Het doorgeefstokje van juni: Wendy_Komen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Het doorgeefstokje van juni: Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 20:51

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Wendy_Komen's "Pepijntje".


Van 27 graden naar regen, wind en 14 graden. Even wennen, even omschakelen, maar de regen is hard nodig dus we zullen er niet over klagen. Laat het maar heel veel gaan regenen de komende dagen. Voor het doorgeefstokje van juni mochten we bokker Wendy_Komen benaderen. Velen zullen haar wel eens voorbij hebben zien komen op bokt, met Pepijn of Bambi, of in het altijd gezellige trektocht-door-Drenthe topic. Benieuwd of Wendy_Komen vroeger penny gedachten had? En wat ze zou kiezen als alles kon? Lees dan gauw verder in het eerste doorgeefstokje van juni!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?

Nou, x-jaar geleden is flink wat jaren geleden O:) Dus precies weet ik het niet meer. Weet wel dat mijn zus zich toen eerst aangemeld had (Mariska_28, toen nog 28 jaar oud hahaha), en ik dus volgde.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?

Wendy_Komen schreef:
Hey,
Bij mijn paardje is het zo dat ik alles voor elkaar kan krijgen met eten. ( het is dan ook wel een tinker ;) )
Ik zou dus in een emmer biks ofzo meenemen of iets anders wat ze lekker vindt, en als ze bang wordt haar daar dus iets van geven. Je moet dit wel alleen doaen als ze echt bang is, anders zal ze het blijven doen en er dan misbruik van maken.
Nou, veel suc-6 ermee!!
Wendy


3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?

Om hier antwoord op te kunnen geven moest ik deze berichten er even bijpakken. Die zijn namelijk alweer 19 jaar oud -O-
Ik vind het an sich nog mee vallen! Dus zou zeggen een 4tje? Ik zie wel dat ik toen alle berichten heel schattig afsloot met: “Groetjes Wendy”

Afbeelding
Bambi toen ze net van de markt kwam.


4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?

Tja... Uhhmmm... Ik ben het zusje van Mariska_28 waar ik mee reed op de trektochten met eerst Kila, en de laatste keer Pepijn. Ik heb een groot volg topic gehad met Bambi, het welshje wat ik van de markt gehaald heb. En ik heb nog een topic gehad omdat ik even niet wist wat ik moest, nadat mijn broer plotseling was overleden, ik Bambi toen heb in moeten laten slapen en mijn schoonmoeder veel te jong overleed aan kanker in 1 en dezelfde maand.
Maar de meest “recente” bokkers kennen mij waarschijnlijk van Pepijntje, mijn 800 kilo XXL shet O:) (Eigenlijk een comtois van 786 kilo _O- )

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?

Bokt is voor mij in tijden dat ik dat nodig had zeker een steun geweest! Daarnaast was het altijd onwijs gezellig met de bokkers die virtueel achterop de huifkar mee gingen tijdens de trektochten! (Beetje jammer dat alle bloopers dat ook gelijk op bokt verschenen... >;) ) En daarnaast volg ik via bokt ook een beetje het nieuws.

Afbeelding
Bambi na een hoop liefde en zorgen.


6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?

Ik denk dat iedere pony meisje vroeger wel penny-gedachten had. Ik had het geluk om vanaf mijn 11de jaar een eigen pony te hebben, waardoor ik mijn penny-gedachten ook waar kon maken. Maar desondanks herinner ik mij nog goed de gesprekken te paard met Mariska over een robot paard, en hoe die er zou uit zien.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?

Dan zou ik als eerste 2 nieuwe benen voor mijn moeder fabriceren, zodat ze die weer heeft na ze 2 jaar geleden binnen een jaar te zijn verloren. ;( Verder zou ik verhuizen naar Drenthe, er nog 3 paardjes bij kopen en stoppen met werken O:)

8. Vraag van Pandakaas : Zou je nu nog eens een ‘Bambi’ van de markt halen nu je de ervaring hebt hoeveel zorgen en werk het was?

Ik heb mijzelf wel eens vaker die vraag gesteld. En ik denk dat ik wel weer een “Bambi” van de markt zou halen, maar deze eerder in zou laten slapen. Ze kon geen hooi eten, had cushing, en had op het eind niet zo veel plezier meer in het leven. Ik denk achteraf dat het beter was geweest eerder de beslissing te maken haar te laten gaan.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?

Quir. Iemand met zo veel medische tegenslagen die zo positief in het leven lijkt te staan!

10. Welke vraag zou je graag aan deze bokker willen stellen?

Hoe gaat het nu met je, en hoe bevalt Zweden?
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 12-06-20 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Ticker toegevoegd

Anoniem

Re: Het doorgeefstokje van juni: Wendy_komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:42

Leuk stukje.
Ach ja, Bambi, dat was me een verhaal.
Die uit z'n voegen gegroeide shet van je vind ik geweldig.

Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 09:09

Leuk stukje geworden!

Citaat:
Maar desondanks herinner ik mij nog goed de gesprekken te paard met Mariska over een robot paard, en hoe die er zou uit zien.

_O- Oja, geweldig!! Met verwisselbare manen, een soort regen overkapping die je kon opzetten bij regen, gaat liggen als je wil opstappen, damn wat hadden we nog meer bedacht haha :D

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 01:00

Och ja, bambi kan ik me ook nkg goed herinneren :(:)

pien_2010

Berichten: 43273
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Het doorgeefstokje van juni: Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 16:57

Leuk stukje Wendy. Ik "ken" je inderdaad van de huifkartochten en je grappige opmerkingen.

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Het doorgeefstokje van juni: Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 17:00

Oeh jaa , ik volgde je Bambitopic helemaal. Wat heb jij ongelooflijk veel voor die pony gedaan, zo knap.

Leuk stukje!

Mando

Berichten: 15692
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Het doorgeefstokje van juni: Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:01

Wat een leuk stukje.

Wendy_Komen

Berichten: 6300
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:44

Anoniem schreef:
Leuk stukje.
Ach ja, Bambi, dat was me een verhaal.
Die uit z'n voegen gegroeide shet van je vind ik geweldig.

Bambi was echt heel verhaal apart inderdaad! En dank je, ben ook helemaal verliefd op mijn grote shet <3

Afbeelding


Mariska_28 schreef:
Leuk stukje geworden!

Citaat:
Maar desondanks herinner ik mij nog goed de gesprekken te paard met Mariska over een robot paard, en hoe die er zou uit zien.

_O- Oja, geweldig!! Met verwisselbare manen, een soort regen overkapping die je kon opzetten bij regen, gaat liggen als je wil opstappen, damn wat hadden we nog meer bedacht haha :D


Dat waren nog een ritjes! Terwijl we in het donker reden hadden we volgende mij ook nog bedacht dat ons robot paard een koplamp ter hoogte van de bles moest hebben _O-

Aan
_KiMbErLeY_ schreef:
Och ja, bambi kan ik me ook nkg goed herinneren :(:)

Bedankt voor je berichtje!
Bambi heeft toen wel wat harten geraakt <3


pien_2010 schreef:
Leuk stukje Wendy. Ik "ken" je inderdaad van de huifkartochten en je grappige opmerkingen.

Ik ben altijd onwijs serieus, net als Mariska >;)

_O- O:)


Amado7 schreef:
Oeh jaa , ik volgde je Bambitopic helemaal. Wat heb jij ongelooflijk veel voor die pony gedaan, zo knap.

Leuk stukje!

Dank je wel! Was zwaar werk om Bambi weer goed te krijgen. Was ook erg jammer en zonde dat ik de keuze toen toch uiteindelijk heb moeten maken om der te laten gaan ;(


Mando schreef:
Wat een leuk stukje.


Dank je wel! Heb mijn best erop gedaan! ;)