Virtuele Bloemetjes: 5 bloemetjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Virtuele Bloemetjes: 5 bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-20 19:07

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Foto door Marjo.


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb aan prugelpiet

De bloemetjes blijven binnen druppelen. Wat lief van jullie!

Het eerste bloemetje van dit topic is voor cp112. In het topic [IM] Hb de sluipmoordenaar... Rust zacht lieve Champs kan je lezen hoe ze haar knappe Champs moest laten gaan. Cp112, heel veel sterkte gewenst met dit verlies

Het 2e bloemetje van dit topic geven we aan Leo. In een topic kon je lezen hoe zij door een andere weggebruiker fysiek werd aangevlogen. Leo, wat ontzettend schrikken zeg! Met dit bloemetje willen wij je een hart onder de riem steken.

Het 3e bloemetje van dit topic gaat naar Cynthia82. Op 3 juni moest zij haar geliefde Daisy laten gaan na 25 jaar samenzijn. Cynthia82, heel veel sterkte met dit verlies!
In het topic Cynthia82 @ [IM] I'll always remember us this way (Daisy 1995-2020) kan je hier meer over lezen.

Het 4e bloemetje is voor vikawiek. In het topic [MWS] Ik ben transgender is vikawiek een van de transgenders die zijn verhaal deelt. Op 12 juni is hij geopereerd waarbij zijn borsten zijn verwijderd. Wat een fijne stap! Vikawiek, hier geven we je graag een bloemetje voor!

Het 5e bloemetje van dit topic gaat naar StalDiefdijk. In het topic [BB] Wat voel ik me schuldig en stom.... kan je lezen hoe zij vandaag perongeluk haar kat heeft aangereden. StalDiefdijk, wij geven je graag een bloemetje en hopen dat je dit snel een plekje kan geven.

vikawiek

Berichten: 1487
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:49

Wat een lieverds zijn jullie toch <3
Dankjewel!

Cynthia82

Berichten: 9305
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: Virtuele Bloemetjes: 5 bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 00:09

Wat ontzettend lief, dankjewel allemaal :+:

cp112

Berichten: 14728
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: Virtuele Bloemetjes: 5 bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 00:44

Wat lief! <3 dankjewel

Leo

Berichten: 50127
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Virtuele Bloemetjes: 5 bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 19:44

Ik werd door een bekende geattendeerd dat ik hier een bloemetje heb gekregen: wat ontzettend lief :) bedankt!