Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Kijktip NOS zendt Wereldbeker kür en springen live uit

 
Profiel   

Weet iemand of er een manier is om de kur terug te kijken? Ik kan niets meer vinden...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-20 18:29 



 
Profiel   

Weet iemand hoe ik het springen kan zien wat om 15:15 begonnen is? Op nos is het niet te vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 15:25 



 
Profiel   

https://nos.nl/livestream/2320127-sprin ... erdam.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 15:36 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Elisa2 schreef
Ik heb niks gezien van bit door de mond trekken oid bij Edward?

Zonik had hele mooie momenten, maar de overgangen en de piaffe etc., de vanzelfsprekendheid zou allemaal wat vloeiender mogen tonen.


Ik viel midden in de proef binnen, maar het was een uitgestrekte galop waarna hij niet terugkwam en daar kwamen een paar ophoudingen van links naar rechts... Paard leek daarna echt even in de war, kwam na de wissel terug naar stap ipv passage, piaffeerde aan, werd nog een keer fiks aangeprikt.

Iets waar ik op een regionale wedstrijd bij het losrijden niet heel raar van opkijk, maar ik hoop wel dat na alle oproer van afgelopen week dit niet opgepikt wordt...

Edit: Overigens keur ik het regionaal ook niet goed, maar ik wijt dat meer aan onkunde. Op subtopwedstrijden wordt naar mijn smaak doorgaans een stuk vriendelijker losgereden.


Ah dan snap ik al wat je bedoelt, want de "storing" heb ik wel gezien. Alleen mijn beeldkwaliteit was niet zo goed dat ik nu kon zien waardoor dat kwam. En mee eens, dit zou niet de norm moeten zijn/ worden ivbm paarden welzijn. Ben ook wel benieuwd of het afgestraft is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 16:22 



 
Profiel   

Word een spannende barrage, met Maikel vd Vleuten, Jeroen Dubbeldam, Harrie Smolders, Marcus Ehning en Peter Clemens so far... Echt leuk dat de Nederlanders het zo goed doen

Overigens is hier het commentaar ook irritant, alles is een pechfout

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 16:28 



 
Profiel   

Ik kan geen barrage kijken

Erg jammer van nos

Ga klacht Indienen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 16:52 



 

Weet iemand of de barrage nog op de livestream van NOS komt?

Inderdaad was alles een 'pechfoutje', terwijl ik dacht: 'die komt te dicht voor de hindernis' :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 16:53 



 
Profiel   

Sorry vind belachelijk dat ze de barrage niet uit zenden ben gwn beetje geïrriteerd nu...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 16:56 



 
Profiel   

ik ga er ervan uit dat er nu nog geen barrage is ? neem aan dat ze dit zo toch wel gewoon uitzenden .


Laatst bijgewerkt door lotte002 op 26-01-20 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 16:58 



 
Profiel   

plutolover schreef
Sorry vind belachelijk dat ze de barrage niet uit zenden ben gwn beetje geïrriteerd nu...

Barrage is nog niet begonnen, dus wacht gewoon even rustig af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 16:58 



 
Profiel   

lotte002 schreef
ik ga er ervan uit dat er nu nog geen barrage is ? neem aan dat ze dit zo toch wel gewoon uitzenden ??



Ik hoop t, zou zonde zijn als ze zo'n mooie barrage niet uitzenden.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 16:58 



 
Profiel   

Benzz schreef
plutolover schreef
Sorry vind belachelijk dat ze de barrage niet uit zenden ben gwn beetje geïrriteerd nu...

Barrage is nog niet begonnen, dus wacht gewoon even rustig af.



ja daarom zei ik het ook :) tot nu toe zenden ze alles prima uit :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 16:59 



 
Profiel   

Is de barrage dan op dezelfde link?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 17:01 



 
Profiel   

Wel gek, de link naar de livestream is al weggehaald op de site van NOS sport. Kan gelukkig via de link in dit topic wel terug naar de stream, maar vraag me ook een beetje af nu of we wel een barrage gaan zien..

edit: hij is terug. Wel de eerste ronde gemist :/ dat was toch dubbeldam??

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 17:02 



 
Profiel   

De barrage is er wel op NOS!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 17:04 



 

Net terug!
Pagina refreshen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 17:05 



 
Profiel   

Ik vind het zo jammer dat hij er net voor de prijsuitreiking mee stopt. Was gisteren ook al! Hoop stiekem nog dat dat wordt uitgezonden zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 17:22 



 

Wat een barrage! Al knalde mijn livestream er wel steeds uit _-:( _O-

Straks op NPO1 na het schaatsen (17:35) ook een uitzending/samenvatting van het springen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 17:25 



 
Profiel   

Ik heb het net gekeken op tv, vanmiddag wel de stream gepakt. Mijn gok, met 4 Nederlanders in de barrage moeten ze de barrage wel uitzenden. Wat een spannende barrage was het, mooie rit van Marc. En de nieuwe troef van Jeroen Dubbeldam is veelbelovend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 17:57 



 
Profiel   

Aan degene die de dressuur van gisteren gezien hebben; ik herinner mij dat er een combinatie was dat "Higher Love" en "Diamonds" in de muziek verwerkt hadden, ik weet alleen niet meer welke -O- .

Heeft iemand enig idee wie dit was? Is van de GP Freestyle of de Intermediare I, bij de Kingsley Cup was ik niet aanwezig en volgens mij was het een vos :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 19:48 



 
Profiel   

Marjo schreef
Aan degene die de dressuur van gisteren gezien hebben; ik herinner mij dat er een combinatie was dat "Higher Love" en "Diamonds" in de muziek verwerkt hadden, ik weet alleen niet meer welke -O- .

Heeft iemand enig idee wie dit was? Is van de GP Freestyle of de Intermediare I, bij de Kingsley Cup was ik niet aanwezig en volgens mij was het een vos :')


Charlotte Fry & Everdale :) Geen vos dus hahah :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 20:16 



 
Profiel   

Dus toch! Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 20:18 



 
Profiel   

Marjo schreef
Aan degene die de dressuur van gisteren gezien hebben; ik herinner mij dat er een combinatie was dat "Higher Love" en "Diamonds" in de muziek verwerkt hadden, ik weet alleen niet meer welke -O- .

Heeft iemand enig idee wie dit was? Is van de GP Freestyle of de Intermediare I, bij de Kingsley Cup was ik niet aanwezig en volgens mij was het een vos :')


Volgens mij was dat de kür van Charlotte Fry
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 20:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen