Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ruiter- en menpadennetwerk in provincie Drenthe geopend

 
Profiel   

*dehoefslag.nl
Ingezonden door Senna21
Algemeen

[ img ]
Lekker buiten rijden. Foto: Bokt Wiki


Gisteren werd bij Schipborg een nieuwe ruitervoorde (een doorwaadbare plek in de rivier) feestelijk in gebruik genomen. Onder toeziend oog van de aanwezigen namen twee amazones uit de buurt de proef op de som en gingen met hun paarden door de voorde. De voorde is onderdeel van het ruiter- en menpadennetwerk in het Drentsche Aa gebied dat daarmee officieel werd geopend.

Lees het hele artikel op dehoefslag.nl



Laatst bijgewerkt door Suikerspinda op 26-09-20 06:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Tippende bokker nog even erbij gezet.

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-20 23:01 



 
Profiel   

Dat klinkt wel heel leuk. Ik ben benieuwd te horen van omwonenden of dit een verbetering of verslechtering is van de vorige situatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 12:31 



 
Profiel   

Dit is helaas niet voor menners :=
Dit omdat de wagens het water zouden vervuilen gaf de gemeente aan mij door. Beetje jammer dat dat niet vermeld wordt omdat ook veel menners hier graag gebruik van zouden maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 20:42 



 
Profiel   

roekes schreef
Dit is helaas niet voor menners :=
Dit omdat de wagens het water zouden vervuilen gaf de gemeente aan mij door. Beetje jammer dat dat niet vermeld wordt omdat ook veel menners hier graag gebruik van zouden maken.


Dat is wel jammer ja. Zo'n artikel geeft dan helaas niet alles weer. Ik neem aan dat je er ook omheen kunt aangeaien nket ieder paard zomaar het water in gaat. Ik heb het met die van mij moeten oefenen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 21:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen