Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vraag het teamlid: Hanmar

 
Profiel   

* Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
Bonnie & Clyde, de konijnen van Hanmar.


Moderator Hanmar is alweer een hele tijd teamlid. Wat is er zo leuk, dat ze het al jaren volhoudt? En heeft ze in al die jaren wel eens geblunderd? En wie zijn Bonnie & Clyde? Hieronder geeft ze antwoord op deze vragen.

* Hoe lang ben je al teamlid?
Dat moest ik even opzoeken... Ik ben eind 2013 moderator geworden. Best lang geleden alweer :oo

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Als mod/Hoofdmod ben ik voornamelijk betrokken bij het tabblad Algemeen. Daar kunnen de discussies soms best pittig zijn, en bij sommige onderwerpen kunnen de gemoederen behoorlijk oplopen. Ik vind het mooi dat het forum echt een afspiegeling van de maatschappij is: je ziet mensen met allerlei soms flink uiteenlopende meningen voorbijkomen in discussietopics. Dat in goede banen leiden is zeker niet makkelijk, maar wel heel interessant en dynamisch. Juist het overleggen, afwegen, zoeken naar oplossingen als team maakt dat geen dag hetzelfde is.

* Wat is je grootste blunder?
Oef, er komt (gelukkig :+ ) niet direct iets naar boven.

* Kan je omschrijven hoe een dag als moderator eruit ziet?
Als Hoofdmoderator ben ik verantwoordelijk voor het team van mods dat modereert op 'Algemeen-1': dat wil zeggen, de subfora onder 'Over Bokt' en 'Mens en Maatschappij'. Dat betekent dat we op dagelijkse basis overleggen over binnengekomen TeM-meldingen, PB's van gebruikers, discussietopics waar de gemoederen hoog oplopen... Ik ben ook het aanspreekpunt voor gebruikers wanneer ze een klacht hebben die te maken heeft met deze subfora, maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor. Daarnaast heb ik contact met de andere Hoofden en het Beheer, voor meer algemene zaken zoals Bokt-breed beleid. Zoals gezegd: geen dag is hetzelfde!

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Aangezien ik zelf al heel wat jaren niet meer actief met paarden bezig ben, ben ik voornamelijk nog te vinden op de meer algemene fora. Ik lees daar graag mee, maar echt actief mee posten schiet er vaak wel een beetje bij in. Ik vind er regelmatig handige informatie. Op de paard gerelateerde fora kijk regelmatig even naar de fototopics, altijd leuk om te zien!

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Er zijn veel indrukwekkende en soms heftige dingen langsgekomen de afgelopen jaren, ik kan er niet zo direct één uitkiezen die daar echt bovenuit steekt. Wat voor mij het mooiste aan Bokt blijft is de behulpzaamheid en steun die geboden wordt aan gebruikers. Soms zie je een topic langskomen waar spontaan hulp geboden wordt als iemand het moeilijk heeft of even in de knoop zit. Dat vind ik zo bijzonder en mooi om te zien!

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik ben al heel wat jaren niet meer actief bezig met paarden, maar ik blijf het leuk vinden om de ontwikkelingen te volgen en misschien dat het er ooit, in de toekomst, nog wel een keer van gaat komen dat het toch weer gaat kriebelen...

Een flink stuk kleiner dan een paard, maar ik heb wel twee konijnen! Ik heb ze geadopteerd uit een asiel en weet dus niet heel veel over hun jongere jaren, maar bij mij heten ze Bonnie & Clyde en ze doen hun naam regelmatig eer aan. :D

* Wat wil je nog kwijt aan de Bokkers?
Wees vriendelijk voor elkaar! Het klinkt misschien een beetje cheesy, maar het is zo belangrijk. Bokt is een plaats waar mensen met zulke uiteenlopende meningen zich verzamelen en in discussie gaan, iets waar je misschien binnen je eigen kennissenkring niet zo snel de kans toe hebt. Zie dat als iets interessants, als een kans om meer te leren over hoe andere mensen in het leven staan. Natuurlijk kan het zijn dat in een discussie de gemoederen hoog oplopen, dat gebeurt ook best wel eens bij zo'n discussie in real life. Toch schrik ik regelmatig van hoe groot het aandeel van ons modwerk is, dat bestaat uit modereren op verwensingen of nare persoonlijke aanvallen... En van wat moderators over zich heen krijgen. Laten we met z'n allen Bokt een fijne, veilige plaats voor iedereen houden!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 21:51 



 
Profiel   

wat een schatjes die konijnen! Zo leuk. Wat voor paard heb je gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 07:45 



 
Profiel   

Mooi dat laaste stukje en helemaal mee eens.

Ook leuk om eens wat meer te lezen van de mensen die alles achter de schermen regelen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 08:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen