Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Goede posities voor Nederlandse pony-eventers in Denemarken

 
Profiel   

Horses.nl
Sport

[ img ]
Eventing. Foto: Libby Law Photography / FEI


In het Deense Kalundborg vindt een internationale eventingwedstrijd plaats dit weekend. Vooral de Nederlandse ponycombinaties staan daar op kansrijke posities na de dressuur en de crosscountry. Sophie Weening neemt met haar BWP'er Hip Hop (v. Kashmir van Schuttershof) voorlopig de derde plaats in, Kato de Smid staat met Orchid's Tigersun (v. Kantje's Carlando) vierde.

Lees het hele artikel op Horses.nl
Het tussenklassement is hier te vinden

Disclaimer: Helaas hebben wij geen foto die aansluit bij dit artikel, daarom hebben wij er een foto ter illustratie bij gezet. Heb jij een passende foto? Stuur dan even een PB naar één van de Nieuwsredactieleden of het Nieuwsredactie-account.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 10:03 



 
Profiel   

Bijzonder dat de topsport wel door mag gaan, maar de gewone man een wedstrijd om de hoek kan vergeten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 10:08 



 
Profiel   

Arabesk schreef
Bijzonder dat de topsport wel door mag gaan, maar de gewone man een wedstrijd om de hoek kan vergeten...


Dat is toch logisch? ;)

Maar daar hebben ze ook flinke maatregelen hoor.
Ik vind het wel goed dat topsport gewoon door gaat, daar zit hem toch wel in dat het ritme doorgaat. Heel belangrijk.
Ook wel voor ons is ritme belangrijk, maar ik hoop dat je het snapt wat ik bedoel ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 12:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen