Vraag het teamlid: Coby

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Vraag het teamlid: Coby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-20 10:11

* Bokt.nl
Bokt community



Moderator Coby is alweer een aantal jaar teamlid. Reden genoeg om haar eens aan de tand te voelen. Wil je weten wat haar grootste blunder is, hoe haar dag als moderator eruitziet, of wat ze nou zo leuk vindt aan haar werk? Hieronder lees je het.

* Hoe lang ben je al teamlid?
Ik ben 9 jaar mod.

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Het leukst vind ik de afwisseling van alle vragen en opdrachten. Geen 1 vraag of actie is vaak dezelfde.

* Wat is je grootste blunder?
Informatie uit een overlegtopic per abuis op het openbare deel zetten zodat alle bokkers mee konden lezen.

* Kan je omschrijven hoe een dag als moderator eruit ziet?
Mijn dag al moderator begint doordeweeks pas na mijn werk. ‘s Ochtends wel tijd om even kort bij te lezen. Maar echte acties kan ik dan niet doen.

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?

Ja, lees ook regelmatig mee met de informatieve topics. Reageren doe ik dan wat minder.

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik heb al van kleine puk af aan iets met dieren en paarden. Thuis ook al vanaf jongs af aan pony’s. Vroeger vaste abonnee van de Penny.

* Wat is het leukst aan je werk in het onderwijs?
De omgang met kinderen, kinderen wat kunnen leren. Kinderen zelfstandiger zien worden. Kinderen die in het regulier onderwijs niet het plekje konden vinden. En ook een beetje de heerlijke vakanties.

Afbeelding
De paarden van Coby: Binkie en Femke.

* Maak je ook wel een minder leuke dingen mee in je werk?
Niet alle kinderen kunnen helaas bij ons op school blijven. Dat afscheid valt wel eens zwaar. Niet ieder kind heeft helaas het gouden bedje thuis.

* In je profiel staat dat je je dieren aan huis hebt. Is dat zoals je vooraf dacht/hoopte?
De geiten en katten wonen al tien jaar bij ons. Nu wij verhuisd zijn ook de paarden. En dat was wel altijd de planning en droom van mij. Mijn man hoefde de paarden niet thuis zeg maar.

* Hoe ben je erbij gekomen om geitjes te houden?
Vroeger altijd thuis geitjes gehad. Ze zijn zo grappig!

* Wat wil je nog kwijt aan de Bokkers?
Ik wens alle bokkers veel paardenplezier en geluk.

Anoniem

Re: Vraag het teamlid: Coby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 12:44

Leuk stuk Coby <3

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Vraag het teamlid: Coby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 13:35

Wat een leuk interview!

Wat de meeste bokkers denk ik niet weten maar waar je zeker wel krediet voor verdient is dat je naast je functie als moderator ook al jarenlang de drijvende kracht bent achter de Supportmail. Dat mag ook weleens hardop gezegd worden :)

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Vraag het teamlid: Coby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 17:56

Mooi plaatje bij elkaar. Hoe is het met de verbouwing, eigenlijk?

Rocamor

Berichten: 10870
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 18:04

Wat een leuk stukje! En leuk om het gezicht achter een boktnaam te zien.


Oscar schreef:
Wat een leuk interview!

Wat de meeste bokkers denk ik niet weten maar waar je zeker wel krediet voor verdient is dat je naast je functie als moderator ook al jarenlang de drijvende kracht bent achter de Supportmail. Dat mag ook weleens hardop gezegd worden :)


Nou bok ik al best lang (mee), maar van de supportmail heb ik nog niet gehoord. Wat houdt dat in?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Vraag het teamlid: Coby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 20:39

We hebben een mailadres waar bokkers terecht kunnen met vragen. Bijv. als iemand problemen heeft met inloggen of je bent je wachtwoord kwijt ofzo, dan kun je terecht op support@bokt.nl :)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Vraag het teamlid: Coby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 20:43

Ik zou graag meer diepteinterviews zien Mo.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Vraag het teamlid: Coby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 18:10

Leuk stuk, ik wist niet dat je zoveel dieren had.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 18:39

Oscar schreef:
Wat een leuk interview!

Wat de meeste bokkers denk ik niet weten maar waar je zeker wel krediet voor verdient is dat je naast je functie als moderator ook al jarenlang de drijvende kracht bent achter de Supportmail. Dat mag ook weleens hardop gezegd worden :)


Oja dat ook nog :D