Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Drugslab in manege in Mill aangetroffen

 
Profiel   

Horses.nl
Algemeen

[ img ]
Foto: Jim Hollander/ FEI


Woensdagmiddag heeft de politie een drugslab aangetroffen in een manege aan de Roijendijk in Mill. Eerder die middag werden in Stokkelen en Eersel al twee drugslabs opgerold. Bij de inval op de manege in Mill zijn geen aanhoudingen verricht.

Het hele artikel lees je op Horses.nl
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 18:07 



 
Profiel   

Volgens mij werd er op de stokkelen (=straat) IN Eersel een lab gevonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 19:16 



 

Bericht klopt niet. Er zit geen manege en er zijn wel aanhoudingen verricht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 19:36 



 
Profiel   

Ts: zou als ik jou was even de begin info nazoeken op bijv ehovens dagblad want klopt (zoals hierboven ookal gemeld) echt niet. Zeer slecht journalistiek stukje iig...
Op de Stokkele in Eersel is manege met aanhoudingen
Mill was (meen ik) gewoon loods

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 20:51 



 
Profiel   

Stokkelen is een straat en een buurtschap. Het is geen manege maar een fokkerij en verkoop van eigen fok. Heb er aardig wat voetstappen staan. Het verbaast me totaal niet dat er iets niet pluis was daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 21:38 



 
Profiel   

In mill is geen manege

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 21:47 



 
Profiel   

Ts heeft niets met het maken van dit bericht te maken, zelfs als het niet klopt. Ik was ook al aan het zoeken naar berichten in de media hierover, maar alleen de paardensites noemen een manege in Mill. Alle andere media heeft het over een schuur/loods bij een woonhuis.

Dat in Eersel is op zich wel een mooi complex, zonde dat ze hierin mee zijn gegaan. Ze zijn zelfs Aequor-erkend leerbedrijf volgens de site...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 22:16 



 
Profiel   

Jet schreef
Ts heeft niets met het maken van dit bericht te maken, zelfs als het niet klopt. Ik was ook al aan het zoeken naar berichten in de media hierover, maar alleen de paardensites noemen een manege in Mill. Alle andere media heeft het over een schuur/loods bij een woonhuis.

Dat in Eersel is op zich wel een mooi complex, zonde dat ze hierin mee zijn gegaan. Ze zijn zelfs Aequor-erkend leerbedrijf volgens de site...


Valt tegen hoor. Is voornamelijk oude bende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 06:32 



 
Profiel   

Dat wilde ik ook al zeggen. In een ander topic staan foto's van het complex ivm een Funda advertentie, maar zo mooi is het niet := Het is vooral oud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 06:34 



 
Profiel   

Ik vroeg me al af of de makelaar tijdens het rondje deze ruimte dan overslaat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 06:54 



 
Profiel   

O ja, niet slim van me, het ziet er zo op google maps knap uit, ik had niet op Funda gekeken en ken het niet. Als het te koop staat is het inderdaad apart, MyChoice, dat het door de makelaar niet is gezien. Of het moet al langer te koop staan, maar dat weet ik zo nog niet...
Zo te zien in elk geval vanaf maart 2019, dat lab kan ook van later tijd zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 07:29 



 
Profiel   

Van buiten en veraf lijkt het idd nog wel wat haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 07:49 



 
Profiel   

Jet schreef
Ts heeft niets met het maken van dit bericht te maken, zelfs als het niet klopt. Ik was ook al aan het zoeken naar berichten in de media hierover, maar alleen de paardensites noemen een manege in Mill. Alle andere media heeft het over een schuur/loods bij een woonhuis.

Dat in Eersel is op zich wel een mooi complex, zonde dat ze hierin mee zijn gegaan. Ze zijn zelfs Aequor-erkend leerbedrijf volgens de site...


Tuurlijk kan ts vragen of ze dit bericht aan kunnen passen met bijv info van ED; waarin gewoon stond dat het op “manege” was. En ja, ik weet dat het geen manege is maar een paardenbedrijf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 09:12 



 

Evelienepien schreef
Jet schreef
Ts heeft niets met het maken van dit bericht te maken, zelfs als het niet klopt. Ik was ook al aan het zoeken naar berichten in de media hierover, maar alleen de paardensites noemen een manege in Mill. Alle andere media heeft het over een schuur/loods bij een woonhuis.

Dat in Eersel is op zich wel een mooi complex, zonde dat ze hierin mee zijn gegaan. Ze zijn zelfs Aequor-erkend leerbedrijf volgens de site...


Tuurlijk kan ts vragen of ze dit bericht aan kunnen passen met bijv info van ED; waarin gewoon stond dat het op “manege” was. En ja, ik weet dat het geen manege is maar een paardenbedrijf!


In Mill was het ook geen paardenbedrijf. Gewoon huis met schuur. Er kwam geen paard aan te pas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 07:42 



 
Profiel   

Weet ik. Ik doelde op Eersel. Vandaar ook vraag om aanpassing juiste info..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 11:05 



 
Profiel   

MyChoice schreef
Ik vroeg me al af of de makelaar tijdens het rondje deze ruimte dan overslaat :')


Mss heeft juist de makelaar wel een belletje gedaan :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 23:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen