Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Quotes van de maand: november

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
Foto: Marlies Trap Fotografie


Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix.

Het duurt even om leuke quotes verzamelen voor jullie en het zijn er helaas niet zoveel maar hier zijn weer wat leuke! :))

[LZP] Welke kleur pump bij deze jurk?
Citaat
Mooi, TS! :D En dat het niet 100% dezelfde kleur is ziet niemand met zo'n afstand ertussen!

Citaat
ik zou idd geen pump doen, maar juist een stoere boot.
Ik vind het anders erg stijfjes. en juist op een bruiloft mag het m.i vrolijk.
Je hebt al wat donkere kleuren en juist met zo'n boot/ laars doorbreek je dat.
je kan dan een zwarte doen, of lichtblauw. denk dat cognac ook leuk staat.

Citaat
Lijkt me wel lastig lopen met een boot aan je voeten... TS lijkt me nou niet iemand die maat kano heeft. :))

Citaat
Maat 42, is voor een vrouw toch redelijk maat kano, althans zo voelt het wel af en toe, zeker als ik het dan van bovenaf zie :D :')

Dank voor de complimenten


Dit hele topic is het vermelden waard!
[LZP] Valt onze kerstboom nog te redden?

[PP] Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?
Citaat
Ik heb mijn eisen intussen gereduceerd tot: Ik ben op zoek naar een Portugese hengst met 4 benen. De vier benen zijn belangrijk, ik had namelijk even een miscommunicatie met een Portugese fokker die dacht dat ik naar een Portugese man met 2 benen op zoek was (hemzelf :)) )

Nee ik heb nog wel eisen natuurlijk, maar ik heb mijn eis van beleerd al lang laten vallen. Dus mijn huidige lijstje is: Lusitano (of cruzado met lusitanobloed), mannelijk, eindstokmaat rond de 1.65, 4 benen (! :') ). De absolute topper hoeft niet, gewoon een paard dat goed in elkaar zit. Leeftijd... maakt intussen niet uit, ben al naar veulens gaan kijken ook. Budget is iets opgeschroefd intussen, maar ik ga nooit 20K op tafel leggen voor een paard, dat kan ik echt niet.

Balen zeg Tibeella.. Raar wel dat jullie nog overboden kunnen worden als er al afspraken gemaakt zijn wat keuring betreft, dat vind ik toch niet echt netjes want in principe had je dat paard dan toch gewoon gekocht op voorwaarde van goedkeuring? Of is dat niet gezegd geweest?


[HTT] Help, mijn man is een snurker!
Citaat
Die antiblafband is wel een goed idee trouwens..


Ook dit topic is het lezen waard! We hebben deze meerdere keren binnen gekregen dus dat wil wat zeggen!
[MWS] Hoe diep is jouw navel?

[RUI] Stukrijden op zitbeenknobbels, wie heeft de oplossing?
Citaat
Wat een rotprobleem. Dan sta je later lekker moe onder de douche en krijg je fik in de billen, au au


[LZP] [18+] Bijzonder luguber
Citaat
Ik denk ook niet dat hij gepland had om onder die luis terecht te komen.

Citaat
Dat was wel minder dodelijk geweest }> :+


[ED] Plek met veel buiten rond Leiden
Citaat
Zwetsloot ziet er ook mooi uit! Maar ook zo’n lange wachtlijst, dat de wachtlijst een wachtlijst heeft -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:51 



 
Profiel   

Is weer mooi overzichtje geworden! :j

nog even een ietwat "stoute" reactie op:

Bellatrix schreef
[PP] Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?
Citaat
Ik heb mijn eisen intussen gereduceerd tot: Ik ben op zoek naar een Portugese hengst met 4 benen. De vier benen zijn belangrijk, ik had namelijk even een miscommunicatie met een Portugese fokker die dacht dat ik naar een Portugese man met 2 benen op zoek was (hemzelf :)) )

Nee ik heb nog wel eisen natuurlijk, maar ik heb mijn eis van beleerd al lang laten vallen. Dus mijn huidige lijstje is: Lusitano (of cruzado met lusitanobloed), mannelijk, eindstokmaat rond de 1.65, 4 benen (! :') ).



...... Volgens mij zegt men ook wel eens dat een mannelijke 2benige wel eens "op 3 benen kan staan", en een mannelijke 4bener/voeter ook wel eens "op 5 benen" kan staan...... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:50 



 
Profiel   

Nou ja, er wordt hier dan wel gesuggereerd dat luis niet zo dodelijk is:

Citaat
[LZP] [18+] Bijzonder luguber
Citaat
Ik denk ook niet dat hij gepland had om onder die luis terecht te komen.

Citaat
Dat was wel minder dodelijk geweest }> :+


Maar leg eens uit, wat is het verschil tussen dood en iets minder dood?

:D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 09:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen