Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

WRAN Dutch Open: donderdag 30 juni 2022

 
Profiel   

* Bokt
Sport

[ img ]

Winnaar Showmanship at Halter L3. Kevin Holthuijsen met Starlight Imprint CT.
Foto: Marlies Trap Fotografie


Vanaf vandaag zit ik vier dagen op Het Keelven te Someren om de WRAN Dutch Open te fotograferen. De wekker ging vanmorgen om 05:45, net zo vroeg als op een werkdag. Gelukkig was ik goed voorbereid en had ik mijn weekendtas de avond ervoor al ingepakt. Om kwart voor zeven zat ik in de auto en ik was blij met het zonnetje dat buiten scheen. Het was gigantisch druk op de weg maar ik had geen last van files en was netjes om 08:15 bij het Keelven aangekomen.

Even melden bij het secretariaat en mijn polsbandje ophalen. De sfeer zat er al goed in. Vandaag waren de ruiters van de L4 en de L3 aan de beurt. Er liep van alles, Haflingers, Appaloosa's, Quarters, Paints en er was zelfs een ontzettend schattig mini paardje.

Jury van dit weekend is Chris Knol & Miranda Bouterse.
De dagindeling was als volgt:

L4 Showmanship at Halter
L3 Showmanship at Halter
L4 In Hand Trail
L3 In Hand Trail
L4 Trail
L3 Trail
L4 Western Pleasure
L3 Western Pleasure
L4 Western Horsemanship
L3 Western Horsemanship
L4 Ranch Trail
L3 Ranch Trail

Bij de Showmanship at Halter L4 werd Carla Spoelder met Roche By Chanell eerste. Bij de L3 was dat Kevein Holthuijsen met Starlight Imprint CT.

In de L4 In Hand Trail werd Robin van der Bogt overtuigend eerste en in de L3 nam Linde Puister de leiding.

Daarna volgde de L4 Trail waarin Cala Spoelder weer de overwinning in de wacht sleepte. Tweede werd daar Kim Peters Rit met Simply Sweet Babe. De derde plaats ging naar Romy Overbeek met Mito Kitt Bueno. In de Trail L3 was er maar één combinatie geplaatst en dus ging de gouden plak naar Elly Kusters met de Appaloosa Charley.

Toen was het de beurt aan de L4 Western Pleasure. De groep was zo groot dat deze door twee werd gehakt. In de eerste groep reden zeven combinaties en in de tweede groep ook. De beste van beide groepen ging door naar de finale. Uiteindelijk nam Charlaine Jansen het goud mee naar huis. Ze reed op She's A Golden Kidney. Zilver ging naar Jan Puister met WH Chick Chaser en brons was voor Kim Peters Rit op Simply Sweet Babe. De Western Pleasure L3 had ook twaalf deelnemers en ook hier werd Kevin Holthuijsen met zijn Starlight Imprint CT de winnaar. Tweede plek ging naar Charlotte Holthuijsen-Leurs met Whitstars Lucky Gun. Plek drie was voor Jessica Verstegen met Peppy Gump Olena N.

Het laatste onderdeel van vandaag was de Ranch Trail. In de L4 was er maar één van de vier geplaatst. Het goud ging naar Carla Spoelder met Roche By Chanell. In de L3 was er ook maar één geplaatst en daar ging de overwinning naar Jessica Verstegen met Peppy Gunp Olena N.

Het was een lange en warme dag, maar onwijs gezellig. Nu zit ik lekker in het huisje dit verslag te typen en de foto's te doen. Zo lekker slapen en dan op naar dag 2 van de WRAN Dutch Open!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 21:33 



 
Profiel   

Hopelijk heb je leuke foto's van het mini paardje <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 22:01 



 
Profiel   

Haha! Ja die heb ik hoor. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 22:07 



 
Profiel   

Mooi overzicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 08:36 



 
Profiel   

Mooi verslag! Zo trots op mijn kleine kampioen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 18:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen