Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 18 [ 449 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Inbraak bij Paard zoekt baas paardenopvang

 
Profiel   

Dehoefslag.nl
Ingezonden door meerdere bokkers
Algemeen

[ img ]
Foto: Prugelpiet


In de nacht van zaterdag op zondag is er bij Paard zoekt Baas paardenopvang ingebroken. Alle zadels, kettingzagen en bladblazers met een totaalwaarde van €20.000 zijn buit gemaakt door de inbrekers.

Momenteel zijn de werknemers van de opvang druk bezig om de camera’s in de stalgang aan de praat te krijgen. “We vrezen dat deze bewust onklaar zijn gemaakt”, schrijft Paard zoekt baas. "Het slot van de zadelkamer is opengebroken”.

Het complete artikel lees je op Dehoefslag.nl


Moderatoropmerking:
Ik wil jullie vragen geen aannames te doen over dit bericht en niet te gaan speculeren. Bokt is daarvoor niet de plaats. Alvast bedankt :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:22 



 
Profiel   

Ik ben best wel benieuwd naar waarom ze zoveel ketting zagen hadden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:36 



 
Profiel   

20.000 euro ? Ze krijgen al heel veel gratis zadels aangeboden, mooi. En een bladblazer en kettingzaag zijn ook geen duizenden euro’s . Daarnaast zijn ze verzekerd en op vragen die op Facebook worden gesteld : Ja ook onze privezadels zijn gestolen en die zijn op maat gemaakt ! Ligt het aan mij dat je dan behoorlijk aso bent om daar geld voor in te zamelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:37 



 
Profiel   

Het kan natuurlijk zijn dat een gratis gekregen zadel, nu niet neer geschonken wordt en dus betaald moet worden. Daar zal die 20k op gebaseerd zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:39 



 
Profiel   

Wat rot voor ze! Hopelijk kan alles weer vervangen worden... Lijkt me gewoon heel naar als mensen in je stallen /schuren zijn geweest en daar je spullen hebben weggehaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:44 



 
Profiel   

Mag toch hopen dat ze verzekerd zijn?

Anders ben je wel heel dom bezig als bedrijf /stichting.

Neemt niet weg dat je met je poten van een andermans spullen af dient te blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:47 



 
Profiel   

Is dit niet gewoon verzekeringswerk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:49 



 
Profiel   

Je bent toch verzekerd? Ik mag hopen dat ze geen geld vragen om voor de eigen paarden nieuwe zadels aan te laten meten. Als ze die echt hebben laten aanmeten hebben ze vast de bon en krijgen ze van de verzekerig het hele bedrag terug ipv de dagwaarde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:50 



 
Profiel   

Citaat
Ik weet niet hoe je dit precies bedoelt maar op hun Facebook vragen ze om geld via tikkies en krijgen ze zadels aangeboden. Is ook niet erg dat ze dit vragen maar dat ook voor je eigen wedstrijdzadels ( op maat gemaakt ) doen vind ik gewoon asociaal.


Ik denk niet dat je uit het bericht kunt concluderen dat ze van het ingezamelde geld hun eigen zadels kopen. Meer dat ze ook hun zelfbekostigde zadels daar hebben hangen en dat die ook gejat zijn.

Weet ik ook niet hé, maar vind dat hier nogal wat conclusies worden getrokken op basis van heel summiere informatie. Verder geen aandelen van die club, ken ze alleen van naam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 20:51 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht voldoet niet aan de regels van Bokt.



Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 08-11-20 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Zie opmerking


Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 21:04 



 
Profiel   

Mensen die hier praten over geld vragen voor eigen zadels etc. Die info staat op facebook. Ze reageren zelf op reacties op hun posts waar je het uit op kunt maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 21:12 



 
Profiel   

Zoals ik uit hun reacties op maak komen ze inderdaad op die 20.000 euro uit omdat hun eigen paarden op maat gemaakte zadels hebben. Het lijkt mij inderdaad ook niet dat je daarvoor namens de stichting om donaties vraagt. Dat is namelijk gewoon een privéding.

En stel die bedoelen ze niet, dan snap ik bijna nog niet hoe je op meer dan 20.000 euro uitkomt. Naar wat ik heb gezien hebben ze niet zeer dure zadels. Ook de kettingzagen en bladblazers zullen samen denk ik geen bedrag vertegenwoordigen van duizenden euro’s, dan heb je wel een heel aantal nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 21:17 



 
Profiel   

Ik sta ook altijd te kijken als ik hun weer voorbij zie komen. Ze vragen aardig vaak geld, wat ze volgens hun weer nooit doen. Vond 20.000 euro wel erg veel. Maar goed, de verzekering is ook niet van gisteren, die zullen vast wel even kijken hoe en wat. En camera's onklaar maken is voor de gemiddelde zadeldief teveel werk, gezicht bedekken is meer dan genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 21:22 



 
Profiel   

Twijfelachtig verhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 21:24 



 
Profiel   

Ze zeggen toch echt dat het ook voor hun eigen op maat gemaakte zadels van Carlijn gaat. En daar komt commentaar op en dan hebben een aantal opvangpaarden ook in een keer maatzadels ( opvullen en zo) zal wel aan mij liggen maar vind het apart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 21:27 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie vragen geen aannames te doen over dit bericht en niet te gaan speculeren. Bokt is daarvoor niet de plaats. Alvast bedankt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 21:28 



 
Profiel   

Super vervelend voor ze. Hopen dat ze goed verzekerd zijn.

Naar wat ik eens begreep uit een van de berichten word de stichting geleid of is opgezet door nog een vrij jonge meid, 20 ofzo? Dus hoop heel erg dat ze slles goed gedekt heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 21:51 



 
Profiel   

Hebben ze geen verzekering?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 22:31 



 
Profiel   

welmoedz schreef
Je bent toch verzekerd? Ik mag hopen dat ze geen geld vragen om voor de eigen paarden nieuwe zadels aan te laten meten. Als ze die echt hebben laten aanmeten hebben ze vast de bon en krijgen ze van de verzekerig het hele bedrag terug ipv de dagwaarde.


Met of zonder bon
Verzekering rekent sowieso dag waarde
Helaas meegemaakt .

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 22:47 



 
Profiel   

meisje_ schreef
Super vervelend voor ze. Hopen dat ze goed verzekerd zijn.

Naar wat ik eens begreep uit een van de berichten word de stichting geleid of is opgezet door nog een vrij jonge meid, 20 ofzo? Dus hoop heel erg dat ze slles goed gedekt heeft.

Waar haal je dat vandaan?
Toen ik problemen had met een paard dat ik bij hen geadopteerd heb ben ik gewoon met een volwassen man in contact gekomen. Hij leidt de boel daar. Hij komt op enkele YouTube filmpjes ook voor trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 22:59 



 
Profiel   

Ik vind het wel vreemd dat er gelijk om donaties gevraagd wordt. Zij geven aan dat ze geen bedrijf zijn en daarom van donaties leven, maar de verzekering vergoed dit toch gewoon. Laat dan eventueel het resterende bedrag aanvullen. Nu krijgen ze gratis zadels, donaties en verzekeringsgeld. Komen ze er dus beter uit dan wat ze hadden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 23:10 



 
Profiel   

Volgens PZB zijn er ook camera's, lenzen en muziekboxen gestolen die vervangen moeten worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 23:15 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
meisje_ schreef
Super vervelend voor ze. Hopen dat ze goed verzekerd zijn.

Naar wat ik eens begreep uit een van de berichten word de stichting geleid of is opgezet door nog een vrij jonge meid, 20 ofzo? Dus hoop heel erg dat ze slles goed gedekt heeft.

Waar haal je dat vandaan?
Toen ik problemen had met een paard dat ik bij hen geadopteerd heb ben ik gewoon met een volwassen man in contact gekomen. Hij leidt de boel daar. Hij komt op enkele YouTube filmpjes ook voor trouwens.


Dat zal haar vader zijn ;) maar zijn dochter runt het hele geheel

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 23:19 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Volgens PZB zijn er ook camera's, lenzen en muziekboxen gestolen die vervangen moeten worden.


Dat zit toch allemaal bij de inboedel in. Neem aan dat ze toch de hekken op slot hebben en de deuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 23:25 



 
Profiel   

Volgens hen lagen oa de kettingzagen niet achter slot en grendel. Geen idee hoe het met de rest zit.
Maar ik vind het ook een vaag verhaal.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-20 23:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 18 [ 449 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen