Virtuele bloemetjes: 6 genomineerden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Virtuele bloemetjes: 6 genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-21 10:34

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Foto door Marjo.


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb naar prugelpiet of Banjer.

Het eerste bloemetje van deze keer is voor onze eigen Oscar. Via pb kregen we een nominatie voor haar, omdat ze het zo verdient. Daar kunnen we het alleen maar mee eens zijn. Lieve Mo: deze bos is voor jou!

Het tweede bloemetje is voor Romeo2007. Zij heeft zich na haar bevalling compleet weggecijferd, waardoor ze het piriformis syndroom heeft gekregen. Dit syndroom geeft ondraaglijke pijn. Romeo2007: met deze virtuele bos willen we je een hart onder de riem steken. Hopelijk is de pijn snel draaglijk, of zelfs weg.

Het derde bloemetje is voor Eilinora. Zij is 19 april moeder geworden van een prachtige dochter Hanna. Eilinora: gefeliciteerd met de geboorte van je meisje.

Het vierde bloemetje is voor ElCamino. Haar knappe Chico is 10 mei 33 jaar geworden. ElCamino en Chico: van harte gefeliciteerd. Hopelijk mogen er nog vele verjaardagen volgen.

Het vijfde bloemetje gaat naar Reina_Lucia. Zij heeft een ongeluk met een deur gehad waarbij ze flink gewond is geraakt, waardoor een spoedoperatie nodig was. Reina_Lucia: heel veel sterkte met het herstel.

Het zesde bloemetje is voor Varekaj. LWDaisy opende een topic, waarin ze op zoek is naar haar familiegeschiedenis. Met name het verhaal van haar overgrootvader die werd geëxecuteerd in 1945 in het Poolse folterkamp Grosz-Rozen. Varekaj verricht heel veel speurwerk voor LWDaisy en ze heeft al heel veel informatie gevonden. Varekaj: het is geweldig, hoe je je inzet voor LWDaisy. Dat verdient zeker een bloemetje.

LWDaisy

Berichten: 4771
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:11

Het zesde bloemetje is voor Varekaj. LWDaisy opende een topic, waarin ze op zoek is naar haar familiegeschiedenis. Met name het verhaal van haar overgrootvader die werd geëxecuteerd in 1945 in het Poolse folterkamp Grosz-Rozen. Varekaj verricht heel veel speurwerk voor LWDaisy en ze heeft al heel veel informatie gevonden. Varekaj: het is geweldig, hoe je je inzet voor LWDaisy. Dat verdient zeker een bloemetje.[/quote]

Ik kan alleen maar heel erg akkoord gaan - 1000x dank Varekaj, namens mijzelf en mijn hele familie!

LWDaisy

Berichten: 4771
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:11

LWDaisy schreef:
Het zesde bloemetje is voor Varekaj. LWDaisy opende een topic, waarin ze op zoek is naar haar familiegeschiedenis. Met name het verhaal van haar overgrootvader die werd geëxecuteerd in 1945 in het Poolse folterkamp Grosz-Rozen. Varekaj verricht heel veel speurwerk voor LWDaisy en ze heeft al heel veel informatie gevonden. Varekaj: het is geweldig, hoe je je inzet voor LWDaisy. Dat verdient zeker een bloemetje.


Ik kan alleen maar heel erg akkoord gaan - 1000x dank Varekaj, namens mijzelf en mijn hele familie!

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:43

AAAHHHH wat leuk !!!! niet verwacht omdat er niet echt een topic over was, maar wat lief van jullie!!!

Afbeelding

deze taart maakt een vriendin voor ons!! Chico kreeg uiteraard wortels en appeltjes

Eilinora

Berichten: 11912
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Virtuele bloemetjes: 6 genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 11:05

Wat leuk! Dankjewel! Nu ben ik wel benieuwd wie het getipt heeft hihi

Onze Hanna is inmiddels alweer een maand oud en groeit heel hard.

Afbeelding

ElCamino

Berichten: 8930
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 13:35

ja ik ook!~Denk uit het ESS topic over hem.
niemand had gedacht dat hij al 2 jaar deze rotziekte zou overleven......