Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Het doorgeefstokje van december: MarlindeRooz

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
Marlinde + Roos = MarlindeRooz!


Hé winter! We hebben al flink koude dagen gehad. Het was overdag zelfs -1! Brr. Handschoenen aan, muts op en de warme laarzen uit de kast. En klagen dat het koud is, maar stiekem is het ook wel lekker. Echt even een frisse neus halen buiten. Die witte kerst, die zie ik niet zo gauw gebeuren, maar als het mooi droog vriesweer blijft met een zonnetje, vindt ik het prima! Maar een dagje sneeuw is ook welkom. Voor het doorgeefstokje van december vroegen we MarlindeRooz, die graag onze vragen wou beantwoorden. Nieuwsgierig wat ze te vertellen heeft? Lees dan gauw verder in het eerste doorgeefstokje van deze maand!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik was actief op een paardenspel (Myhorsez) en daar werd Bokt aangehaald. Daarom ben ik er eens gaan kijken.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat
Schouders naar achter, langmaken, wat een mooi paardje (L)


3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
4, het valt me erg mee. Wel veel MSN smileys. {:}

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Vroeger maakte ik veel topics over mijn zusje en de verzorgshetlanders. Toen ze daar te groot voor werd stopte dat. Maar ik heb ook een erg irritant grote mond soms dus daar kennen veel mensen mij ook van. Vooral in mijn pubertijd ging dat erg lekker. :')

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Best wel heel veel! Ik heb echt goede vriendinnen leren kennen via bokt. Daarbij heb ik er ook veel van geleerd. Niet alleen op het gebied van paarden. Maar ook van de "non-paarden" topics kan je veel opsteken. Ook in lastige periodes kan je altijd bij bokkers terecht.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Zeker, alleen ik kon de wilde shetlanders temmen natuurlijk. {:}

[ img ]
5 jaar geleden met de pony's en zusje.


7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Een eigen vrijstaand huis in het bos samen met mijn vriend. En dan twee honden en een grote tuin. Als het kan qua tijd twee pony's aan huis waarmee ik lekker voor de wagen rond kan rijden.

8. Welke rol spelen paarden op dit moment nog in jouw leven? En zou je hier iets aan willen veranderen?
Als ik bij mijn ouders ben ga ik nog wel eens langs de shetlanders. Maar daar kom ik eigenlijk te weinig. Mijn zusje komt er gelukkig nog wel regelmatig. Wie weet komt er later toch nog een eigen (men)pony. Ook ga ik regelmatig mee met vriendinnen naar hun paarden. Rijden doe ik al meer dan tien jaar niet meer, ik ben erg angstig dus ik was het plezier destijds verloren. Mennen is meer mijn ding.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Mkango

10. Welke vraag zou je graag aan deze bokker willen stellen?
Hoe ben jij in de rensportwereld terecht gekomen? En wil je daar later meer mee doen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-20 19:44 



 
Profiel   

Wat een leuk stukje!
En leuk om eens te zien welke terror ( :P ) er achter de naam zit! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-20 19:47 



 
Profiel   

Wat leuk Marly! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-20 19:47 



 
Profiel   

Leuk stukje Marlinde. Vind die grote mond wel meevallen hoor! Of komt dat omdat ik zelf erg direct ben O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-20 20:00 



 
Profiel   

Hahah lekker Marly }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-20 20:52 



 
Profiel   

Leuk stukje Marlinde! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-20 21:59 



 
Profiel   

Leuk marly!
Ik heb nog bewijs van je terror shet! Niet alleen jij hebt een grote mond![ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-20 22:05 



 
Profiel   

Haha dank jullie wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 15:13 



 
Profiel   

Leuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 15:20 



 

Leuk stukje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 17:13 



 
Profiel   

Wat leuk om eens een keer een bekende hier te zien :P Leuk stukje geworden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 18:53 



 
Profiel   

Leuk Marlinde!! En inderdaad; niet alleen mbt tot paarden! :j

Ben erg benieuwd naar Mkango.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 20:39 



 
Profiel   

Ik kan de topics met de shetlanders nog zo goed herinneren! Moet er ook altijd aan denken als ik je op het forum tegen kom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 21:44 



 
Profiel   

Leuk stukje Mar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 21:54 



 
Profiel   

Ymor schreef
Ik kan de topics met de shetlanders nog zo goed herinneren! Moet er ook altijd aan denken als ik je op het forum tegen kom.

Ik kijk met heel veel plezier ook nog terug op die tijd, vooral op de avonturen die we toen beleefden haha.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 11:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen