Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Janne Friederike Meyer-Zimmermann ziet Goja vertrekken

 
Profiel   

Equnews.nl
Sport

[ img ]
Afbeelding ter illustratie. Foto: Renate Zuidema fotografie/ Flickr


Janne Friederike Meyer-Zimmermann heeft bekend gemaakt dat ze afscheid neemt van haar toppaard Goja. Het duo reisde de wereld af om op vijfsterren niveau op de grootste concours ter wereld mee te rijden. Het BWP fokproduct van Koen Vereecke haalde het tot op het hoogste niveau in de sport

Janne Friederike Meyer-Zimmermann schreef het volgende op haar sociale media:

"Dank je wel Goja! ❤️ Gisteren afscheid moeten nemen van mijn vriend en succespaard Goja. Dit was een moeilijke dag voor ons allemaal en er waren veel tranen! Goja is een uitzonderlijk paard. Zijn manier van springen is allesbehalve klassiek maar hij is een paard dat van springen houdt waar ik altijd op kon rekenen en vloog met me mee over het hoogste parcours ter wereld alsof het kleine cavaletti's waren.

We hebben samen als vrienden de wereld rondgereisd - samen stonden we onder andere in de 5* Grote Prijzen van Aken, Hamburg, Stuttgart, Doha, St. Gallen, Wenen, Brussel, Barcelona, Villach, Mannheim,... en behaalden er klasseringen. Allebei wonnen we met het team Duitsland de nationale prijsfinale voor Duitsland en waren we dubbel nul en zegevierend in vele nationale prijzen, bijvoorbeeld in Hickstead, Falsterbo en Sopot.

Samen wonnen we de Riders Tour en konden we mee doen aan vele mooie wedstrijden, bijvoorbeeld in Wiesbaden, Neumünster, Hagen, Paderborn, Oliva, Luhmühlen,... Op dit moment wil ik ook de eigenaar van Goja, onze vriend en partner Jürgen Fitschen, bedanken voor het vertrouwen en het leveren van dit buitengewone paard voor zoveel jaren!

Het besluit om onze langdurige partner afscheid te nemen was erg moeilijk, maar we zijn er zeker van dat Goja een prachtig leven zal hebben als toekomstige leraar bij onze vrienden Borho bij de Metoliva familie en ook Carlos Borho Junior is een zeer getalenteerde jonge ruiter die meerdere successen zal boeken."

Disclaimer: Wij hebben geen foto die aansluit bij dit artikel, daarom hebben wij er een foto ter illustratie bij gezet. Heb jij een passende foto? Stuur dan even een PB naar één van de Nieuwsredactieleden of het Nieuwsredactie-account.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 17:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen