Britt Dekker commentator paardensport bij RTL

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Britt Dekker commentator paardensport bij RTL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-21 09:18

Horses.nl
Algemeen

Afbeelding
Britt Dekker in de Bokt Lounge tijdens Horse Event 2013. Foto: Thesserd / Bokt Wiki


Britt Dekker is uitgenodigd door Humberto Tan om commentaar te geven op de paardensport tijdens de Olympische Spelen. De presentator vroeg Britt tijdens zijn RTL-talkshow of ze tijdens de Spelen wil aanschuiven in zijn praatprogramma.

Lees het hele artikel op Horses.nl

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Britt Dekker commentator paardensport bij RTL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 09:22

Ik vind haar echt een leuk persoon en grappig enzo maar als sportcommentator had ik liever iemand anders gezien eigenlijk. Met zo’n plat accent en zo kort door de bocht is zij niet heel geschikt vind ik.
Laurens van Lieren deed het vorige keer erg goed en zo zijn er nog wel meer te vinden die dit correct kunnen toch?

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Britt Dekker commentator paardensport bij RTL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 09:31

Leuke meid voor een kinderprogramma of paatdenpraat TV. Maar toch niet als sportcommentator.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 09:36

Zo te lezen gaat ze alleen bij Humberto aan tafel zitten in een soort nabeschouwing. Gelukkig kijk ik dat programma toch niet, want ik vind Humberto Tan echt een vreselijke interviewer. :')

Als ze ter plekke het lopende commentaar had moeten doen, haddem ze dat al lang geregeld en niet pas op het moment dat de paarden al met een halve hoef in de baan staan. :D

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 09:37

Mkango schreef:
Zo te lezen gaat ze alleen bij Humberto aan tafel zitten in een soort nabeschouwing. Gelukkig kijk ik dat programma toch niet, want ik vind Humberto Tan echt een vreselijke interviewer. :')

Als ze ter plekke het lopende commentaar had moeten doen, haddem ze dat al lang geregeld en niet pas op het moment dat de paarden al met een halve hoef in de baan staan. :D

Ja, zo lees ik het ook. Maar dan nog vind ik het een bijzondere keuze.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 09:38

Ik vond Laurens echt een verschrikking. Steeds maar weer voetbalvergelijkingen tussendoor en gezever over dat de muziek niet te modern mocht zijn omdat er oude juryleden zaten die dat niet zouden kunnen waarderen. Ik heb eens het geluid van een kur op muziek uit gezet omdat alles beter was dan naar zijn geklets te luisteren. Ik kan me niet voorstellen dat Britt het slechter zal doen, maar doe mij maar Tineke Bartels ofzo. Die heeft echt wat toe te voegen.

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 09:54

Anoeska27 schreef:
Ik vond Laurens echt een verschrikking. Steeds maar weer voetbalvergelijkingen tussendoor en gezever over dat de muziek niet te modern mocht zijn omdat er oude juryleden zaten die dat niet zouden kunnen waarderen. Ik heb eens het geluid van een kur op muziek uit gezet omdat alles beter was dan naar zijn geklets te luisteren. Ik kan me niet voorstellen dat Britt het slechter zal doen, maar doe mij maar Tineke Bartels ofzo. Die heeft echt wat toe te voegen.


Ben het zo met je eens.
Was volgens mij met de vorige spelen dat het geluid van het commentaar van Laurens opeens weg viel. Beste 30 min ooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 09:56

rien10 schreef:
Mkango schreef:
Zo te lezen gaat ze alleen bij Humberto aan tafel zitten in een soort nabeschouwing. Gelukkig kijk ik dat programma toch niet, want ik vind Humberto Tan echt een vreselijke interviewer. :')

Als ze ter plekke het lopende commentaar had moeten doen, haddem ze dat al lang geregeld en niet pas op het moment dat de paarden al met een halve hoef in de baan staan. :D

Ja, zo lees ik het ook. Maar dan nog vind ik het een bijzondere keuze.
Ik niet, vanuit het oogpunt van een commerciële zender. :P Het programma van Humberto Tan is er niet voor ruiters, maar voor de leken die misschien wat minder hebben met paardensport. Hij weet er geen snars vanaf, het grootste deel van zijn publiek weet er geen snars vanaf, dus als je een "serieus" iemand daar neerzet die weinig naamsbekendheid heeft buiten de paardensport, of iig niet de populariteit van Britt, kijkt er geen hond. Mensen kennen Britt, mensen kijken graag naar Britt, dus boeit het de gemiddelde leek echt niet of ze alleen maar zegt dat ze het paard zo mooi vindt, terwijl de proef bagger is, of dat ze de proeven van inhoudelijk commentaar voorziet.

Het gaat bij dat soort programma's alleen maar om de kijkcijfers, niet om de inhoud. Dan zou je Humberto daar niet neerzetten namelijk.

DuoPenotti

Berichten: 29357
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Britt Dekker commentator paardensport bij RTL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 10:06

Mkango
ik denk dat dit wel de juiste benadering is ja :j
Veel mensen vinden Britt leuk, snappen toch geen hol van wat ze zien. En dan die flapuit aan de tafel trekt kijkcijfers.

Babootje

Berichten: 26216
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Britt Dekker commentator paardensport bij RTL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 10:14

Eens met Mkango. Ik denk dat het een goede keuze is en misschien verbaast ze ons nog wel. Ben benieuwd.
Vermakelijk zal het best zijn.

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 10:14

DuoPenotti schreef:
Mkango
ik denk dat dit wel de juiste benadering is ja :j
Veel mensen vinden Britt leuk, snappen toch geen hol van wat ze zien. En dan die flapuit aan de tafel trekt kijkcijfers.

Ja. Jullie hebben wel gelijk.

belle_boef

Berichten: 10729
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 10:43

Babootje schreef:
Eens met Mkango. Ik denk dat het een goede keuze is en misschien verbaast ze ons nog wel. Ben benieuwd.
Vermakelijk zal het best zijn.


Ze is geen complete leek en geen expert. Denk dat zij wel eens heel goed in zijn in het in Jip en Janneke taal uitleggen waar het om gaat en hoe dat beoordeeld wordt zodat alle kijkers het snappen.

thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 10:51

Denk dat het best verfrissend is. Het gros van de kijkers naar Humberto is toch niet-paardenmens

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Britt Dekker commentator paardensport bij RTL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 10:58

Onderschat Britt niet. Ik denk dat ze dit heel goed gaat doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 11:00

Ik denk dat je voor de populariteit van de paardensport een hele goede aan Britt hebt aan tafel bij Humberto. En ik kan zo 1.2.3 niet iemand anders opnoemen die daar beter zou kunnen zitten voor de niet paardensportliefhebbers. Ik vind het juist een hele goede keuze en daarnaast is ze zeker niet dom.

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 11:45

Leuk! :D Komt er eindelijk eens humor bij! Doet me denken aan Harry Vermeegen die commentaar gaf bij voetbal vroeger *\o/* Go Britt, go! +:)+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 17:00

Jorienn schreef:
Ik denk dat je voor de populariteit van de paardensport een hele goede aan Britt hebt aan tafel bij Humberto. En ik kan zo 1.2.3 niet iemand anders opnoemen die daar beter zou kunnen zitten voor de niet paardensportliefhebbers. Ik vind het juist een hele goede keuze en daarnaast is ze zeker niet dom.

Ja, dit denk ik ook :D.

pien_2010

Berichten: 43139
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-21 17:12

Babootje schreef:
Eens met Mkango. Ik denk dat het een goede keuze is en misschien verbaast ze ons nog wel. Ben benieuwd.
Vermakelijk zal het best zijn.


Helemaal mee eens. Ik ga kijken, ik vind Britt leuk. En ze zou ons wel eens heel erg kunnen verassen.

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: Britt Dekker commentator paardensport bij RTL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 10:30

Konden ze niemand anders vinden hiervoor?

belle_boef

Berichten: 10729
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 10:39

Yevrah schreef:
Konden ze niemand anders vinden hiervoor?



Vast wel maar ze hebben haar gekozen. :7

Dorine92
Berichten: 5328
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 12:40

Maflinger_S schreef:
Onderschat Britt niet. Ik denk dat ze dit heel goed gaat doen.

Dit denk ik ook.
Qua inhoud zou een tineke of imke bartels voor ons natuurlijk geweldig zijn maar ik verwacht dat britt dit prima gaat doen

DuoPenotti

Berichten: 29357
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 14:02

Ja dat denk ik ook. In haar heerlijke spontaniteit op penny niveau vertellen wat men ziet.
De meeste mensen hebben niets aan serieus te moeilijk commentaar.

Hutcherson

Berichten: 7334
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Britt Dekker commentator paardensport bij RTL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 14:08

Ik vind het wel leuk. Lekker simpel en ze heeft echt meer kennis en kunde dan velen hier.
Ze is enorm gepassioneerd dus denk dat dat wel hoorbaar is. Ben benieuwd of ze er een mening over mag hebben of dat het gewoon uitleg is.