Internationale topruiters willen dressuurhoedje behouden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Internationale topruiters willen dressuurhoedje behouden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 13:59

Enigszins logisch als je vaak op dezelfde onderwerpen reageert dat je dezelfde mensen tegen komt. :+

Als kleding zo belangrijk is vraag ik me gewoon af of je je prioriteiten niet moet herzien. Met de kanttekening dat ik denk dat het bij western nog iets belangrijker is dan bij dressuur. :) Bij western is het, van wat ik zie, ook een manier om je te onderscheiden van de andere deelnemers. Dat is bij dressuur niet van toepassing gezien we sowieso met een vrij stricte "dresscode" zitten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:35

xRivaldo schreef:
Ik zie eigenlijk geen enkele reden om geen cap te dragen. De meest gehoorde is dat een hoedje mooier is, maar 'mooier' is onwijs subjectief. De redenen om een cap te dragen daarentegen, die zijn met allerlei onderzoeken bewezen. En eerlijk: het dragen van een cap went vanzelf. :D

Ik vind mijn Samshield echt vele malen fijner zitten dan m'n hoedje :o (vroegah mocht je in t Z nog met een hoed :D).

denisesilver

Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 20:10

Pandora2 schreef:
Maar waarom dan enkel de dressuurruiters ? In de reining kan dus niks gebeuren ? Of in het aangespannen rijden ook niet ? Die hoeven geen rekening te houden met hun zogenaamde voorbeeldfunctie en het leed dat ze hun familie zouden aandoen moesten ze een ongeval krijgen ?
Want daar lees ik hier nog steeds niks over.

Ik vind dat het bij de western en aangespannen sport net zo moet, maar ik ga hier in op het feit dat de dressuurruiters hun voorbeeldfunctie, en dan haal ik vooral Charlotte Dujardin aan die juist ambassadrice is van het rijden met cap, deze voorbeeldfunctie vergooien.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 20:10

denisesilver schreef:
Pandora2 schreef:
Maar waarom dan enkel de dressuurruiters ? In de reining kan dus niks gebeuren ? Of in het aangespannen rijden ook niet ? Die hoeven geen rekening te houden met hun zogenaamde voorbeeldfunctie en het leed dat ze hun familie zouden aandoen moesten ze een ongeval krijgen ?
Want daar lees ik hier nog steeds niks over.

Ik vind dat het bij de western en aangespannen sport net zo moet, maar ik ga hier in op het feit dat de dressuurruiters hun voorbeeldfunctie, en dan haal ik vooral Charlotte Dujardin aan die juist ambassadrice is van het rijden met cap, deze voorbeeldfunctie vergooien.

Charlotte heeft niet getekend, toch?

Domi_94

Berichten: 2048
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 10:31

_San87_ schreef:
denisesilver schreef:
Ik vind dat het bij de western en aangespannen sport net zo moet, maar ik ga hier in op het feit dat de dressuurruiters hun voorbeeldfunctie, en dan haal ik vooral Charlotte Dujardin aan die juist ambassadrice is van het rijden met cap, deze voorbeeldfunctie vergooien.

Charlotte heeft niet getekend, toch?


Volgens mij ook niet. Dit werd een paar pagina's terug ook al geroepen, maar haar naam staat niet op de lijst van die 150 internationale ruiters.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57940
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 11:09

Domi_94 schreef:
_San87_ schreef:
Charlotte heeft niet getekend, toch?


Volgens mij ook niet. Dit werd een paar pagina's terug ook al geroepen, maar haar naam staat niet op de lijst van die 150 internationale ruiters.

Omdat in een van de artikels geschreven werd dat Carl en Charlotte ook getekend hadden maar dat is dus niet zo blijkbaar.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Internationale topruiters willen dressuurhoedje behouden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 11:34

Wat lopen jullie nou te m######n over iemand die niet getekend heeft. 150 anderen hebben dat wel.

Domi_94

Berichten: 2048
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 11:39

janderegelaa schreef:
Wat lopen jullie nou te m######n over iemand die niet getekend heeft. 150 anderen hebben dat wel.


Je mag het noemen zoals je wilt, maar er wordt gezegd dat een ambassadrice van het rijden met cap zou hebben getekend, wat niet zo is. Is het dan m#n of een (lees/ interpretatie) fout rechtzetten?
En "150 anderen hebben dat wel". Het aantal ruiters wat niet heeft getekend, is niet vermeld. Misschien is die populatie wel vele malen groter dan de "150 anderen hebben dat wel"?

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 11:40

janderegelaa schreef:
Wat lopen jullie nou te m######n over iemand die niet getekend heeft. 150 anderen hebben dat wel.


Rustig, denk aan je hart.
Foutieve info wordt rechtgezet, dat valt niet onder mierenneuken.

denisesilver

Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 16:26

Gini schreef:
janderegelaa schreef:
Wat lopen jullie nou te m######n over iemand die niet getekend heeft. 150 anderen hebben dat wel.


Rustig, denk aan je hart.
Foutieve info wordt rechtgezet, dat valt niet onder mierenneuken.

Ah bedankt, ik wist al niet wat op die hekjes moest staan :')

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 17:10

Domi_94 schreef:
janderegelaa schreef:
Wat lopen jullie nou te m######n over iemand die niet getekend heeft. 150 anderen hebben dat wel.


Je mag het noemen zoals je wilt, maar er wordt gezegd dat een ambassadrice van het rijden met cap zou hebben getekend, wat niet zo is. Is het dan m#n of een (lees/ interpretatie) fout rechtzetten?
En "150 anderen hebben dat wel". Het aantal ruiters wat niet heeft getekend, is niet vermeld. Misschien is die populatie wel vele malen groter dan de "150 anderen hebben dat wel"?

Dat wordt helemaal niet gezegd. Er staat toevallig een foto bij van Dujardin met een hoedje op. Waarschijnlijk een stagiair geweest die de eerste foto die hij vond op Google heeft gebruikt voor de opmaak ban het artikel

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 20:33

janderegelaa schreef:
Domi_94 schreef:


Je mag het noemen zoals je wilt, maar er wordt gezegd dat een ambassadrice van het rijden met cap zou hebben getekend, wat niet zo is. Is het dan m#n of een (lees/ interpretatie) fout rechtzetten?
En "150 anderen hebben dat wel". Het aantal ruiters wat niet heeft getekend, is niet vermeld. Misschien is die populatie wel vele malen groter dan de "150 anderen hebben dat wel"?

Dat wordt helemaal niet gezegd. Er staat toevallig een foto bij van Dujardin met een hoedje op. Waarschijnlijk een stagiair geweest die de eerste foto die hij vond op Google heeft gebruikt voor de opmaak ban het artikel



denisesilver schreef:
Pandora2 schreef:
Maar waarom dan enkel de dressuurruiters ? In de reining kan dus niks gebeuren ? Of in het aangespannen rijden ook niet ? Die hoeven geen rekening te houden met hun zogenaamde voorbeeldfunctie en het leed dat ze hun familie zouden aandoen moesten ze een ongeval krijgen ?
Want daar lees ik hier nog steeds niks over.

Ik vind dat het bij de western en aangespannen sport net zo moet, maar ik ga hier in op het feit dat de dressuurruiters hun voorbeeldfunctie, en dan haal ik vooral Charlotte Dujardin aan die juist ambassadrice is van het rijden met cap, deze voorbeeldfunctie vergooien.


Even lezen, voor je gaat schreeuwen :). Het ging om deze post waar op gereageerd werd.