Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

MHT Nationale Eventing Training zaterdag 10 april

 
Profiel   

*Bokt.nl
Eventing
Foto's en tekst door Cynn

Vrijdag en zaterdag was het zover, de Nationale Eventing Training op Landgoed Maarsbergen! Vanaf 12 april is het weer toegestaan om in Nederland FEI wedstrijden te laten verrijden (bron KNHS) en dan is het voor de combinaties wel fijn om te kunnen oefenen.
Alles was weer tot in de puntjes geregeld, iedereen hield zich netjes aan de maatregelen en het terrein was uiteraard gesloten voor publiek.

Op zaterdag ben ik samen met mijn vriend aanwezig geweest om wat leuke plaatjes te maken in de klasse B t/m M en Bokt mag hiervan mee genieten. Helaas waren de weersverwachtingen niet heel best, maar we begonnen droog ondanks het grauwe weer. Later op de dag begon het dan toch echt te spetteren maar daar gaven de deelnemers niet om.
Iedereen was enthousiast en het plezier straalde er weer vanaf! Ook alle vrijwilligers en organisatoren waren blij dat dit weer mogelijk is op het mooie landgoed.

Kijken jullie mee? :)

[ img ]

[ img ]
Het handige aan een team van twee personen! De één in het veld, de ander bij het springterrein. Of allebei in het veld maar op een andere sprong. :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]
De innerlijke mens moet ook verzorgd worden :j

[ img ]
Heerlijk de benen strekken *\o/*

[ img ]
En stiekem in de bosjes schuilen om met een groothoeklens redelijk vlakbij een sprong te kunnen zitten...

[ img ]

[ img ]
En blije gezichten op het losrij-terrein!

[ img ]

[ img ]
The making of...

[ img ]
.. and the result! Sjoefff door het water.

[ img ]
En ook nog een ander resultaat.

[ img ]
Met het kasteel op de achtergrond.

[ img ]

Wij hebben heerlijke spierpijn in de benen van het squatten en zijn aan het bijkomen van de lange dag, maar hebben onwijs genoten. En dat, ondanks het weer! Hopelijk jullie ook en graag tot een volgende keer :wave:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 12:50 



 
Profiel   

Mooie fotos <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 15:50 



 
Profiel   

Hele mooie foto's <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 17:12 



 
Profiel   

Supertoffe foto's. Dat paard van mevrouw 233, wat een beest! De foto van het blauwe duo op de witte paarden vind ik ook heel leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-21 18:07 



 
Profiel   

Wauw, super gave foto's! Ik liep daar zelf ook als fotografe rond maar mijn foto's zijn wat minder gaaf :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-21 20:54 



 
Profiel   

Zo jammer dat er geen bezoek bij mocht. Leuk dat we zo toch kunnen meegenieten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 06:40 



 
Profiel   

Mooi plaatjes maar ik moet zeggen dat ik sinds ik dat stuk over kapotte monden heb gelezen ([VN] Helft van de crosscountry paarden heeft wonden in de mond) alleen nog maar kan denken, 'goh pakweg de helft van de paarden op deze foto's heeft een zere waffel' . Maakt dat ik rap minder lol heb van de sport ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 10:23 



 
Profiel   

heel leuk dank voor het delen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 11:44 



 
Profiel   

Wooow wat een gave paarden en combinaties zeg! Hele mooie foto's! <3
Zou het ook eens willen proberen, ziet er stoer uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 11:58 



 
Profiel   

troi schreef
Mooi plaatjes maar ik moet zeggen dat ik sinds ik dat stuk over kapotte monden heb gelezen ([VN] Helft van de crosscountry paarden heeft wonden in de mond) alleen nog maar kan denken, 'goh pakweg de helft van de paarden op deze foto's heeft een zere waffel' . Maakt dat ik rap minder lol heb van de sport ..



De meeste crossruiters op een simpel trensje rijden in de cross en je veel minder hefboombitten ziet dat in de spring of dressuur sport. Door de lange lijnen en het tempo wat je maakt worden de paarden super fanatiek, maar ik kijk en rij veel liever in de eventing sport dat in de dressuur sport, de hele sfeer en het backstabben van de dressuur wereld zal je niet vinden in de cross. . Paarden staan altijd voorop en worden super goed na verzorgd na een cross.

Ja er zullen vast paarden zijn met wondjes in de mond na een cross, maar het is vast niet zo zwart wit als iedereen altijd denkt en geen enkele topsport is roos kleuren en maneschijn en ja de cross is net even wat gevaarlijker dan dressuur of springen. En nee ik praat geen wondjes goed en ben ook zeker tegen geweld in sport.


Boven al een hele toffe foto serie <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 12:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen