Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Onderzoek toont aan: paarden vergeten 'hun' mens niet

 
Profiel   

Er zijn genoeg dieren in staat om oude vrienden/eigenaar te herkennen zou niet weten waarom paarden dat niet zouden kunnen. Ik vind paarden behoorlijk intelligent al kunnen ze natuurlijk heel primitief reageren maar dat zit in hun dna.

Mn oude verzorgpony reageerde wel nadat ik haar 7 jaar niet had gezien, zo gammel als ze was (27 jaar oud dus dan mag dat ook) maar toch met een schorre hinnik kwam ze er aan. En ze wilde echt lichamelijk contact, ze zat constant met t neusje aan me friemelen <3 en mn hart brak compleet toen ik weer moest gaan. Ze bleef maar hinniken naar me ;( .
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 15:43 



 
Profiel   

Mensen kunnen minstens even primitief reageren als paarden maar dat vergeten "we" voor het gemak en ons ego graag. :(:) Mensen doen dat ook veel en veel vaker dan velen toegeven of beseffen. :) Angst voor spinnen is bv één van de meest primitieve angsten die er is om maar een snel voorbeeld te nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 16:16 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Mensen kunnen minstens even primitief reageren als paarden maar dat vergeten "we" voor het gemak en ons ego graag. :(:) Mensen doen dat ook veel en veel vaker dan velen toegeven of beseffen. :) Angst voor spinnen is bv één van de meest primitieve angsten die er is om maar een snel voorbeeld te nemen.

Achter je hormonen aanhollen is er ook zo een; de voorbeelden kent iedereen wel, denk ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 16:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen