Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Virtuele bloemetjes: Lynn_Nikita, Zwerte, biggirl, Danuah

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community


Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb naar Banjer.

Het eerste bloemetje van deze keer is voor Lynn_Nikita. Zij heeft haar Shetlander uitgeleend, nadat het paard van die mensen, dat ze al 20+ jaar hadden, was overleden. De mensen zijn zo gelukkig met de Shet, dat Lynn_Nikita heeft besloten de Shet aan hen te schenken. Dit vinden wij zo'n mooi gebaar, dat wij Lynn_Nikita graag een virtueel bloemetje willen aanbieden.

Het tweede bloemetje is voor Zwerte. Het is ons ter ore gekomen dat ze momenteel door een hele moeilijke periode heen gaat. We willen haar graag een hart onder de riem steken.

Het derde bloemetje is voor biggirl. Zij heeft een maand of 2 na haar operatie een brand meegemaakt, in haar rijtje huizen. Ze heeft ook nog eens een flinke verkoudheid en voorhoofdsholteontsteking opgelopen en ze is recentelijk flauwgevallen op haar werk. Dit alles kan je hier lezen. Biggirl: met deze virtuele bos willen we je graag een hart onder de riem steken.

Het vierde bloemetje is voor Danuah. Normaal gesproken geven we geen bloemetjes meer voor overleden paarden, en krijgen die een laatste eerbetoon in Over de regenboog. Voor Danuah maken we een uitzondering. Zij heeft twee paarden verloren aan koliek en gelukkig heeft het derde paard het overleefd. De oorzaak bleken de robinia-palen om de wei te zijn. Danuah: we willen ook jou graag een hart onder de riem steken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:04 



 
Profiel   

Sterkte allen Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:44 



 
Profiel   

Ik zie dit nu pas. Wat lief, dank jullie wel!
Uiteindelijk was het geen koliek, maar stopte alles er langzamerhand mee door de vergiftiging.

Nogmaals dank!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 20:51 



 
Profiel   

Wat lief Lynn NIkita! Kanjer.
En voor jullie allemaal heel veel sterkte. Ik ben blij Danuah om te lezen dat je het derde paard kunt behouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 20:57 



 
Profiel   

:(:) :(:) :(:) :(:) allemaal Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 21:43 



 
Profiel   

Wat lief dat ik genoemd wordt! Is toch niet nodig?
De pony heeft het daar zo ontzettend goed en ze zijn zo ontzettend blij met hem dat ik bijna niet anders on dan hem schenken. Met kerst heb ik besloten om he cadeau te doen en de dag voor kerst kreeg ik nog een lieve kaart en cadeau omdat ze zo dankbaar waren dat ze hem mochten lenen dat het voor mij alleen maar meer bevestigde dat dit de juiste keuze was


Danuah ik heb jouw topic gevolgd en mee willen denken naar de oorzaak. Ik ben "blij" dat je weet wat de oorzaak is en dat er nu zoveel anderen gewaarschuwd zijn
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 21:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen