Virtuele bloemetjes: Flying_Angel, JPitty, Maaiked91

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Virtuele bloemetjes: Flying_Angel, JPitty, Maaiked91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-21 20:41

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Foto door Marjo.


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb naar prugelpiet of Banjer.

Het vorige bloemtjestopic is nog maar net geplaatst en nu mogen we alweer een aantal virtuele bossen uitdelen.

Het eerste bloemetje is voor Flying_Angel. Zij is een aantal dagen geleden moeder geworden van een meisje. Dochterlief maakt het goed, mama moest helaas direct na de bevalling geopereerd worden. Flying_Angel: sterkte met je herstel en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je knappe meisje.

Voor het tweede bloemetje ontvingen we meerdere nominaties. Deze bos is voor onze eigen JPitty. Zij heeft heel veel tijd en moeite gestoken in de topics om seniorpaarden in de spotlight te zetten. JPitty: bedankt!

Hey derde bloemetje is voor Maaiked91. Haar paard Co had een enorme massa in zijn buik. Helaas bleek de massa te groot om te verwijderen, Co is ingeslapen. Maaiked91: heel veel sterkte met dit grote verlies.
Laatst bijgewerkt door JPitty op 23-01-21 01:05, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Typfout aangepast.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26279
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 01:00

Euh... What the ... Wie hebben me daar nou weer voor genomineerd? :D

Wie het ook waren, dank je wel voor deze fleurige geste! Was erg leuk om te doen, soms wel wat druk, maar leuk! Fijn te merken dat dit gewaardeerd wordt! Hartelijk dank daarvoor!

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Virtuele bloemetjes: Flying_Angel, JPitty, Maaiked91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 11:12

:oo ;(

Wat doet me dit ontzettend goed! <3 bedankt aan degene die mij heeft genomineerd! Zo ontzettend fijn en lief <3