Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Virtuele bloemetjes: Nuvel, Hiraeth en Monique1963

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community
[ img ]
Foto door Marjo.


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb aan prugelpiet

We hebben weer een aantal bloemetjes die mogen worden weggegeven aan bokkers die er eentje verdienen!

De eerste van dit topic is voor bokker Nuvel. Op 27 januari opende zij het topic [LZP] Ons hele leven ineens compleet ondersteboven waarin je kan lezen hoe er bij haar man een primaire hersentumor werd geconstateerd nadat hij onwel werd tijdens het werk. Nuvel, wij willen jou en je familie heel veel sterkte en kracht toewensen in deze periode!

Het 2e bloemetje van dit topic is voor bokker Hiraeth. In zijn topic Hiraeth @ [MWS] Ik ben transgender deelt hij al een poos zijn verhaal over het transgender zijn. Onlangs kon hij ons het feestelijke nieuws vertellen dat hij zijn aangifteformulier voor wijziging geslacht en voornamen kon inleveren bij de gemeente en daarmee ook op zijn officiele documenten man is! Hiraeth, gefeliciteerd!

Het 3e bloemetje van dit topic is voor Monique1963 , bekend onder vele van haar topic [PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat?. Helaas hoorden we van een hele goede vriendin van Monique dat ze gevallen is tijdens het klussen en daarbij een gebroken ruggenwervel, gekneusde ribben en een behoorlijk zware hersenschudding heeft opgelopen. Monique1963, heel veel beterschap gewenst!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-20 08:47 



 
Profiel   

Nuvel, heel veel sterkte, liefde en kracht gewenst.

Monique, beterschap

Hiraeth, proficiat van een U2 fan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-20 12:15 



 
Profiel   

Ik zie het nu pas! Wat lief, dankjewel. Het voelt wel een beetje wrang om met mijn goede nieuws zo tussen twee ellendige verhalen te staan. Ik wil via deze weg even een flinke knuffel geven aan Nuvel en Monique1963. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-20 22:20 



 
Profiel   

Hey bokt, wat lief, dank voor het virtuele bloemetje! Ik ben net thuis uit het zkh en las in mijn topic dat ik een Vbloemetje had gehad. Dank voor het medeleven, het helpt allemaal. Dank voor de knuffel Hiraeth en jij gefeliciteerd dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-20 21:12 



 
Profiel   

Dank je wel. Heel erg lief. De steun word zeker geapprecieerd. Veel beterschap Monique en gefeliciteerd Hiraeth!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 12:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen