Het doorgeefstokje van april: AlwaysH

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Het doorgeefstokje van april: AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 10:31

Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
AlwaysH met Raymond


"De wereld lijkt een beetje stil te liggen", schreef ik de vorige keer. Daar is niet zoveel aan veranderd helaas. Scholen zijn dicht, veel mensen kunnen nog niet naar hun werk en maneges en andere sportclubs liggen stil. Maar we kunnen wel proberen te genieten van het lekkere lente-weer! De eerste zwaluwen zijn al weer op stal te vinden met hun gezellige gekwetter, de tulpen staan in bloei en het is al dagen mooi weer! Begin deze maand kon je Het doorgeefstokje van CoonArt lezen. CoonArt gaf het stokje door aan AlwaysH. Zoals velen voor haar pakte ook zij enthousiast het stokje aan en beantwoordde razendsnel onze 10 vragen! Benieuwd naar haar antwoorden? Lees dan gauw verder in het 2e doorgeefstokje van april!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik heb mij 28 oktober 2014 geregistreerd omdat ik veel en vaak dingen van Bokt voorbij zag komen. Als niet-lid kon ik niet reageren, maar kleine Chantal was eigenlijk wel erg nieuwsgierig! Dus zodoende! Verder geen idee meer of er topics waren die mij toentertijd echt trokken.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Ha! Het eerste bericht... Niks bijzonders voor een 14-jarige, gelukkig.
AlwaysH schreef:
Ik denk ook misschien iets van stijve benen? Of kramp zoals Vereentjex al zei, ik hoop dat het snel kan worden opgelost!
gr. Chantal

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
3. Hmm, ik vind mijn eerste berichten niet heel erg beschamend. Maar vooral mijn eerste ITP’s/HAW’s waren popcorn waardig.
Overigens schaam ik mij niet, ik was jong en deed mijn best!
Ik ga voor een zesje!

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Bokkers kunnen mij kennen van een voorheen bijrijdpaard Raymond. Met hem nog aan mijn zijde heb ik blogs voor de VN gemaakt, maar later heb ik nog als correspondent meegewerkt aan de content hier op Bokt.
Ook heb ik nog met twee andere merries gewerkt, welke ook wel vaak op Bokt te zien waren.
Verder denk ik dat mensen mij vooral zouden kennen omdat ik gewoon erg veel kan kletsen.

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Bokt betekent samen lachen en samen huilen! Oh, en kwijlen over de paardjes van ander Bokkers!

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Zonder enige twijfel, want ik droomde ook wel eens van een zwarte hengst of Spirit! En met mijn vorige knolletje Ray voelde ik ook wel een penny-connectie!

Afbeelding
AlwaysH met Rana



7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Als alles kon? Dan zou ik paarden aan huis hebben, cliché. Lijkt me heerlijk om ruimte te hebben voor boerderijdieren op een groot erf, met enkele pensionstallen! Misschien een moeilijke vraag, want ik ben student en nog niet ‘settled in’.

8. Wie was jouw eerste pony/paard?
Aangezien ik geen paarden heb of heb gehad, houd ik het bij verzorg- en bijrijdpaarden! Dit was voor mij toch wel Raymond! Mijn eerste verzorgpaard en door hem ben ik ook actief geworden op Bokt! Ik heb súperveel van hem geleerd, mijn maatje!
Helaas is hij vorig jaar overleden, maar ik zal hem nooit vergeten! <3

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?

Pfoe... ik heb geen idee wie er zijn geweest en heb vaak geen naam van Bokkers in mijn hoofd (alleen de profielfoto’s)
Is Nessie al geweest? Ik zie haar altijd schitteren en ben wel super benieuwd!!!

10. Welke vraag zou je graag aan deze bokker willen stellen?
Hoe ben je gekomen waar je nu bent? Met je prachtige Eston o.a! (Die menig Bokker vast wel kent!!)

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Het doorgeefstokje van april: AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:32

Hé, leuk! Die is vroeg!
Bedankt voor het leuke interview! :j

Ben erg benieuwd naar Nessie! :D

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Het doorgeefstokje van april: AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 16:23

Leuk! Maar je vertelt niks over je hamsters.
Nessie ben ik ook benieuwd naar, leuk!

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 17:07

Suzanne F. schreef:
Leuk! Maar je vertelt niks over je hamsters.
Nessie ben ik ook benieuwd naar, leuk!


Daar kan ik natuurlijk niks aan doen. :+ Had ik ook wel leuk gevonden. :j