Albert Voorn zet punt achter carrière

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14021
Geregistreerd: 20-04-16

Albert Voorn zet punt achter carrière

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-21 17:59

*Equnews.nl
Sport

Afbeelding
Albert Voorn en Tobalio in La Baule 2013. Foto: Dirk Caremans/ FEI/ Flickr


De Nederlandse springruiter Albert Voorn heeft op zijn sociale media aangekondigd de laarzen aan de haak te hangen. "De aanhoudende Covid-19 beperkingen zorgen ervoor dat ik mijn ruitercarrière voorgoed achter me laat," schrijft Voorn.

Een grote dank aan de gecompliceerde paarden die mij harder deden nadenken om een ​​oplossing te vinden om het te laten werken en mij een voor mijn gevoel een complete ruiter maakten.

Een grote dank aan degenen die hun paarden aan onze zorg hebben toevertrouwd. In het zadel zitten en proberen het ultieme comfort voor paard en ruiter te vinden is altijd mijn grootste uitdaging geweest en heeft me enorm veel voldoening gegeven.

Tobalio, je was zo speciaal voor ons, de hoofdpijn die je ons bezorgde en de keren dat je me op de grond zette, namen de momenten niet weg dat ik me een speciale rijder voelde.

Dante, in de twee jaar dat je bij ons bent, heb ik je niet kunnen overtuigen om het spel bij ons te spelen, maar nadat ik je moest opgeven, heb je me nog steeds zoveel informatie gegeven dat me nog completer heeft gemaakt.

Vriendelijk
Berichten: 58
Geregistreerd: 13-04-21

Re: Albert Voorn zet punt achter carrière

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 19:26

Erg jammer, ik hoop dat we wel nog vaak van hem horen. Ik lees altijd graag zijn mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 10:08

Vriendelijk schreef:
Erg jammer, ik hoop dat we wel nog vaak van hem horen. Ik lees altijd graag zijn mening.



Idem