Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Virtuele bloemetjes: 6 genomineerden

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community
[ img ]
Foto door Marjo.


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb naar prugelpiet of Banjer.

Het eerste bloemetje van deze keer is voor Kaatastrof. De lockdown is voor iedereen een moeilijke periode, maar als je depressief bent, zoals Kaatastrof, is het misschien nog wel moeilijker. Lieve Kaat: heel veel sterkte! Met dit bloemetje willen we laten weten dat we aan je denken.

Het tweede bloemetje is voor Vlinder123, beter bekend als Fleury. Ook zij kampt met depressieve gevoelens. Lieve Fleury: ook jou willen we een hart onder de riem steken.

Het derde bloemetje is voor ivy_power89. Zij is op een hele nare manier van haar paard gevallen en is nog steeds aan het herstellen. Ivy: hopelijk gaat het snel de goede kant op.

Het vierde bloemetje is voor SaraViavia. Sara was dolgelukkg met haar nieuwe paard, Sens. Helaas was dit geluk van korteduur: Sens werd kreupel en het bleek niet behandelbaar. Sara heeft Sens met pijn in haar hart na 3 maanden naar de vorige eigenaar teruggebracht, alwaar hij is ingeslapen. Saraviavia: heel veel sterkte.

Het vijfde bloemetje is voor bowena_84. Zij heeft recentelijk te horen gekregen dat haar vader een hersentumor heeft. Bowena_84: met dit bloemetje willen we jou, en natuurlijk ook je vader, een hart onder de riem steken.

Het zesde en laatste bloemetje van deze keer is voor KootMiraDrum. Zij heeft haar lieve Kootje en Mira laten inslapen. Kootje heeft een tia of hersenbloeding gehad en Mira had al een aantal jaar last van artrose.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 21:22 



 
Profiel   

Wat lief! De reacties in het topic waren hartverwarmend. Heel erg bedankt voor degenen die mij hiervoor genomineerd hebben, ik waardeer het enorm.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 22:51 



 
Profiel   

:knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 23:53 



 
Profiel   

Oh jeetje, ik wist niet eens dat ik een virtueel bloemetje zou krijgen.

Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 12:52 



 
Profiel   

Oh ik weet niet wie mij een virtueel bloemetje heeft geschonken, maar bij deze wil ik die persoon en alle andere lieve Bokkers hartelijk bedanken voor hun warmte gedurende deze best kille periode in mijn leven :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 15:20 



 
Profiel   

Sterkte allemaal :(:) Terechte bloemetjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 15:21 



 
Profiel   

Heel erg bedankt voor dit bloemetje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-21 00:55 



 
Profiel   

Ik kwam per toeval even kijken en zag mijn naam staan, ben helemaal van mijn stuk! Wat ontzettend lief, doet me énorm goed! <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-21 11:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen