Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Konak, van Gilles Thomas, verkocht naar Amerika

 
Profiel   

Equnews.nl
Algemeen

[ img ]
Afbeelding ter illustratie. Foto: Marjo.


Gilles Thomas heeft afscheid genomen van één van zijn beste paarden. "Sinds zijn vier jaar vorm ik een duo met Konak. Het is met spijt dat ik afscheid moet nemen. Ik wens hem veel succes toe met zijn nieuwe ruiter in Amerika", vertelt Thomas. Recent haalde het duo nog een bronzen medaille tijdens het BK senioren in Lanaken.

In september dit jaar sprong Thomas nog op het podium tijdens de CSI4* Grote Prijs van Ascona. Het paar verzamelde in totaal 10 internationale eindzeges tijdens hun carrière, onder andere tijdens de Jeugd Nations Cup in Opglabbeek. Verder rekende Thomas ook op Konak voor zijn EK deelnames. Het paar sprong in 2019 naar de zilveren team medaille tijdens het EK young riders.

De ruin zal voortaan voor Amerika aan de start komen, dit onder het zadel van Chandler Meadows. De amazone traint bij Lauren Hough.



Disclaimer: Wij hebben geen foto die aansluit bij dit artikel, daarom hebben wij er een foto ter illustratie bij gezet. Heb jij een passende foto? Stuur dan even een PB naar één van de Nieuwsredactieleden of het Nieuwsredactie-account.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 09:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen