Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenverhalen in de kunst - Elk paard heeft een verhaal

 
Profiel   

Persbericht Paard Verzameld
Algemeen


[ img ]
Foto: Paard Verzameld.


De Paardenkamp en Paard Verzameld houden deze zomer samen een unieke kunstexpositie, die geheel gewijd is aan paarden in de kunst.
De boerderijen van de Paardenkamp vormen het decor voor deze internationale paardenkunstmanifestatie, de eerste in zijn soort.

Nooit eerder in Nederland kwamen zoveel kunstenaars met een passie voor paarden bij elkaar op zo’n mooie, rustige locatie midden in de natuur.
Kunstenaars uit Nederland, België, Duitsland en Frankrijk nemen je mee in hun wereld van de paardenkunst.

Door de ogen van de kunstenaars vertellen bewoners van De Paardenkamp hun verhaal.
Zij vertolken de hoofdrol: intrigerend, ontroerend, fantastisch of ingetogen. De kunstexpositie heet dan ook niet voor niets ‘Verhallenvertellers / Storytellers’.
Via het werk en ontmoetingen met de kunstenaars komt u meer te weten over deze bijzondere paarden en hun verhaal.

Maar liefst 25 internationale kunstenaars van het Paard Verzameld Collective komen samen op dit unieke, tweedaagse evenement.
Een wandelroute over het erf van zowel Gagelgat als Vosseveld verbindt de tentoongestelde werken, waaronder schilderijen, aquarellen, tekeningen en bronzen beelden.

Kom luisteren naar onze vertellers en ontdek zelf de verhalen!

https://www.paardverzameld.com/storytellers
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 08:20 



 
Profiel   

Wat een leuk iniatief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 08:54 



 
Profiel   

Heel gaaf!!! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 08:57 



 
Profiel   

Zo gaaf dit!
Ik ben erg trots dat ik hieraan deel mag nemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 09:05 



 
Profiel   

Supertof :D. Ik doe ook mee en ben al druk met de voorbereidingen en het maken van de werken.

Voor paarden- en kunstliefhebbers een gave expo, imo :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 09:05 



 
Profiel   

Wat leuk dat jullie hier aan mee doen, verzamelen jullie dan ook de levensverhalen van de paarden om er zo iets moois van te maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 09:12 



 
Profiel   

Zo'n zin in! En natuurlijk ben ik ook van de partij ❤

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 09:49 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Wat leuk dat jullie hier aan mee doen, verzamelen jullie dan ook de levensverhalen van de paarden om er zo iets moois van te maken?

Ik vind het een beetje lastig hierop te antwoorden omdat de werken zelf tot de expo nog geheim gehouden moeten worden :P.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 09:50 



 
Profiel   

https://www.paardverzameld.com/storytellers dit is de site met meer info.

https://fb.me/e/1DNeWdgxm en de Facebookpagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 09:52 



 
Profiel   

Ik doe ook mee! Kijk er zo naar uit! Mijn eerste expositie! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 09:54 



 
Profiel   

Wat een leuk initiatief. Ik noteer het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 11:01 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Elisa2 schreef
Wat leuk dat jullie hier aan mee doen, verzamelen jullie dan ook de levensverhalen van de paarden om er zo iets moois van te maken?

Ik vind het een beetje lastig hierop te antwoorden omdat de werken zelf tot de expo nog geheim gehouden moeten worden :P.


Gewoon zeggen dat ik dat vanzelf wel zie dan :D dat begrijp ik uiteraard volledig. Ik ga de sites even wat beter bestuderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 11:55 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
_San87_ schreef

Ik vind het een beetje lastig hierop te antwoorden omdat de werken zelf tot de expo nog geheim gehouden moeten worden :P.


Gewoon zeggen dat ik dat vanzelf wel zie dan :D dat begrijp ik uiteraard volledig. Ik ga de sites even wat beter bestuderen.

Ik zou sowieso adviseren te gaan. Niet alleen om de kunst, want dat gaat heel divers en ontzettend mooi zijn, maar ook om de locatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 12:12 



 
Profiel   

Oh dit klinkt heel erg leuk.
Mooi dat jullie meedoen, ik ben heel benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 15:31 



 
Profiel   

Dit gaat top worden. Een mustsee voor alle paardenliefhebbers. De combinatie van unieke locatie, wandelroute en paardige kunst is de perfecte dag uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 17:07 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
_San87_ schreef

Ik vind het een beetje lastig hierop te antwoorden omdat de werken zelf tot de expo nog geheim gehouden moeten worden :P.


Gewoon zeggen dat ik dat vanzelf wel zie dan :D dat begrijp ik uiteraard volledig. Ik ga de sites even wat beter bestuderen.

Ik zou sowieso adviseren te gaan. Niet alleen om de kunst, want dat gaat heel divers en ontzettend mooi zijn, maar ook om de locatie.


Ik schrijf het in de agenda :) even kijken wat de mogelijkheden dan zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 13:14 



 
Profiel   

Leuk om dit ook op bokt voorbij te zien komen! Ook mijn werk zal hier op deze speciale plek komen te hangen, dus ik heb er enorm veel zin in :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 18:11 



 
Profiel   

Ja mensen komend weekend is het zo ver!
Mijn collega kunstenaars en ondergetekende hebben drukke voorbereidingen (achter de rug) en alles staat klaar om morgen op deze unieke locatie(s) opgebouwd te worden.

Wie zien we in Soest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-22 09:29 



 
Profiel   

Mij waarschijnlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-22 10:15 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Mij waarschijnlijk.

Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-22 10:39 



 
Profiel   

Ik ben vandaag geweest en het is echt heel leuk met heel veel mooie werken bij elkaar :D
En erg leuk gedaan zo in de stallen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-22 14:08 



 
Profiel   

Deze expositie is echt de moeite waard. Elke kunstenaar heeft een heel eigen vertaling gegeven van de 'opdracht'. En je kunt met allemaal een praatje maken, de verhalen van de kunstenaars over hun werk zijn ook echt de moeite waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-22 14:24 



 
Profiel   

Ik ben vandaag ook geweest en vond het zo leuk! Hele mooie setting natuurlijk, maar ook prachtige werken en de daarbij horende verhalen.
Een aantal sprongen er voor mij echt uit _/-\o_

Maar ook boerderij het Gagelgat is werkelijk prachtig. Ik heb daar ook met iemand van het personeel gesproken en zo mooi om daar de geschiedenis ook van te horen :)

Als iemand nog twijfelt om te gaan, niet doen, gewoon gaan! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-22 16:03 



 
Profiel   

Wat leuk dat jullie er allemaal waren *\o/*!

Het was een super dag, zo :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-22 16:43 



 
Profiel   

Ik ben ook geweest en ben in de gelegenheid geweest om een aantal kunstzinnige Bokkers te ontmoeten en te genieten van hun verhalen over wat ze beweegt om de kunst te maken die ze maken en ook van die kunst zelf.
Heel inspirerend.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-22 16:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen