Voor de rechter om het sperma van wonderpaard Totilas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 01:25

Rivano schreef:
We hoeven zeker geen medelijden te hebben met 1 van deze heren.

Met Visser wel hoor, die wordt nu waarschijnlijk toch vervolgd ivm zijn aandeel in het bedrijf. Ook al was hij er al een paar jaar uit.

pien_2010

Berichten: 43274
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Voor de rechter om het sperma van wonderpaard Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:37

Jan waar gaat dat over? Ik woon in Frankrijk dus krijg niet alles mee bij jullie.

Rizette
Berichten: 4372
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 11:17

pien_2010 schreef:
Jan waar gaat dat over? Ik woon in Frankrijk dus krijg niet alles mee bij jullie.

Eurocommerce neem ik aan?

MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 18:32

anjali schreef:
Maar als Totilas dat sperma geproduceerd heeft in de tijd toen hij nog van Kees Visser was, dan is dat toch ook van Visser?


Dat leek mij ook ja eerlijk gezegd.

Wel is t zo dat mondeling ook geldig is


Algemeen erg jammer hoor al die heisa om een inmiddels overleden paard. Triest

MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 18:34

janderegelaa schreef:
Met Visser wel hoor, die wordt nu waarschijnlijk toch vervolgd ivm zijn aandeel in het bedrijf. Ook al was hij er al een paar jaar uit.


Hoezo? Je kan niet zomaar ineens weer iemand vervolgen als een zaak al is geweest tenzij nieuwe ontwikkelingen deze zaak mits t gaat om eurocomerce is toch al uitspraak in gedaan n paar jaar terug?

Verder snap k niet dat er moeilijk wordt gedaan over wat rietjes. Van een overleden paard

Lau07
Moderator

Berichten: 1567
Geregistreerd: 10-07-13

Re: Voor de rechter om het sperma van wonderpaard Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 20:23

Er zal ongetwijfeld een contract zijn, maar je kunt nu eenmaal geen bepalingen maken voor elke mogelijke toekomst. Je kunt denken dat je een uitgebreid contract hebt opgesteld, maar in bijzondere gevallen heb je weleens situaties die buiten de opgestelde clausules vallen. Dus daar zal het fout zijn gegaan. Of ze hadden prutsers van advocaten en ruziƫn nu over de betekenis van de afspraken. Dat gebeurt ook heel erg vaak. Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen.