Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paralympische Spelen droom die uitkomt voor Maud de Reu

 
Profiel   

De Hoefslag
Sport

[ img ]
Maud de Reu met Webron. Foto door Tezzy

Net als vijf jaar geleden gaat het Para-dressuurteam van bondscoach Joyce van Rooijen-Heuitink voor een rijke medaille-oogst tijdens de Paralympische Spelen in Tokio. Van Rooijen-Heuitink heeft haar team bekend gemaakt. Als KNHS-Talententeamlid zal Maud de Reu oranje vertegenwoordigen op de Paralympische Spelen in Tokio. Ze zit in het zadel van Webron (v. Sir Sinclair).

Spannend
“Ik ben heel blij”, reageert de amazone enthousiast op het goede nieuws. “Ik was gister de hele dag zenuwachtig voor het telefoontje. Je weet natuurlijk dat ze gaan bellen, dus dat maakt het extra spannend. Op het moment dat ik te horen kreeg dat ik mee mag was, was ik totaal overdonderd, ik kon het niet geloven. Het besef is nog steeds niet helemaal gekomen. Als ik de video’s van de combinatie die nu in Tokio zijn voor bij zie komen, krijg ik steeds zo’n ‘wow-momentje’. Hier gaan wij straks ook gewoon heen!”

Lees het volledige artikel op de site van De Hoefslag.

Gerelateerd bericht:
[VN] Dressuurteam voor Paralympische Spelen bekend
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 10:44 



 
Profiel   

Echt super leuk! Zo jammer dat de Paralympische spelen zoveel minder aandacht krijgen. Ik verbaas me er altijd over hoeveel mensen nog kunnen als hun lijf totaal niet meewerkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 19:46 



 
Profiel   

Inderdaad jammer dat de paralympische spelen veel minder aandacht krijgen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 20:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen