Het doorgeefstokje van september: Ghostattack

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Het doorgeefstokje van september: Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-20 20:40

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Ghostattack met haar pony Finn


En toen zaten we alweer in het 2e doorgeefstokje van de maand september. Het jaar vliegt voorbij! Even leek het erop dat de zomer ons ook voorbij was gevlogen dit jaar, en dat we echt al weer aan de herfst begonnen, maar we hebben toch weer een aantal mooie, warme dagen meegenomen deze week! Extra van genieten voor we de winter ingaan. Voor het 2e doorgeefstokje van deze maand benaderen we een bokker die inmiddels al weer 10 jaar meedraait op bokt: Ghostattack! Benieuwd naar haar antwoorden op onze vragen? Lees dan gauw verder!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Goede vraag. Mijn geheugen is niet zo fantastisch, maar ik gok erop dat ik graag mee wilde praten met al die paardenliefhebbers en omdat ik heeeeeel graag zelf een paard wilde :))

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Ik had hem erger verwacht, maar gelukkig kwam ik binnen met een relatief normaal bericht op de vage getypte emoticon na :+
Citaat:
Ik rijd op manege de Paardesprong in Neerijnen ;D

Vroeger heb ik op het Zesspan gereden en daarna ben ik verhuist naar de Sjerstinhoeve,
maar die is er allang niet meer :P
En sinds een jaar rijd ik dus op de Paardesprong.


3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Minstens een 8, ik was echt verschrikkelijk! Jong en onbezonnen, nog weinig kennis van paarden maar wel denken dat je alles weet. Gelukkig is die tijd ruim voorbij haha.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Waarschijnlijk kennen de meesten mij van mijn volgtopic(s), in eerste instantie van Zara. Zij was mijn eerste eigen paard en we hebben nogal een hobbelige weg bewandeld. Later kocht ik Finn erbij en met hem heb ik ook gepoogd een volgtopic bij te houden. Helaas voor jullie ben ik niet zo'n kei in updaten :')

Afbeelding
Ghostattack met haar pony Zara


5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Voor mij is bokt de perfecte plek om te leren, kennis te delen, maar ook een fijne plek om gezellig te kletsen, grappige topics te volgen etc. Ik heb ook een aantal super fijne vriendinnen ontmoet via bokt! Dankzij bokt heb ik mijn merrie Zara ook kunnen verhuizen naar een fantastische plek, waar zij nu alweer 2 jaar op pensioen staat. Ik zou niet weten hoe het anders gelopen was en ik ben nog steeds ontzettend dankbaar voor deze kans <3

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
100% ja. Niet in de zin van pony's in de achtertuin of op het balkon :P Maar meer dat ik de wijsheid in pacht dacht te hebben en dat ik fantastisch kon rijden.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Oei, moeilijke vraag. Op zich is mijn leven prima zoals het nu is, maar als echt alles kan.. Dan staat er nog steeds een mooi huis met een lap grond op de wensenlijst. Dan zou ik mijn beide paarden naar huis halen en een mooie plek inrichten voor ze, gebaseerd op het paddock paradise principe. Uiteraard zou ik dan ook nog zo gek zijn om mijn verzameling 'gekke-kleurtjes' pony's aan te vullen met nog meer bijzondere kleuren :)) Daarbij zou ik dan wel wat minder uur willen werken, meer uur voor de paarden he! Ook zou ik stiekem nog heel graag een veulen willen fokken met Zara, echt voor mezelf dan, als opvolger van Zara en Finn!

8. Vraag van SinneJ: Stel, je jureert zelf dressuurwedstrijden. Wat is voor jou het belangrijkste dat een combinatie moet laten zien?
Leuke vraag en ook gelijk een hele interessante! Ik denk dat voor mij het belangrijkste is dat ik kan zien dat iemand plezier heeft en vriendelijk maar correct door de baan gaat. Harmonie eigenlijk. Het klinkt zo simpel, maar ik denk dat dit moeilijker is dan we in eerste instantie denken. Zelf rijd ik ook wedstrijden met mijn huis-, tuin- en keukenpony en ik weet hoe frustrerend het soms kan zijn als er een simpel onderdeel tijdens je proef helemaal mis gaat, terwijl het thuis altijd goed gaat :P Maar foutjes gebeuren en vriendelijk en harmonieus doorrijden is dan het belangrijkste vind ik!

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Tieneke

10. Welke vraag zou je graag aan deze bokker willen stellen?
Een tijdje terug had je een volgtopic over Adje en zijn heftige wond, hoe gaat het nu met hem? En wat zou je bokkers als advies willen geven naar aanleiding van jouw ervaring?

Tieneke

Berichten: 21679
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, Belgiƫ

Re: Het doorgeefstokje van september: Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:19

Leuk geschreven, Ghostattack!
Die foto's met Finn blijven ook zo ontzettend mooi <3

Ik zal van het weekend maar eens in mijn pen kruipen :+

Ghostattack

Berichten: 11238
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 13:36

Dankje Tieneke! :D Ben heel benieuwd naar jouw stukje :j

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Re: Het doorgeefstokje van september: Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 21:19

Mooie foto's !

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Het doorgeefstokje van september: Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 22:00

leuk interview. En nog leuker, een veulen van Zara, ben heel benieuwd wat daar uit zou komen!