Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kijktip: The Mustang 7 december op tv

 
Profiel   

Bokt.nl
Algemeen

[ img ]
Filmposter

Op dinsdag 7 december om 22:45 uur is op SBS 9 de film The Mustang te zien. Matthias Schoenaerts speelt de rol van Roman in deze film, een gewelddadige gedetineerde die een wilde mustang (en zichzelf) leert temmen.

Plot
‘Wil je een paard beheersen, dan moet je eerst jezelf beheersen.’ Opgesloten in een gevangenis in Nevada heeft Roman geen enkel contact meer met de buitenwereld of met zijn dochter. Om te proberen hem uit zijn stilte en geweld te halen, wordt hem aangeboden om deel te nemen aan een rehabilitatieprogramma, waar hij met paarden moet leren werken. Geholpen door veteraantrainer Myles en medegevangene Henry zal Roman geleidelijk leren zichzelf te beheersen en zijn verleden te overwinnen.




Laatst bijgewerkt door aniek1985 op 01-12-21 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Bericht aangepast

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:36 



 
Profiel   

Oh gelukzakken. In België nog niet te zien. (heb geen Netflix of andere streaming diensten)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:37 



 
Profiel   

Dit doet mij denken aan die prachtige reclame van Guinness <3



Ik ben overigens wel bang dat de manier waarop zij met paarden omgaan niet helemaal mijn manier is.. Ik denk dat ik mij de hele film daaraan zal ergeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:45 



 
Profiel   

Laibadji schreef
Oh gelukzakken. In België nog niet te zien. (heb geen Netflix of andere streaming diensten)


Illegaal kijken ;)
Ik heb m een tijdje terug gekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:01 



 
Profiel   

Zo, televisie gaat hem opnemen :D Dan kan ik hem op mijn gemakje terugkijken. Wil deze héél graag zien, ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:05 



 
Profiel   

Hier ook ingesteld om op te nemen *\%/*
Lijkt me een mooie film, dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:09 



 
Profiel   

Laibadji schreef
Oh gelukzakken. In België nog niet te zien. (heb geen Netflix of andere streaming diensten)

Vorig jaar stond die in de lijst van Telenet films. Maar helaas staat hij er niet meer tussen :'(
Wil hem ook graag nog eens een keer kijken, heb ook geen Netflix.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 19:09 



 
Profiel   

Thnx voor de tip! Afgelopen 13 augustus is de film ook op TV uitgezonden, op Net5. Heb hem toen al opgenomen, maar nog niet gekeken.
Ik hoor van velen dat het een erg mooie, goede, niet echt "penny-achtige" film zou moeten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:41 



 
Profiel   

Jammer die zo laat komt. Anders had ik zeker wel gekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 16:34 



 
Profiel   

Wordt hij 8 december herhaald overdag?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 16:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen