Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Jaaroverzicht 2021 blogger Ayasha

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt Community

[ img ]
Ayasha


Hi! Ik ben Kathleen, 31 alweer en woon in het Belgische Limburg.
Ik heb al mijn hele leven paarden. Ik begon ooit als springruiter, maar de liefde voor dressuur won. In normale omstandigheden rijd ik dus dressuur en ook wedstrijden. Ik hoop daar volgend jaar terug mee te kunnen beginnen. (zal ik daar dan meteen mijn kerstwens/goed voornemen van maken?)

Ik blog over het leven met beperkingen door onder andere een C.V.A en dus niet aangeboren hersenletsel. Gezien bokt een paardenforum is hoofdzakelijk over het leven met paarden maar ik neem ook graag een stukje van het algemene leven mee. Ik ben blogger geworden omdat, toen ik pas te maken kreeg met mijn veranderde zelf en leven, ik er heel erg alleen voor stond voor mijn gevoel. Ik moest leren om gaan met de beperkingen en kon nergens echt informatie vinden over mensen die hetzelfde moesten doen of hadden moeten doen. Ik kwam er snel achter dat de tips die je van "gezonde" mensen krijgt, hoe goed bedoeld ook, niet altijd helpen om je zoektocht makkelijker te maken. Ik hoop dat mensen die tegen gelijkaardige problemen aan lopen in mijn blogs misschien handvaten vinden om hun weg sneller en makkelijker te vinden in hun nieuwe leven en “ik”. En ik hoop ook dat ze zich op die manier minder alleen voelen op hun pad.

Het begin van mijn verhaal kan je hier vinden:
[VN] [Blog] Troubles in paradise: The very beginning!

Nog een paar blogs die misschien leuk zijn om uit te lichten zjin de volgende;
Ayasha @ [VN] [Blog]Troubles in paradise: leven met een versleten batterij
[VN] [BLOG] Troubles in paradise II: Rijden met hersenletsel
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Wedstrijd rijden II

Ik kan ze natuurlijk niet allemaal quoten, maar als je zoekt op “troubles in paradise” en mijn naam, (en even de zoekresultaten op “onderwerpen” zetten dan kom je ze allemaal tegen. Ik blijf bewust het begin van de titel hetzelfde houden zodat ze makkelijk terug te vinden en herkenbaar zijn.



Laatst bijgewerkt door Banjer op 23-01-22 17:46, in het totaal 2 keer bewerkt

niet werkend linkje gerepareerd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 16:27 



 
Profiel   

Troubles in paradise leven met een versleten batterij.

Deze link laat zich niet openen. Ik zou te weinig berichten hebben hetgeen dus niet klopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:06 



 
Profiel   

Ik heb het linkje even verwijderd Pien... ik ga uitzoeken waar het is was gegaan :)

Edit: het, als het goed is, werkende linkje staat er nu weer bij :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen