Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Dak van manege in Leidschendam stort in

 
Profiel   

BriPi schreef
LovingTweety schreef
Overigens blijkt er geen astbest in het dak te zitten. Dus die discussie scheelt ook weer. Het is gewoon verschrikkelijk sneu voor de eigenaren.


Fijn dat er geen asbest inzit :) , maar hoezo is het sneu voor de eigenaren? De manege was toch geen eigenaar (meer?) en de gemeente had het aan een projectontwikkelaar verkocht? Of heb ik nu iets verkeerd gelezen?


Het terrein/de locatie.
Maar er zat nog wel een manege eigenaar in met, als ik LT haar bericht lees, 10 paarden[/quote]

Oh ik dacht dat alleen het deel met de binnenbak was verkocht. Is er dan verder bekend wat de manege eigenaar gaat doen, of gaat die zoals de berichten zeggen kijken hoe het verder gaat?
Dat vind ik wel sneu voor de eigenaar, als het complete terrein verkocht is aan een projectontwikkelaar en de eigenaar met de paarden helemaal weg moet. Ik dacht dat LovingTweety bedoelde dat het sneu was dat het dak was ingestort, wat ik raar vond omdat de manege er zelf geen onderhoud had bijgehouden want het was niet van henzelf.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 15:57 



 
Profiel   

De manege stopt ermee heb ik begrepen. Wat de projectontwikkelaar ermee wilt weet ik uiteraard niet. Verhalen gaan hier snel, maar die kant natuurlijk niet. Die gaat er ongetwijfeld niet een nieuwe manege op zetten maar woonhuizen vrees ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 16:33 



 
Profiel   

LovingTweety schreef
De manege stopt ermee heb ik begrepen. Wat de projectontwikkelaar ermee wilt weet ik uiteraard niet. Verhalen gaan hier snel, maar die kant natuurlijk niet. Die gaat er ongetwijfeld niet een nieuwe manege op zetten maar woonhuizen vrees ik.


Ah ze stoppen dus helemaal. Tsja als projectontwikkelaar leveren huizen natuurlijk meer op dan een manege. Jammer, zo gaat het helaas vaker.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 17:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen