Topics van de maand: februari

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101735
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Topics van de maand: februari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-20 19:50

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Fotograaf: Marlies Trap Fotografie


Heb je een topic gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix.

Eindelijk is het maart! Februari kunnen we maar beter snel vergeten want dat was alleen maar nat, nat en nog eens nat. Tijd voor zon, warmere temperaturen en bloeiende natuur. Tijd voor lente!

Dé discussie die je regelmatig tegenkomt op internet of op stallen. [PP] 'Mijn paard wordt ongelukkig van op de wei staan' Wil je weten wat de rest van de Bokkers ervan vindt? Dan is dit goed leesvoer.


Buiten rijden is heerlijk om te doen maar niet als je problemen daarbij ondervindt. Deze Bokker heeft het probleem dat haar paard erg enthousiast is op de terugweg en niet rustig kan lopen. Heb je een tip of hetzelfde probleem kijk dan even in dit topic.

Heb je een scheermachine en ben je er een beetje handig mee? Dan kan je deze bokker misschien wel helpen. Ze komt na het oliën niet meer door de haren heen en wil graag weten hoe dat komt en hoe het op te lossen is. Kijk hier: [VSW] Scheermachine probleem

Zelf een zadelkamer bouwen in je trailer? Bokker Wendy1987 wil dit graag doen maar heeft de hulp nodig van andere bokkers. Heb jij zoiets al een gedaan en kan je haar helpen reageer dan hier: [TAO] Zelfbouw zadelkamer in trailer

Van Bokker JPitty kreeg ik het verzoek om het topic over de Bokkers Bokaal onder de aandacht te brengen.

Het topic met uitleg: [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!
En het huidige zoektopic: [SK] Bokkersbokaal - Deel 66

Anoniem

Re: Topics van de maand: februari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 20:26

Jihaa, de bokt-bokaal! *\o/*

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26307
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Topics van de maand: februari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 20:37

Yes! Dank voor het onder de aandacht brengen van de Bokaal! Heb het gelijk ook laten weten in het topic. En er staat al een tijdje iets in mijn onderschrift! Hoop dat er wat zoekers bij komen!