Morgen start eerste bezichtiging KWPN hengstenkeuring

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Morgen start eerste bezichtiging KWPN hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-20 20:37

KWPN
Fokkerij

Afbeelding
Glock's Toto Jr. is goed vertegenwoordigd als vaderdier. Foto: Tezzy Momentz


Morgen, donderdag 26 november, gaat de eerste bezichtiging van de hengstenkeuring van start. Na zes dagen waarin de 283 dressuurhengsten centraal staan, komen de 206 springhengsten vanaf donderdag 3 december in de baan. Donderdagavond 3 december maken de zeven aangemelde Gelderse hengsten hun opwachting, vanaf 19.00 uur is ook hun verrichting live te volgen via de livestream op deze website. Alles van de eerste bezichtiging is live te volgen, zowel het straatje als de verrichting in het couloir.

Tijdens de eerste bezichtiging wordt duidelijk aangegeven welke paarden eventueel te koop zijn. De hiervoor aangemelde hengsten worden extra voor het voetlicht geplaatst. Zo wordt via de KWPN-website bekend gemaakt welke paarden te koop zijn, en in de online catalogus staan de contactgegevens van de geregistreerde(n) vermeld. Tijdens de livestream van de eerste bezichtiging worden de te koop staande hengsten tijdens het vrijbewegen/vrijspringen uitgebreid toegelicht: de afstamming en extra informatie uit de moederlijn worden in zowel het Nederlands als in het Engels benoemd, zodat ook voor de buitenlandse belangstellenden alles goed te volgen is.

Vanaf 8.00 uur gaan de dressuurhengsten, en vanaf 8.30 uur de springhengsten, in groepen van start. Vanwege de coronamaatregelen is publiek hier niet bij toegestaan, maar gelukkig is alles live te volgen via de livestream op KWPN.nl.

Klik hier voor de groepenindeling, het bestellen van de catalogus en overige informatie.

_Caithlynn

Berichten: 920
Geregistreerd: 16-10-08
Woonplaats: GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:55

Nou begint al lekker.
Mijn kwpn tv app houdt er telkens mee op :(

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Berichten: 26903
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:03


Kelszz_
Berichten: 1885
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: Morgen start eerste bezichtiging KWPN hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:16

Via de laptop is via kwpn.tv goed te volgen

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Morgen start eerste bezichtiging KWPN hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:19

Hier ook.

Ik vermaak me zo prima op mijn vrije verjaardag :)

Voel jullie vrij om commentaar te geven op wat jullie zien, dat vind ik enorm interessant en leerzaam.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Berichten: 26903
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:51

Cat.nr. 551, de Secret x Westpoint vond ik erg leuk.