofwel naar het overzicht van TeMs, ofwel naar het topic waarin we met de tabbladmods kort overleg plegen voor relatief kleine zaken. Als ik met beide klaar ben ga ik op de overkoepelende tabbladen kijken of ik nog iets heb gemist. Ik probeer ook altijd nog wat tijd vrij te maken om de topics op de het tabblad te lezen, om bij te blijven en ook gewoon uit interesse. :D

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op Bokt meer als mod dan als gebruiker aanwezig ben. Ik vind het vaak erg lastig om me te mengen in topics, ofwel omdat ik het gevoel heb weinig te kunnen toevoegen, maar ook vaak omdat ik het spannend vind met zo'n grote groep mensen. :))

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Ik denk dat dat Biks & Bytes was. :)) Ik was op dat moment ook teamlid en ik vond het hilarisch om te helpen met testen en 'die lui' van Tweakers te leren kennen. :+ En het leukste is nog wel dat het niet alleen een leuke en originele 1-aprilgrap was, er kwamen ook daadwerkelijk relaties uit voort. Zelfs een huwelijk en kinderen als ik het me goed herinner. :D Voor wie er niet bij was: https://tweakers.net/nieuws/88173/tweak ... gsite.html

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik ben altijd wel een pennymeisje geweest. :)) Vroeger reed ik op de plaatselijke manege, voor een paar jaar. Ik heb ook een paar verzorgpony's gehad, maar toen ik naar de middelbare school ging kwamen mijn interesses anders te liggen. Ik heb wel altijd een zwak gehouden voor paarden, en als ik langs een manege of pensionstal fiets fleur ik helemaal op van de geur van paarden. :D En stiekem heb ik mijn rijlaarzen nog steeds niet weggedaan. :))

* In je profiel staat dat je developer bent. Kan je uitleggen wat een developer precies doet?
Ik ben een front-end developer van beroep, wat betekent dat ik de voorkant van een website verzorg. Op Bokt zou dat bijvoorbeeld betekenen dat ik bijvoorbeeld de code schrijf die de kleuren en knopjes maken zoals ze zijn, maar ook dat de gebruikersnaam en het wachtwoord dat je invult bij het aanmaken van een account, aan de back-endsystemen worden doorgegeven zodat je er later mee kan inloggen.

* In je berichten heb ik gelezen dat je competities hebt gedaan in krachtsport/gewichtheffen. Kan je daar meer over vertellen? Zou je het weer op willen pakken?
Dat klopt! Ik heb een tijdje lang fanatiek aan powerliften gedaan. Ik ben daarmee in aanraking gekomen doordat ik een knieblessure had opgelopen met hardlopen. Van de fysio moest ik oefeningen doen om de spieren om mijn knie te versterken, maar ik vond de oefeningen zo leuk dat ik daarmee door ben gegaan. Op een gegeven moment kwam ik een stel tegen in de sportschool dat specifiek aan het trainen was voor powerliften, en daarmee ben ik bevriend geraakt. Zij hebben mijn geïntroduceerd bij de studentenkrachtsportvereniging, van waaruit ik competitief ben gaan powerliften. Dat heeft alleen niet lang geduurd, want door omstandigheden heb ik na twee wedstrijden moeten stoppen met de sport. Ik heb in de berging wel een squat rack staan en zo af en toe train ik wel wat, maar niet meer zoveel als ik deed (12 uur per week destijds). Dat was te veel en dat lukt me niet meer.

* Wat wil je nog kwijt aan de Bokkers?
Ik wil jullie vooral ontzettend bedanken voor het steken van jullie kostbare tijd in Bokt! Deze community is een bijzonder mooi iets, en jullie zijn daar stuk voor stuk een prachtig onmisbaar onderdeel van!

Anoniem

Re: Vraag het teamlid: EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 13:33

Leuk om te lezen Eef! :D

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132053
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 14:02

Eef!!!
Wat een leuk stuk is het geworden!
't Is nog steeds een feest om met je samen te mogen werken *\o/*

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Re: Vraag het teamlid: EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 13:17

Was leuk om te beantwoorden ook. :))

En, andersom ook Mo. :D